Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

 

PERJANTAI:

-amy

bambi

cheeseburger

Delia

Heli

Johanna

JoQQ

maaria

museisti

Nadenken

Nocturne

RIlCC

Suvi

Tigre

Tintti

Vaptastic

 

LAUANTAI:

-amy

_Anna_

Akkku

bambi

Buff

Delia

Face

Heli

Johanna (Santa Jo :awesome:)

maaria

moonissss

museisti

mylilfriend

Nadenken

Nocturne

paulinepp

Rickhart

RIlCC

sMindy

Suvi

Tintti

Vaptastic

 

 

ma - ma majoitus Auroran hostellissa:

Aurora/Terje

Annina + sisko

Emilia + sisko

Heli

Johanna

Rosa

Suvi

Tiia

Vappu

 

jotenki väsään tän tähä :yesey:

eli siis sisääntulo-ovet-wutevah wembleylle:

 

PERJANTAI

H & J : Emppu, Vappu, Ulpu, Maija, Suvi, Rosa,

M & N : Sanna, Heli,

 

LAUANTAI

B & C : Riku (+ kaveri),

G & F : Ulpu, Rosa, Emppu, Johanna, Suvi, Minna, Heli,

K : Sanna,

H & J : Pauliina,

Link to comment
Share on other sites

Ja kaikkihan ei täällä vietä 24/7 niinkuin me eräät että saattaa mennä hetki ennenkun kaikki näkee tän threadin :p

 

:pope:

 

Itse asiassa mun onkin tästä häippästävä (kokeisiin lukemista kipeänä FTW! :awesome:). Mutta jos tosiaan tohon ekaan viestiin niitä nimiä kerätään, niin mut saa laittaa sinne lauantain puolelle (mutta ei perjantaille *iso kyynel, ranteet auki*). :D

Link to comment
Share on other sites

Jejee :LOL: mul on hiukset viel ihan märät suihkun jäljiltä ja kohta pitäs olla jo matkalla töihin. Mut suihku+meikki+vaatteet ihan ennätysajassa :eek:

 

WEMBLEYYYY! ehkä sitä uskaltautuis jo katsoo HAARPin illalla. Mutku pelottaa et Ticketmaster viel jotenki kusee kaiken vaikka confirmation e-mailitki oon saanu jo. Consipracies.. :stunned::p

 

AINII mähän just vasta tajusin et mulla on se pre-sale lippu lauantaillekin!! :happy: ehkä saisin noudettuu sen jo perjantaina... :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Jejee :LOL: mul on hiukset viel ihan märät suihkun jäljiltä ja kohta pitäs olla jo matkalla töihin. Mut suihku+meikki+vaatteet ihan ennätysajassa :eek:

 

WEMBLEYYYY! ehkä sitä uskaltautuis jo katsoo HAARPin illalla. Mutku pelottaa et Ticketmaster viel jotenki kusee kaiken vaikka confirmation e-mailitki oon saanu jo. Consipracies.. :stunned::p

 

AINII mähän just vasta tajusin et mulla on se pre-sale lippu lauantaillekin!! :happy: ehkä saisin noudettuu sen jo perjantaina... :awesome:

 

Ai meinaatko, että jos seestä ostetun lipun vois hakea jo perjantaina :awesome: noh, ainakin näkee minkälainen se tsydeemi oikeasti on iso plussa!

 

Huomenna vois kyllä jo uskaltautua HAARPia katsomaan :)

Link to comment
Share on other sites

Panikoidaan tätä sitten yhdessä seuraavat 10 kuukautta. :awesome:

 

Onpahan tosiaan jotain mielekästä tekemistä :LOL:

 

Mutta nyt mun on pakko päästää tuo äitee kotiin tai se repii mut tästä koneelta ja heittää koneen sitte seinään.. no ei kai nyt sentään :stunned:

 

Kiitos taas korvaamattomasta vertaistuesta- olen ihan saletti, että meillä finskeillä on paras vertaistukiryhmä täällä :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Kiitos taas korvaamattomasta vertaistuesta- olen ihan saletti, että meillä finskeillä on paras vertaistukiryhmä täällä :awesome:

 

:yesey:

 

Musta on ainakin tosi helpottavaa ollu että mä en oo ainut musehullu suomessa, mun kaverit kun ei oikein ymmärrä mua siinä asiassa :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...