Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

1. 1. London calling! kuinka moni?

Recommended Posts

Oeee noi punanaamiojutut on nii hehkeitä! :awesome:

Mää just mietin noita afroja ku mun pikkuveljellä on tomne ruotsi/rauma -väreis ja se meni se pääs ain välil lukon peleihi :LOL:

Mut täällähän te olitte ne jo löytäny :p En kyllä oo semmosta pistämässä päähäni mut noi pannat, ooooi :awesome: Haluun jottai suomi-ilmapalloi tai tomsii mitä vois heitel siel yleisös.. Ei siis välttämät edes laval päi.

mikä on räikkä? :ninja: joooo mä oon taas hiuka pihal:chuckle:

Semne pieni juttu ko pyöritetää ja pitää rasittavaa ääntä, varsinki vappun kaikil o semsii :LOL:

...Ainaki luulisin.

EDIT: "Räikkä on hammasidiofoneihin kuuluva soitin. Räikässä on hammaspyörä, kädensija ja kehys, joka pyörii hammaspyörän ympärillä, kun räikkää pyöritetään. Kehykseen kiinnitetty puinen tai metallinen kieli osuu hammaspyörän hampaisiin muodostaen voimakkaan rätisevän äänen. Hammaspyörää voidaan pyörittää myös kammen avulla eritoten orkestereissa käytetyissä räikissä."

Hammasidiofoni :awesome: Wikipedia tietää.

Haha, nää suomenedustus-suunnitelmat kuulostaa oikein lupaavilta :D Pääasia, että ollaan näkyvästi esillä siellä kymmenientuhansien brittien seassa!

Luulen että meijän univormu on prioriteettilistan pohjalla, mut vois käydä raidaamassa punanaamion seuraavaks ko käyn Helsingis. :chuckle: Kai sillä oli siellä liike?

Kyllä Helsingissä on Punanaamio-liike :)

:chuckle::ninja: Loistoidea jälleen!

edit// mä voin kyllä iskee tonttulakin päähäni mut joulupukiksi en rupea :LOL:

Mä voisin olla niin hullu että pukeutuisin joulupukiksi .. :ninja:

Hei nyt keksin, haaste! Jos saan hankittua lipun lauantaille lupaan pukeutua silloin joulupukiksi! Ihan oikeasti. :awesome:

Mä voisin olla niin hullu että pukeutuisin joulupukiksi .. :ninja:

Hei nyt keksin, haaste! Jos saan hankittua lipun lauantaille lupaan pukeutua silloin joulupukiksi! Ihan oikeasti. :awesome:

Jeee! Sit me muut voidaan olla sun pikku tonttuja! :LOL::awesome: Eli siis toivon mukaan saat lipun.

Jollain voisi olla poron sarvet. Ja jollain se hieno viikinkityyppinen Suomi kypärä.

Ja jollain lappalaispuku .. ?

Kyllä engelsmannit saa tuijottaa meitä huuli pyöreenä ja ajatella et noi on tosiaankin crazy finns :LOL::facepalm: Suviha voi laittaa sen viikinkikypärän ku se tykkäs siitä! :D

edit// ei britit vaan engelsmannit!

Kyllä britit saa tuijottaa meitä huuli pyöreenä ja ajatella et noi on tosiaankin crazy finns :LOL::facepalm: Suviha voi laittaa sen viikinkikypärän ku se tykkäs siitä! :D

Ja jollain pitää ehdottomasti olla Twin Peaks naamio (tribuutti Mattin lausahdukselle Suomesta). Jos ette tiedä mitä tarkoitan voin laittaa kuvan.

Ja jollain pitää ehdottomasti olla Twin Peaks naamio (tribuutti Mattin lausahdukselle Suomesta). Jos ette tiedä mitä tarkoitan voin laittaa kuvan.

Mistähän sellasen sais :ninja: toivottavasti se ei häiritse näkökykyä!

univormu ei tosiaankaan oo prioriteettilistan kärjessä.. onpas.

Mistähän sellasen sais :ninja: toivottavasti se ei häiritse näkökykyä!

univormu ei tosiaankaan oo prioriteettilistan kärjessä.. onpas.

Jostain sellainen pitäisi löytyä .. jostain naamiaiskaupoista.

Mä oon jo kauan halunnut pistää Guy Fawkes -naamion Musen keikalle. :ninja:

Paitsi tää Guy ei ollut suomalainen heppu.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...