Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

1. 1. London calling! kuinka moni?

Recommended Posts

Toi mua kyllä vähän huolettaa. :erm: Kun ilmeisesti sen rannekkeen hyvin voisi saada joillain tositteilla, mutta toisaalta se jono taitaa jatkua sinne stadiumin sisään, minne ei kyllä ole asiaa ilman oikeaa lippua. Sen tähden mä etinkin brittikontaktia niin tosissani. :(

Hihkase minullekin ..

Mie olen ainaki valmis jonottamaa jo vaikka klo kuudesta lähtien mut eturivii on oikeesti päästävä! ja lauantaina voi sitte juhlia kahta mahtavaa keikkapäivää :D Viimeks maistoin Lontoossa Stella artois - olutta ja se maistui vähän liiankin hyvin. Ihme, kun en yleensä tykkää juoda olutta. Ei tosiaan taida saada lonkeroa briteistä. sen takia raahattiinki viimeks kaverin kanssa sinne suomesta päkit kurkoa matkaan :LOL:

Joo minä olen valmis jonottamaan vaikka aamuneljästä/viidestä! :D Ettei meidän Suomi-lippujen heiluttelut mene hukkaan. Jokuhan voisi heittää lipun lavallekin Matt:in/Chrisin lähelle niin ainakin tullaan huomatuksi. "Wow these Finn-fans are crazy! Why haven't we visited them more often? *gets an idea*"

Ai te otitte kurkoa evääksi? :eek: Minun lemppari on kyllä se Hartwall versio. Sitä maistoin Tullintorin Klubilla ja siitä tuli lemppari.

Mutta ihan vain tiedoksi, etten mä aio vetää itseäni mihinkään kuntoon kun pitää kuitenkin seuraavana päivänä hyppiä. :D Mä olen kauhulla vilkuillut tota foorumin Wembleyn-miittiketjua tuolla toisella puolella, kun ne meinaa mennä jonnekin hotelliin etkoille. Ei selvästikään aio mokomat jonottaa eturiviin...

Minä komppaan! Pitää olla ihan nätisti, ettei ole sitten kaamea olo. Jotenkin en usko, että krapulassa jonottaminen on kovinkaan miellyttävä kokemus. Kerran olen joutunut itä-lännen pääottelun missaamaan olon vuoksi :rolleyes:

:yesey: järkipuhetta! Mua vaan edelleenkin huolettaa, että voiko sen kultarannekkeen saada ilman lippua, kun lipun saa vasta tuntia ennen?

Lauantaille on tosiaan tämä probleema, mutta onneksi ei perjantaille. Mä voisin kans siipeillä jos joku ihana immeinen löytää uk- kontaktin :awesome:

Edit: sunnuntain keikkaa ei ole varmaan ilmoitettu viel?

Mie olen ainaki valmis jonottamaa jo vaikka klo kuudesta lähtien mut eturivii on oikeesti päästävä! ja lauantaina voi sitte juhlia kahta mahtavaa keikkapäivää :D Viimeks maistoin Lontoossa Stella artois - olutta ja se maistui vähän liiankin hyvin. Ihme, kun en yleensä tykkää juoda olutta. Ei tosiaan taida saada lonkeroa briteistä. sen takia raahattiinki viimeks kaverin kanssa sinne suomesta päkit kurkoa matkaan :LOL:

Luin tuolta wembley threadista (jostain niistä), että ihmiset on jotain keikkaa menny jonottamaan jo 5/6 aikaan.. ois aika ikävää mennä sinne ja huomata, että on kauhean pitkä jono jo :stunned:

Joo minä olen valmis jonottamaan vaikka aamuneljästä/viidestä! :D Ettei meidän Suomi-lippujen heiluttelut mene hukkaan. Jokuhan voisi heittää lipun lavallekin Matt:in/Chrisin lähelle niin ainakin tullaan huomatuksi. "Wow these Finn-fans are crazy! Why haven't we visited them more often? *gets an idea*"

Tai sit joku mahdollinen heittolajien harrastaja vois heittää sen lipun Domin päähän :ninja:

lisäsin siut tuonne lauantai menijöihin ;)

:yesey:

entinen pesäpalloilija ilmottautuu :ninja:

:ninja:

onks kellää suomenlippuu minkä vois heittää lavalle? :awesome:

Jos ei, ni pitää varmaan tehdä ite. Katoin nimittäin just suomikauppa.fistä, ja noi liput näyttää olevan aika hiton kalliita :D

edit// paitsi noi pienet puuvartiset liput :LOL: mut ne ei oo tarpeeks epic!

Joku vetävä slogan toho :awesome: Ku kotiin ei niitä voida toivottaa :LOL:

meiän pitää vaa tavata jossain ja sit suunnitellaa se sillee et ei tartte netin välityksel alkaa textaa kaikkee :facepalm:

Mä bongasin eilen kaupasta sellasen pienen suomi-paidan, jonka voi laittaa nukelle tai nallelle ;)

JUUU :eek:

meiän pitää vaa tavata jossain ja sit suunnitellaa se sillee et ei tartte netin välityksel alkaa textaa kaikkee :facepalm:

Joo, tehdään se vaikka siellä hostellissa, jossa ei nukuta :LOL: Oikein hyviä ideoita!

Edit: Foorumilla oli/on threadi, jossa ne suunnitteli teettävänsä samanlaiset paidat keikalle mennessään.. mua harmitti kun bongasin sen keikan jälkeen- olis ollu ihan kiva bongailla sitten tyyppejä foorumilta. En tosin tiedä toteuttiko ne sitä sittenkään. Mutta sekin olis ihan kiva ajatus- jäis sellainen konkreettinen muisto tms.

Edit2: Mä haluan muse-tatuoinnin...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...