Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Heeft iemand toevallig een kaart over en wil mij mee hebben? Please let me know! :)
\

 

Als Janine niet mee mag, dan hebben wij een kaart over. Maar er zijn nog meer "extra" kaarten hier geregeld, dus het komt wel goed....

 

@gjs....nog niet wakker Muse-husband? Lees je laatste post eens na *grinnik*

Link to comment
Share on other sites

\

 

Als Janine niet mee mag, dan hebben wij een kaart over. Maar er zijn nog meer "extra" kaarten hier geregeld, dus het komt wel goed....

 

@gjs....nog niet wakker Muse-husband? Lees je laatste post eens na *grinnik*

 

ik denk als tante ("moeder van Janine") de rest heeft ontmoet we nog kaarten tekort gaan komen ;)

 

@fade ... dat en met nog twee andere dingen tegelijk bezig zijn, waarschijnlijk... ik zal és kijken welke omissie ik nú weer gepleegd heb :D

edit: help me even! ;)

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen Happy Family :D

 

Damn, wat heb ik belabberd geslapen.. Ik had de "WE SHALL BE VICTORIOUS" droom, vooruitziende blikken op een uit zijn dak gaand Wembley.

 

Eerst een half jaar aftellen naar Antwerpen en Rotterdam en nu beginnen we vrolijk weer opnieuw met aftellen... dikke dikke voorpret!

 

Ik denk dat we met een groepje wel mooie dingen kunnen bereiken wat reis en verblijf betreft?

 

Even googlen van het weekend, eerst maar de kost verdienen om al dat moois van te betalen!

Link to comment
Share on other sites

ik denk als tante ("moeder van Janine") de rest heeft ontmoet we nog kaarten tekort gaan komen ;)

 

@fade ... dat en met nog twee andere dingen tegelijk bezig zijn, waarschijnlijk... ik zal és kijken welke omissie ik nú weer gepleegd heb :D

edit: helpe me even! ;)

 

Je hebt het al gevonden! :happy:. Mannen kunnen niet multitasken, begrijp dat nu eens!:rolleyes:

 

Scar: Ik heb ergens op de vorige pagina een linkje gezet van ho(s)tels. Prijs valt mee. Nu nog overtocht enzo.

 

En damn....Vodafone werkt nog niet! :(

Link to comment
Share on other sites

Ohw wat lief dat er kaarten worden besteld voor anderen.:)

 

Met zn allen in een hotel? jeetje...

Geen idee of ik dat zie zitten.

Tis ook nog zo ver weg.

Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik iets gepland heb voor sept 2010 :D

Ik zat zelf te denken om een paar dagen eerder te gaan, kan ik ook even de tourie uithangen, tijd geleden dat ik in London ben geweest.

Ik ben de 12e ook nog es jarig das een leuk kado alles bij elkaar :dance:

Gewoon een goedkope simpele kamer met een lekker bed, ik heb niet zoveel nodig.

Trouwens via de Ryanair site rollen er ook allerlei betaalbare overnachtingen uit. ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Wij zijn zooooooooooo lief :p:rolleyes:

 

*gaat er ook vandoor, moet nu echt aan examen werken*

 

Jij bent zeker lief, van de rest moet ik het nog maar zien ;)

 

ik heb ook nog mijn kids thuis, dus een halve vakantie er van maken zal niet gaan lukken. En met een groep op pad geeft wel een leuk gevoel, en tegen die tijd kennen we elkaar wel door en door, komt helemaal goed.

 

ik had de link gezien Fadeaway, maar ben op het werk, ik zal later eens rustig kijken.

Super hoor, al die inzet hier!!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nu een tussenuur, dus ben ik even naar de mediatheek gehopt..

 

Heb 't vanmorgen gezegd tegen m'n moeder haar reactie was: Ja, 't zal wel Janine.

'Ja maar we willen misschien een meeting houden enz, en 't zijn Musemama's dus ze weten waar ze te maken mee hebben....

'En waar wil je dat dan van betalen? Ik betaal 't niet.'

'Van mijn verjaardagsgeld'

'Ja tuurlijk, denk er maar eens overna als je een baantje hebt of vraag eerst na hoeveel 't kost.'

 

Dus fijn, stom wijf echt waar, kon der wurgen vanmorgen.

Ben nog steeds geen enkele zak verder gekomen dan dit.

 

Maar mijn vraag is dus of iemand weet hoeveel 't ongeveer zal gaan kosten..?

 

Lees 't straks wel weer, ben weg :W

Link to comment
Share on other sites

\

 

Als Janine niet mee mag, dan hebben wij een kaart over. Maar er zijn nog meer "extra" kaarten hier geregeld, dus het komt wel goed....

 

@gjs....nog niet wakker Muse-husband? Lees je laatste post eens na *grinnik*

 

 

Dat is mooi, heb telkens college's die ik niet mag missen tijdens kaartverkopen. :happy: Erg vervelend. Ik hoop dat iemand een "extra" kaart heeft, ik lees het wel.

Link to comment
Share on other sites

ik heb ook nog mijn kids thuis, dus een halve vakantie er van maken zal niet gaan lukken. En met een groep op pad geeft wel een leuk gevoel, en tegen die tijd kennen we elkaar wel door en door, komt helemaal goed.

 

ik had de link gezien Fadeaway, maar ben op het werk, ik zal later eens rustig kijken.

Super hoor, al die inzet hier!!

 

Ik heb zelf ook kids -s ;)

ja das helemaal waar, tis ook erg leuk om met een groep te gaan :)

 

Die link van Fadeaway geeft leuke betaalbare plekkies wat ik in de gauwigheid zag.

Later nog es verder snuffelen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nu een tussenuur, dus ben ik even naar de mediatheek gehopt..

 

Heb 't vanmorgen gezegd tegen m'n moeder haar reactie was: Ja, 't zal wel Janine.

'Ja maar we willen misschien een meeting houden enz, en 't zijn Musemama's dus ze weten waar ze te maken mee hebben....

'En waar wil je dat dan van betalen? Ik betaal 't niet.'

'Van mijn verjaardagsgeld'

'Ja tuurlijk, denk er maar eens overna als je een baantje hebt of vraag eerst na hoeveel 't kost.'

 

Dus fijn, stom wijf echt waar, kon der wurgen vanmorgen.

Ben nog steeds geen enkele zak verder gekomen dan dit.

 

Maar mijn vraag is dus of iemand weet hoeveel 't ongeveer zal gaan kosten..?

 

Lees 't straks wel weer, ben weg :W

 

Janine, heerlijk om te lezen dat jullie ons regelmatig stomme wijven vinden *grijns*. Alleen edit die tekst als je dit aan je moeder laat lezen. Persoonlijk zou ik tegen die van mij zeggen : en dan dus helemaal niet!

 

Okay: Vraag of je moeder mijn Hyves leest. Ze mag alles lezen, geen probleem. Ze mag me met alle liefde ook bellen. Mijn dagelijks leven? Ik werk op Personeelszaken van een grote zorginstelling, ik ben al 22 jaar getrouwd (oopsss ja echt waar) en heb 2 jongens van 17 en 15 jaar en stiekem een beetje een "schoondochter" al 1,2 jaar die hier regelmatig over de vloer komt. Daarnaast ben ik (bijna) EHBO-docent en een heel lief braaf iemand. Ik drink geen alcohol (lust ik niet), gebruik geen drugs, en kan echt wel jou in de gaten houden als jou moeder dat nodig acht. Ik zou graag met een paar (of met z'n allen) in een hotel willen, dan is niemand verloren en alleen tenzij de zielepoot dat zelf wil natuurlijk :p.

 

Het hotel en overtocht moeten we nog regelen. De kaart kost (gerekend via huidige koers, ff afwachten wat het officieel wordt), 58 euro. Hotel doen we zo goedkoop mogelijk. Het is voor ons allemaal een extra uitgave en we realiseren ons ook dat het voor de een duurder is dan voor de ander.

 

Als je moeder even wil praten vraag dan PM even mijn telefoonnummer. Echt!

 

Enne....er komt dan ook nog gerust een gelegenheid waarbij we (met je moeder erbij) elkaar kunnen ontmoeten.

 

Tsja en dan de vraag of we betrouwbaar zijn...dit is een vraag aan Phi (die voor Ahoy een kaartje van mij had overgenomen), aan gjs, David, OoS, BabyBliss, Fishbone of we echt bestaan. Zij hebben mij ontmoet bij Ahoy, ik heb hun telnr, zij de mijne en we blijken allemaal te zijn wie we zeiden. Fishbone komt uit Rusland, ik heb haar donderdag al ontmoet in Amsterdam en zaterdag bij Ahoy op sleeptouw genomen. So... :D

Link to comment
Share on other sites

Wel een erg groot gezin zo :D

Maar wel erg gezellig, hopelijk kunnen we met zn allen in een hotel! Wel mooi dat m'n ma het al goed vond toen ik zelf nog niet eensh helemaal van plan was om te gaan (ze heeft me er bijna toe aangezet :LOL:)

 

Tijdje geledenbestelling gedaan (een shirt was voor mn zus :))

Order Summary:1 x Uprising:CD @ 2.31 EUR1 x Uprising:7" Vinyl @ 2.89 EUR1 x Mens Pyramid Oct-Dec '09 Tour Dates Hoody:Medium @ 41.49 EUR1 x Ladies Pale Pink Resistance Cut Out T-shirt:Medium @ 21.49 EUR1 x United States Of Eurasia Flag:One Size @ 15.99 EUR1 x Uprising Teddy:One Size @ 17.99 EUR

 

Nu hopen op een dispatch-mail :awesome:

Link to comment
Share on other sites

In het engelse draadje over de Wembley gig wordt verondersteld dat tickets niet naar het buitenland worden gestuurd.

Zijn er forumers (bestaat dat woord?) die eerdere ervaringen hebben met seetickets en het opsturen van tickets naar het buitenland?

 

Groet Vincent

Link to comment
Share on other sites

Janine, heerlijk om te lezen dat jullie ons regelmatig stomme wijven vinden *grijns*. Alleen edit die tekst als je dit aan je moeder laat lezen. Persoonlijk zou ik tegen die van mij zeggen : en dan dus helemaal niet!

 

Okay: Vraag of je moeder mijn Hyves leest. Ze mag alles lezen, geen probleem. Ze mag me met alle liefde ook bellen. Mijn dagelijks leven? Ik werk op Personeelszaken van een grote zorginstelling, ik ben al 22 jaar getrouwd (oopsss ja echt waar) en heb 2 jongens van 17 en 15 jaar en stiekem een beetje een "schoondochter" al 1,2 jaar die hier regelmatig over de vloer komt. Daarnaast ben ik (bijna) EHBO-docent en een heel lief braaf iemand. Ik drink geen alcohol (lust ik niet), gebruik geen drugs, en kan echt wel jou in de gaten houden als jou moeder dat nodig acht. Ik zou graag met een paar (of met z'n allen) in een hotel willen, dan is niemand verloren en alleen tenzij de zielepoot dat zelf wil natuurlijk :p.

 

Het hotel en overtocht moeten we nog regelen. De kaart kost (gerekend via huidige koers, ff afwachten wat het officieel wordt), 58 euro. Hotel doen we zo goedkoop mogelijk. Het is voor ons allemaal een extra uitgave en we realiseren ons ook dat het voor de een duurder is dan voor de ander.

 

Als je moeder even wil praten vraag dan PM even mijn telefoonnummer. Echt!

 

Enne....er komt dan ook nog gerust een gelegenheid waarbij we (met je moeder erbij) elkaar kunnen ontmoeten.

 

Tsja en dan de vraag of we betrouwbaar zijn...dit is een vraag aan Phi (die voor Ahoy een kaartje van mij had overgenomen), aan gjs, David, OoS, BabyBliss, Fishbone of we echt bestaan. Zij hebben mij ontmoet bij Ahoy, ik heb hun telnr, zij de mijne en we blijken allemaal te zijn wie we zeiden. Fishbone komt uit Rusland, ik heb haar donderdag al ontmoet in Amsterdam en zaterdag bij Ahoy op sleeptouw genomen. So... :D

 

Hele familie zit er weer bij, die hoeven dat even niet te weten, ik wacht tot mijn zus naar boven is..

edit m;n bericht zometeen wel :LOL:!

 

Voor zover we weten worden de ticket idd niet opgestuurd.

 

@AbigailM.: Jij gaat ook naar Placebo?? Gaat je moeder ook? Wegbrengen, mee naar concert, whatever???

 

:yesey: Nou, ben van plan om met een vriendin te gaan met de trein, maar haar pa zeikt daarover. En ik wil smiddags al daar zijn.. dus heeft ze pech dan ga ik maar alleen.

En daar kunnen we zeker meeten :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb net iemand van gigsandtours.com gesproken. Ik vroeg hoe dat werkt met het collecten van tickets. Hij vertelde me dat er twee rijen zijn:

 

één voor mensen met een kaart

één voor mensen die nog geen kaart hebben

 

Wanneer je je kaart opgehaald hebt hoef je niet achteraan te sluiten in de normale rij maar kan je meteen het Wembley in.

 

Dit lijkt mij echt vreemd, dan zou je dus een voordeel hebben als je een kaart op moet halen. Weet iemand hier meer van?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb net iemand van gigsandtours.com gesproken. Ik vroeg hoe dat werkt met het collecten van tickets. Hij vertelde me dat er twee rijen zijn:

 

één voor mensen met een kaart

één voor mensen die nog geen kaart hebben

 

Wanneer je je kaart opgehaald hebt hoef je niet achteraan te sluiten in de normale rij maar kan je meteen het Wembley in.

 

Dit lijkt mij echt vreemd, dan zou je dus een voordeel hebben als je een kaart op moet halen. Weet iemand hier meer van?

 

Lijkt me dat er ook genoeg mensen zijn die hun kaartje daar ophalen, dus het zal niet zo zijn dat je sneller binnen komt als je kaartjes moet halen. Daarnaast gaat het even scannen van de kaartjes in de "normale" rij veel sneller dan aan de balie zeggen wie je bent, wat je ordernummer is etc etc etc... Voordeel zou ik het dus niet noemen :p

Link to comment
Share on other sites

Ze ziet 't niet zitten, heb 't r laten lezen.

 

'Het kaartje kost 58 euro, dan weet je de rest nog niet, kun je ook net zo goed hier eens gaan.'

 

 

Pff, laat ook maar man :'( :(

 

Sorry, maar dit is *10* maanden weg. Ik denk dat je €100-150 euro voor dit briljante weekend heus wel in bijna een jaar bij elkaar zou moeten kunnen verzamelen, zeker als je er verjaardagsgeld bij krijgt... Daarnaast is het niet zeker of ze hier binnenkort nog een keer komen, op misschien een festival na, en daar is een dagkaart ook al 60 eu...

Link to comment
Share on other sites

Ze ziet 't niet zitten, heb 't r laten lezen.

 

'Het kaartje kost 58 euro, dan weet je de rest nog niet, kun je ook net zo goed hier eens gaan.'

 

 

Pff, laat ook maar man :'( :(

 

Oh en als er naar gevraagd word. Ik heb verantwoordelijkheidsgevoel, want ik heb militaire ambities :D. I'm gonna be a Fighter Pilot!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...