Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Lijkt me dat er ook genoeg mensen zijn die hun kaartje daar ophalen, dus het zal niet zo zijn dat je sneller binnen komt als je kaartjes moet halen. Daarnaast gaat het even scannen van de kaartjes in de "normale" rij veel sneller dan aan de balie zeggen wie je bent, wat je ordernummer is etc etc etc... Voordeel zou ik het dus niet noemen :p

 

Maar is het dan zo dat er twee rijen zijn of dat je in de rij moet aansluiten om bij de ingang je kaartjes op te halen en door te lopen. Of in het ergste geval, moet je eerste je kaartjes ophalen en dan alsnog in de rij staan?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, maar dit is *10* maanden weg. Ik denk dat je €100-150 euro voor dit briljante weekend heus wel in bijna een jaar bij elkaar zou moeten kunnen verzamelen, zeker als je er verjaardagsgeld bij krijgt... Daarnaast is het niet zeker of ze hier binnenkort nog een keer komen, op misschien een festival na, en daar is een dagkaart ook al 60 eu...

 

Al moet ik in zo'n klote supermarkt gaan werken.

 

Ze zei zo: ja, ze komen vast en zeker wel naar een festival hoor.

Ja stel dat 't lowlands is, mag ik weer niet, lekkere die je bent :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Al moet ik in zo'n klote supermarkt gaan werken.

 

Ze zei zo: ja, ze komen vast en zeker wel naar een festival hoor.

Ja stel dat 't lowlands is, mag ik weer niet, lekkere die je bent :facepalm:

 

De geruchten dat ze op Werchter agan spelen zijn wel erg sterk.

 

Mja, eerlijk gezegd.. ik zou ook een paar keer goed na moeten denken voor ik mijn dochter naar Engeland zou laten gaan voor een concert.

 

Als je moeder zo hip is dat ze je laat gaan, dan ben je bij onze groep zeker in goede handen. Maar je moet er zeker van uitgaan dat het hele weekend je 150-200 euro gaat kosten en als je dat geld niet bij elkaar krijgt is dat gewoon een probleem.

 

Maar als je echt wil en ook mag van je moeder en bereid bent ervoor te sparen moet dat toch wel goed gaan komen?

Link to comment
Share on other sites

Maar is het dan zo dat er twee rijen zijn of dat je in de rij moet aansluiten om bij de ingang je kaartjes op te halen en door te lopen. Of in het ergste geval, moet je eerste je kaartjes ophalen en dan alsnog in de rij staan?

 

Jij zei net zelf dat er 2 aparte rijen zullen zijn...

Link to comment
Share on other sites

Laat haar eens zien wat er allemaal is gezegt hier (als je dat nog niet hebt gedaan). En leg eens haar fijn uit waarom het allemaal wel goed zal gaan :yesey:

 

Wie ik? Dat heb ik.

Maar zij kan natuurlijk alleen maar over 't geld zeiken.

 

Ja, had je niet moeten stoppen toen ik werd geboren :S

Link to comment
Share on other sites

Dan moet je hdus haar fijn uitleggen dat je dat kan betalen, en anders wij wel een gedeelte meebetelaen (als wij ieder 10 eurie extra betalen, heb je zo een mooie bonus ;))

 

Voorlopig hou ik even mijn mond erover, komt toch niks goeds van.. :shifty:

praat wel weer na m'n verjaardag erover.. das toch in 1 maand en 'n paar maanden..

Link to comment
Share on other sites

Jij zei net zelf dat er 2 aparte rijen zullen zijn...

 

Dat werd mij verteld ja. Maar ik wil zeker weten of het zo is. Veel berichten zijn tegenstrijdig. En ik ben bang dat als ik mijn kaartjes daar ophaal dat ik helemaal achteraan komt te staan, en dat is uiteraard ook geen optie. Ik kan wel kaartjes kopen via ticketmaster, die verzenden wel naar het buitenland, maar de kans dat ik achter het net vis bij de normale verkoop is te groot (daar is Muse net iets te populair voor).

Link to comment
Share on other sites

Dat werd mij verteld ja. Maar ik wil zeker weten of het zo is. Veel berichten zijn tegenstrijdig. En ik ben bang dat als ik mijn kaartjes daar ophaal dat ik helemaal achteraan komt te staan, en dat is uiteraard ook geen optie. Ik kan wel kaartjes kopen via ticketmaster, die verzenden wel naar het buitenland, maar de kans dat ik achter het net vis bij de normale verkoop is te groot (daar is Muse net iets te populair voor).
Dan ga je toch lekker vroeg?
Link to comment
Share on other sites

Zijn er hier nog mensen die morgen kaartjes gaan bestellen, maar nog geen mensen voor alle zes de kaartjes hebben? Dan zou ik graag een kaart overnemen.

 

Volgens mij heeft Gjs nog wel kaartje(s) over.

 

Wat de wat minder rijke mensen onder ons betreft. ik heb er persoonlijk geen moeite mee om iets meer voor te schieten zodat jullie de ruimte hebben om het geld wel bij elkaar te krijgen.

 

Ik gun het iedereen om mee te gaan, en ik lig er echt niet wakker van om een paar tientjes meer te dokken als een ander daardoor in de gelegenheid komt om ook mee te gaan.

 

Verwacht ik natuurlijk wel dat jullie je stinkende best gaan doen om de financiën op orde te krijgen :D

Link to comment
Share on other sites

Ik had een kaart voor Janine en 1 voor David en SilverLizzy kan mijn kaart (die nog bij Philirocks uitstaat) overnemen.

 

Even heel praktisch. Ik heb nu dus nog 2 kaarten "openstaan" waarvan ik van David weet dat hij binnenkort betaald. Philirocks heeft dus ook nog een kaart over, omdat ik gisteravond ineens ook kon bestellen en hij 's middags al voor mij had gekocht. Dit net als gjs.

 

Wat doen we??? Ik kan de kaarten op zich wel bewaren voor als jullie zekerheid hebben, maar aan de andere kant ligt mijn girorekening ook wat dwars.

 

SilverLizzy, weet je al zeker dat je meegaat? (veldkaart)...neem dan contact op met Philirocks (akkoord Phi??, dat je mijn kaart overneemt.....)

Janine, ik hou hem nog even voor je vast.

David, de jouwe staat sowieso vast.

Scar, jouw kaart is ook vast (betaling ontvangen ;) )

 

Geen idee hoe duur de boot is, maar is misschien een boot/treintripje niet goedkoper dan vliegen??

 

En Janine, ik kan me wel een heel klein beetje voorstellen dat jouw moeder zo reageert. Als mijn kids iets willen, zullen ze helaas zelf een (groot) deel moeten betalen. In ieder geval met dit soort dingen. Of het nu die dure Nike's zijn of een concert....en ja, ze werken dus inderdaad, de een heeft een krantenwijk en de ander werkt in een supermarkt. Zodadelijk ben je 16 en is het makkelijk om een supermarkt binnen te komen om te werken. Onder de 16 is dat lastig. Ga het doen en spaar voor je eigen dingen, dan wordt het een stuk eenvoudiger. Ik weet dat ik nu niet aardig klink, maar eehh...sorry dan :s

 

Het hoeft idd geen heel duur weekend te worden. Dat kunnen de meeste van ons niet zomaar aldoor even tussendoor doen. We proberen zo goedkoop mogelijk te overnachten/eten en reizen.

 

En de ongerustheid kunnen we alleen wegnemen door je moeder te ontmoeten (live of telefoon). We zijn echt volstrekt normale mensen met verantwoordelijkheidsgevoel die toevallig een gezamelijke muzikale voorkeur hebben.

Link to comment
Share on other sites

De piloot in mij vind dat we moeten vliegen. Hopelijk geeft Ryanair weer gratis stoelen naar London weg :D

 

Ik bedenk mij net wel, ik ga in Juni weer selectie doen bij de Luchtmacht. Mocht dat nou (voor de verandering) snel en soepel verlopen dan kan het zijn dat ik in Augustus begin aan de KMA. In dat geval is het voor mij niet mogelijk om in September mee te gaan naar Londen. Maar dat zie ik dan wel weer :p. 2 maanden is ruim genoeg tijd om een kaartje voor een van de meest geweldige concerten evarrrr kwijt te raken :D

Link to comment
Share on other sites

Jij bent zeker lief, van de rest moet ik het nog maar zien ;)

 

:)

 

Wel mooi dat m'n ma het al goed vond toen ik zelf nog niet eensh helemaal van plan was om te gaan (ze heeft me er bijna toe aangezet :LOL:)

 

Dat vind ik ook wel weer verdacht hoor ;) Dat ze je zo graag ziet gaan.

Of je bent natuurlijk zo'n hele brave vent :LOL:

 

 

En ben het met DavidV eens... met de huidige prijzen... 80,- easyjet. (Ryanair is duurder! Maar je kunt proberen aanspraak op de laagste prijs garantie te maken).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...