Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Misschien alleen geld vragen voor mn verjaardag xD

het zou wel erg vet zijn als het zou kunnen, wilde altijd al eens naar Engenland, en dan ook nog Muse, dat zal wel echt geweldig zijn :D

 

Voor wie wel kan gaan, hoop dat jullie veel lol zullen hebben :D

 

Edit: M'n ma vindt Muse wel goed ja, maar zou er neit zo'n bedrag voor willen betalen. Maar als ik zelf alles kan betalen mag ik heus wel mee, daar heb ik wel vertrouwen in :D

Link to comment
Share on other sites

Ohh... een broekie nog...! Nou, ik zou zeggen, aanhaken.

 

 

 

Welkom bij de (Senior Muse Fans) club, hola!

 

Ghehe, volgens mij ben ik de een na oudste van het stel :)

 

Enne....als mammie van een 17-jarige en een 15-jarige ben ik bijzonder goede puberoppas!! :p

 

Dus....."kids" laat het je moeder weten en vraag anders of ze willen bellen/mailen/bezoeken :) Ben best wel lief en betrouwbaar *grijns

Link to comment
Share on other sites

Misschien alleen geld vragen voor mn verjaardag xD

het zou wel erg vet zijn als het zou kunnen, wilde altijd al eens naar Engenland, en dan ook nog Muse, dat zal wel echt geweldig zijn :D

 

Voor wie wel kan gaan, hoop dat jullie veel lol zullen hebben :D

 

Edit: M'n ma vindt Muse wel goed ja, maar zou er neit zo'n bedrag voor willen betalen. Maar als ik zelf alles kan betalen mag ik heus wel mee, daar heb ik wel vertrouwen in :D

 

:LOL: Het probleem van betalen ligt deze keer ook bij mezelf. Ouders hebben al alle 3 concerten betaalt. en mijn tripje Istanbul en dagje London...

Hoop eigenlijk dat 't wel lukt.. want ik wil natuurlijk ook nog naar Pinkpop als er iets soeps komt..

 

Jouw verjaardag bedoel ik Janine . Ik hoop zo dat je ook kan gaan meid !!

 

:happy: Vind 't allemaal zo aardig van jullie :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Nou kijk.. Fadeaway Silver Lizzy en ik, al 3 MUSE-mama's :D

 

Nou nog even een Muse-Mama-Meet regelen en die toestemmingen gaan geen problemen worden :)

 

Ik ga 't morgen meteen na school erover hebben! Dan heb ik de laatste 2 uur bio gehad, en ben ik (9/10 keer) toch wel happy :rolleyes:... :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Gaat helemaal goed komen dus, ik moet alleen nog aan kaarten zien te komen :S

 

dat je in deze tijd van ideal, paypal, en iban nog met creditcards moet gaan lopen zwaaien om internationaal iets te bereiken.. grrr..

 

Idd -_- zelfs op de muse site zelf hebben ze niet eens paypal meer :'(

kan me herinneren 2 jaar geleden wel toen ik m'n eerste museshirt kocht..

Link to comment
Share on other sites

:LOL:

 

Samen zijn wij een happy familie :LOL:

Alleen nog een papa D:

 

Wil Gjs niet naar die positie solliciteren? :p

 

cool! een oudere zus.. ik heb alleen maar jongere .. ook strontvervelend trouwens..

1 houdt van Gerard Joling en de ander is lijp van van die clubmuziekachtige house bende.

Link to comment
Share on other sites

Wil Gjs niet naar die positie solliciteren? :p

 

cool! een oudere zus.. ik heb alleen maar jongere .. ook strontvervelend trouwens..

1 houdt van Gerard Joling en de ander is lijp van van die clubmuziekachtige house bende.

 

Klinkt als de mijne tbh.. :LOL:

Alhoewel ze toch nog wel een paar goeie kantjes heeft, ik ga met der naar Rammstein :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Wil Gjs niet naar die positie solliciteren? :p

 

cool! een oudere zus.. ik heb alleen maar jongere .. ook strontvervelend trouwens..

1 houdt van Gerard Joling en de ander is lijp van van die clubmuziekachtige house bende.

 

Zo zijn ze! Ik heb een jonger broertje... Hij is nog vrijgezel! Dus ik heb ervaring met oudere zus zijn...En ja, het komt allemaal goed, zolang je ouders er maar niet achterkomen in wat voor een band ik zit ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...