Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

hey ho..........ik ben van de hotelreserveringen!!

 

Hier een bericht van MuseHotels. Indien je met de groep wenst te overnachten, kun je je melden. Voor slechts € 7,50 pp. reserveringskosten, wordt je hotelovernachting a ongeveer € 25,00 pp. geboekt :p

 

Wij wensen u en uw MedeMusers een goede nachtrust. Bij aangaan van de overeenkomst ontvangt u geheel gratis een vlooienband. Just in case of ;)

Link to comment
Share on other sites

hey ho..........ik ben van de hotelreserveringen!!

 

Hier een bericht van MuseHotels. Indien je met de groep wenst te overnachten, kun je je melden. Voor slechts € 7,50 pp. reserveringskosten, wordt je hotelovernachting a ongeveer € 25,00 pp. geboekt :p

 

Wij wensen u en uw MedeMusers een goede nachtrust. Bij aangaan van de overeenkomst ontvangt u geheel gratis een vlooienband. Just in case of ;)

 

 

Misschien doe ik er dan nog wel een luizenkammetje bij :p

Link to comment
Share on other sites

Vertel maar ff hoe wat de kosten in totaal precies zijn (van vlucht en hotel) bij TravelMUSE & MuseHotel voor 1 persoon :LOL:

 

Edit: natuurlijk kom ik bij de groepsparty in het hotel :D

 

Geachte heer Man of Mystery,

 

MuseHotel zal u belasten voor 2 overnachtingen rond de 50,00 euro

MuseTravel berekend de kosten voor de vlucht, dit zal rond de 80,00 (retour) zijn.

 

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

 

met vriendelijke groet,

 

MuseHotel

MuseTravel

Link to comment
Share on other sites

Toch nog een hoop gelukkigen hier, lees ik. Ik ben er ook eentje van. BLIJ!!!!!

 

Wij gaan met de trein naar Londen. Al je op tijd bestelt, ben je voor 99,- klaar en sta je midden in Londen. Is al met al wel wat sneller dan met het vliegtuig (inchecktijden, vervoer van vliegveld naar Wmbley/centrum).

 

Een hotel hebben we op 400 meter van Wembley. Geen geprop in de metro na het concert dus. Vorig jaar naar Foo Fighters in Wembley geweest. Terugweg was een drama. Een uur in de rij gestaan om in een metro te komen.

Link to comment
Share on other sites

Toch nog een hoop gelukkigen hier, lees ik. Ik ben er ook eentje van. BLIJ!!!!!

 

Wij gaan met de trein naar Londen. Al je op tijd bestelt, ben je voor 99,- klaar en sta je midden in Londen. Is al met al wel wat sneller dan met het vliegtuig (inchecktijden, vervoer van vliegveld naar Wmbley/centrum).

 

Een hotel hebben we op 400 meter van Wembley. Geen geprop in de metro na het concert dus. Vorig jaar naar Foo Fighters in Wembley geweest. Terugweg was een drama. Een uur in de rij gestaan om in een metro te komen.

 

da's de afterqueue he ;)

 

volgende de website doe je er met de trein nog wel bijna 6 uur over, inchecken is 2 uur voor de vlucht, en de vlucht is een uurtje, dan hebben we nog 3 uur om in het centrum te komen, hebben we ook geen haast mee, want we gaan vrijdagmorgen al ;)

 

ach ja, en ik vind vliegen wel chique :)

 

een hotelletje op 400m zal wel een prijskaartje aanhangen denk ik :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Toch nog een hoop gelukkigen hier, lees ik. Ik ben er ook eentje van. BLIJ!!!!!

 

Wij gaan met de trein naar Londen. Al je op tijd bestelt, ben je voor 99,- klaar en sta je midden in Londen. Is al met al wel wat sneller dan met het vliegtuig (inchecktijden, vervoer van vliegveld naar Wmbley/centrum).

Is ook een leuk alternatief. Maar was die 99,- niet voor heen? En ben je voor terug ook nog es 99,- kwijt? Of waren jullie niet van plan... :eek:

Link to comment
Share on other sites

Auwfuck. En dan komt m'n moeder aan. Ja 't zal wel 300 euro kosten in totaal.

 

Maarja, de muse 'baby' blijft thuis bij de oppas tot nu toe :facepalm:

Tenzij er genmutatie plaats vindt en ik opeens volwassen ben :')

 

kaartje 60, reis 80, hotel 50.. toch al 190 bij elkaar en dan moet je daar nog eten en drinken, dus ik denk dat ze met 300 wel in de buurt zit. of je moet steeds bij de supermarkt je eten willen halen ;)

Link to comment
Share on other sites

kaartje 60, reis 80, hotel 50.. toch al 190 bij elkaar en dan moet je daar nog eten en drinken, dus ik denk dat ze met 300 wel in de buurt zit. of je moet steeds bij de supermarkt je eten willen halen ;)

 

nah... hotel -50. Want ze kan in een kinderbedje zonder extra kosten (bij moeders op de kamer). Dus met 200 had ze er wel gekomen.

Link to comment
Share on other sites

nah... hotel -50. Want ze kan in een kinderbedje zonder extra kosten (bij de tantes op de kamer). Dus met 200 had ze er wel gekomen.

 

Tantes???? Zeg! Ik was MuseMama hoor! Weet niet hoe Scar erover denkt, maar ik vind tantes zo belegen :(.

 

Realize...onze leeftijdsverdeling...volgens mij 2 MMama's, 2Mpapas en 2Mkids....volgens mij denken ze straks echt dat we gezinnetjes zijn:LOL::LOL:

Link to comment
Share on other sites

je hebt vaak een mama + een papa nodig voor 1 kindje :p

 

Ik heb RL echte zussen, halfzussen, halfbroers, stiefbroers en stiefzussen en bijna allemaal van een andere samenstelling (andere pa en/of ma) :p

 

Mijn kinderen hebben een heleboel oma's en opa's en zelfs nog een heleboel overgrootoma's en -opa's gekend.. Dus alles kan.. en dan is er natuurlijk altijd nog bigamie en adoptie..

 

One big happy familie :D

Link to comment
Share on other sites

Ik heb RL echte zussen, halfzussen, halfbroers, stiefbroers en stiefzussen en bijna allemaal van een andere samenstelling (andere pa en/of ma) :p

 

Mijn kinderen hebben een heleboel oma's en opa's en zelfs nog een heleboel overgrootoma's en -opa's gekend.. Dus alles kan.. en dan is er natuurlijk altijd nog bigamie en adoptie..

 

One big happy familie :D

 

het ging ever over dat man of mystery 2 mama's en 2 papa's te WEINIG vond voor 2 kinderen.. :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...