Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Klopt, mijn code is nog onbenut, dus kunnen we nog wat kaartjes oppikken, er schuift vast wel weer iemand aan die alsnog een kaartje wil, dus een paar extra is nooit weg..

 

ik ga er ook wel vanuit dat de boel straks uitverkocht gaat raken, en we eventuele extra tickets makkelijk en eerlijk weer via Musebay door kunnen schuiven?

 

Mijn enige angst is een beetje dat Wembley misschien groot is en juist niet uitverkocht raakt? Zou mijn eerste Wembley ervaring zijn, maar hijstaat al lang op mijn wensenlijstje :)

Link to comment
Share on other sites

Hoe oud is ze (en voelt ze zich) ...? ;) Een NL-MM is een goed idee.

 

49 en totaal niet :p vind Muse en Rammstein geweldig :LOL:

Maar 't is eerder zo; Oh ik ben wel de enige oudere daar..

 

Ik heb geen creditcard , vandaar mijn verzoek !! En ik wil wel met Janine naar Wembley !!

 

:yesey:

Link to comment
Share on other sites

Klopt, mijn code is nog onbenut, dus kunnen we nog wat kaartjes oppikken, er schuift vast wel weer iemand aan die alsnog een kaartje wil, dus een paar extra is nooit weg..

 

ik ga er ook wel vanuit dat de boel straks uitverkocht gaat raken, en we eventuele extra tickets makkelijk en eerlijk weer via Musebay door kunnen schuiven?

 

moeten dus wat regelen (PM)

Link to comment
Share on other sites

49 en totaal niet :p vind Muse en Rammstein geweldig :LOL:

Maar 't is eerder zo; Oh ik ben wel de enige oudere daar..

 

 

 

:yesey:

 

Ik ben 38, Silverlizzy 46, dan gaat je ma echt niet uit de toon vallen.. Gewoon meegaan en we hebben nog een klein jaar om elkaar te leren kennen :D

Link to comment
Share on other sites

:happy: En ik ben als 15 jarige toch wel in veilige handen bij jullie..

 

Maar, vinden jullie dat Musemeet gedoe wel goed? Dan probeer ik m'n moeder wel mee te slepen :awesome:

 

Goed plan :musesign::D

 

En ik ben moeder van een nu bijna 12 jarige , moet ik een 15 jarige ook wel aankunnen :D

Link to comment
Share on other sites

Urgh... dit gaat over een meet toch? Ik weet niet of dit al is voorgesteld, maar kunnen we dat niet beter 10 september doen dan? Iedereen gaat dan toch al naar Londen neem ik aan, en een meet op de dag van t concert als iedereen vooraan probeert te komen loopt toch altijd in de soep...

Link to comment
Share on other sites

Ja maar, zonder dat mijn moeder een van jullie ziet, zal ik nooit mogen gaan.. :/

 

Ik denk dat ik over 3 jaar mijn dan 15-jarige dochter ook niet met vreemden naar Engeland zou laten gaan,

 

elkaar ontmoeten lijkt me sowieso handig, en je moeder meenemen is ook leuk voor haar, als ze toch van de music houdt :D

 

Die van mij krijg ik met geen 10 paarden naar een concert :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik over 3 jaar mijn dan 15-jarige dochter ook niet met vreemden naar Engeland zou laten gaan,

 

elkaar ontmoeten lijkt me sowieso handig, en je moeder meenemen is ook leuk voor haar, als ze toch van de music houdt :D

 

Die van mij krijg ik met geen 10 paarden naar een concert :stunned:

 

:yesey: Kan 't ook heel goed begrijpen.

Ga eens erover praten na school morgen, doe 't toch altijd liever zonder dat m'n pa erbij is, volgens mij vindt ie 't al niet leuk dat ik alleen met een vriendin naar Placebo ga :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou wel willen dat ik kon, maar hoewel het kaartje nog is te betalen, zal het misschien niet gaan om ook de reis ernaar toe te betalen...

Maar was gelukkig wel bij Ahoy :D

 

Ja dat is helaas ook weer zoiets ja.. en dan waarschijnlijk ook nog een overnachting.. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...