Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

:kiss: how sweet! Wat een fijn hart.

en...Kudelstaart? *grinnik*

 

Zo het geregel is hier in volle gang...

Ik zelf kies voor vliegtuig.

4 uur op die boot vind ik waardeloos, teveel gedaan.

Ik zat nog even te denken om erheen te rijden, roadtrip is altijd leuk.

Maar vliegen is volgens mij goedkoper als ik het zo zie.

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik eerder ga dan vrijdag of niet, ik moet zowiezo eerst ff contact opnemen met degene die eventueel meegaat met mij.

Mag ik die slaapplaats etc. pm ook zien?

 

mail je mailadres dan ff, dan forwarden we ook de leuke linkjes naar je :LOL:

 

Wat is er mis met Kudelstaart, mooi dorp, we hebben tegenwoordig ook internet hier :)

ben zo terug, even mijn dochter naar klompendansen brengen :happy:

Link to comment
Share on other sites

Wie gaat er dan nog meer om 18:15? Kunnen wij ook in een groepje gaan.

Hotel wordt dus 2 nachten dus kom je op zo'n 80+50 euro (retourtje + hotel). Dat valt nog best mee dan :)

 

Hoeveel kan je trouwens meenemen zonder dat 'extra bagage bedrag'?

 

gewoon een flinke tas.... (ik zou wel je accordeon thuis laten) Ik vroeg mij wel af eigenlijk... als je nou gewoon een beetje doorfeest tot 3 uur, dan kun je toch meteen in de queue aansluiten (met een slaapzakkie...)???

Link to comment
Share on other sites

Gooooh, weet niet meer precies hoe 't kwam te praten vanmorgen OJA.

 

Ga morgen met wat vrienden gourmettenen we delen de kosten. Zijn we vandaag na school gaan winkelen. Mam zegt zo pak 10 euro uit m'n beurs. 'Ik betaal 't wel zelf hoor!'

Mam: 'Nee zoveel geld heb je ook niet meer!'

Ik: 'Naja, ok, ik moet echt een baantje vinden al is 't in zo'n stomme supermarkt, ik moet naar Wembo volgend jaar.'

Mam: 'Nee Janine, dat zie ik toch niet zitten. Als ze, wat was dat Lowlands komen? Laat ik je wel gaan maar Wembley is me toch iets te.. :noey:.'

 

:vomit:

Link to comment
Share on other sites

gewoon een flinke tas.... (ik zou wel je accordeon thuis laten) Ik vroeg mij wel af eigenlijk... als je nou gewoon een beetje doorfeest tot 3 uur, dan kun je toch meteen in de queue aansluiten (met een slaapzakkie...)???

 

 

of vrijdagavond alvast een beetje gaan chillen in Wembley en daar gewoon nooit meer weggaan :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb net iemand van gigsandtours.com gesproken. Ik vroeg hoe dat werkt met het collecten van tickets. Hij vertelde me dat er twee rijen zijn:

 

één voor mensen met een kaart

één voor mensen die nog geen kaart hebben

 

Wanneer je je kaart opgehaald hebt hoef je niet achteraan te sluiten in de normale rij maar kan je meteen het Wembley in.

 

Dit lijkt mij echt vreemd, dan zou je dus een voordeel hebben als je een kaart op moet halen. Weet iemand hier meer van?

 

Ik kan me van de vorige keer herinneren dat je tijdens het wachten een polsbandje krijgt voor het voorste vak. :erm: En je kan wat eerder dan een uur van tevoren je kaartje ophalen. Een uur van tevoren is een uur voordat de deuren opgengaan. Dus als je wil wachten en je bent met een groep, hoeft er maar 1 iemand even het halve stadion rond te lopen om de kaarten te collecteren.

 

Belangrijk: als je niet de houder van de creditcard bent die de kaarten heeft gekocht, moet je een brief van de kaarthouder meenemen waarin staat:

 

-naam

-adres

-laatste 4 cijfers van de creditcard

-naam van degene die ze komt ophalen

-handtekening voor akkoord creditcardhouder

 

om eventueel gezeik te voorkomen. :)

 

En van het niet in de rij staan: onzin. Ik heb toen ook nog een uur in de regen moeten wachten, in de "gewone rij".

Link to comment
Share on other sites

Vrijdag is Londen, zaterdag is Wembley. Laten we proberen wel zoveel mogelijk hetzelfde hotel te nemen. Scar, gjs en ik nemen als het goed is dezelfde en hebben ook dezelfde vlucht. Oftewel de oudjes (papa en mama's) zijn al bij elkaar. Nu onze kids en andere aangetrouwde artikelen nog :p

 

Ik wil eigenlijk wel zo snel mogelijk invenstariseren wie er mee naar het hotel gaat, want dan kunnen we dat ook al vastleggen. Ben ook bang dat het een beetje druk wordt rondom Wembley dat weekend, zeker nu er ook al een gig voor zit.

 

Dus: gjs...kan jij in je openingspost ook nog een hotelpol of hotel"telling"maken???

 

Ik wil mee! Dus ik is: 1 *grinnik*

 

Op zich als er mensen later komen, dan is dat geen groot probleem, we kunnen elkaar in ieder geval bij het hotel of anders somewhere oppikken.

 

BTW ben vanavond naar mijn allerlaatste lesavond (woehaaaa volgende week examen!), dus lees pas weer na 2300 mail/messageboard.

 

xxx

Link to comment
Share on other sites

Vrijdag is Londen, zaterdag is Wembley. Laten we proberen wel zoveel mogelijk hetzelfde hotel te nemen. Scar, gjs en ik nemen als het goed is dezelfde en hebben ook dezelfde vlucht. Oftewel de oudjes (papa en mama's) zijn al bij elkaar. Nu onze kids en andere aangetrouwde artikelen nog :p

 

Ik wil eigenlijk wel zo snel mogelijk invenstariseren wie er mee naar het hotel gaat, want dan kunnen we dat ook al vastleggen. Ben ook bang dat het een beetje druk wordt rondom Wembley dat weekend, zeker nu er ook al een gig voor zit.

 

Dus: gjs...kan jij in je openingspost ook nog een hotelpol of hotel"telling"maken???

 

Ik wil mee! Dus ik is: 1 *grinnik*

 

Op zich als er mensen later komen, dan is dat geen groot probleem, we kunnen elkaar in ieder geval bij het hotel of anders somewhere oppikken.

 

BTW ben vanavond naar mijn allerlaatste lesavond (woehaaaa volgende week examen!), dus lees pas weer na 2300 mail/messageboard.

 

xxx

 

Succes :D!

Ik ga u trouwens sowieso zien bij Placebo denk ik/hoop ik. Dan maken we ook een foto en kan ik die aan mam laten zien :D

Link to comment
Share on other sites

Succes :D!

Ik ga u trouwens sowieso zien bij Placebo denk ik/hoop ik. Dan maken we ook een foto en kan ik die aan mam laten zien :D

 

Is goed hoor :D. Sta altijd alleen als een idioot op foto's dus of dat in je voordeel gaat werken...:rolleyes:

 

Ben er waarschijnlijk alleen gruwelijk laat (file file file.....) en ik heb een veldkaart ;)

Link to comment
Share on other sites

Is goed hoor :D. Sta altijd alleen als een idioot op foto's dus of dat in je voordeel gaat werken...:rolleyes:

 

Ben er waarschijnlijk alleen gruwelijk laat (file file file.....) en ik heb een veldkaart ;)

 

Ik ook :D

Ik ga proberen om er smiddags, rond 3 uur (sommige zeggen dat dat te laat is) daar te zijn, met of zonder vriendin, I don't care. Dus je kan altijd bij ons komen staan te wachten :D

Link to comment
Share on other sites

Belangrijk: als je niet de houder van de creditcard bent die de kaarten heeft gekocht, moet je een brief van de kaarthouder meenemen waarin staat:

 

-naam

-adres

-laatste 4 cijfers van de creditcard

-naam van degene die ze komt ophalen

-handtekening voor akkoord creditcardhouder

 

om eventueel gezeik te voorkomen. :)

 

En van het niet in de rij staan: onzin. Ik heb toen ook nog een uur in de regen moeten wachten, in de "gewone rij".

Dankje! Moet ik daar dan ook nog even voor zorgen :p

 

Zijn er al mensen die al hebben gereserveerd voor het hotel of doen we dat met de hele groep in een keer?

Link to comment
Share on other sites

TravelMUSE Reizen, hoe kunnen wij U helpen? :D

 

**** Travel updates *****

 

 

***OVERNACHTING*** We hebben een mogelijkheid voor 25eu/nacht in de redelijke nabijheid van Wembley (OV). Hiervoor moeten we wel snel beslissen. Dus alles die hier van gebruik willen maken: PM Fadeaway of gjs

 

 

*** REIZEN ***

De meesten boeken nu via Easyjet. Prijzen VANAF ca 75eu p.p. (retour)

Let erop dat je de standaard koffer optie UITzet/verwijderd (scheelt weer 20eu).

 

Een van de meest geboekte vluchten tot nog toe (EJ heeft meerdere vetrektijden en bestemmingen):

 

10 sep 2010

Amsterdam Tot Londen Stansted vlucht 3002 ;vertr. 10 sep 2010 9:30

aank. 10 sep 2010 9:35

 

12 sep 2010

Londen Stansted Tot Amsterdam vlucht 3001 ;vertr. 12 sep 2010 8:10

aank. 12 sep 2010 10:15

 

*****************

 

Voor 10 euro boek ik je vlucht en evt hotel (vooruit betalen uiteraard) :)

 

Namens TravelMUSE een goede reis en concert toegewenst :LOL:

Link to comment
Share on other sites

**** Travel updates *****

 

 

***OVERNACHTING*** We hebben een mogelijkheid voor 25eu/nacht in de redelijke nabijheid van Wembley (OV). Hiervoor moeten we wel snel beslissen. Dus alles die hier van gebruik willen maken: PM Fadeaway of gjs

 

 

*** REIZEN ***

De meesten boeken nu via Easyjet. Prijzen VANAF ca 75eu p.p. (retour)

Let erop dat je de standaard koffer optie UITzet/verwijderd (scheelt weer 20eu).

 

Een van de meest geboekte vluchten tot nog toe (EJ heeft meerdere vetrektijden en bestemmingen):

 

10 sep 2010

Amsterdam Tot Londen Stansted vlucht 3002 ;vertr. 10 sep 2010 9:30

aank. 10 sep 2010 9:35

 

12 sep 2010

Londen Stansted Tot Amsterdam vlucht 3001 ;vertr. 12 sep 2010 8:10

aank. 12 sep 2010 10:15

 

*****************

 

Jij wordt nog eens touroperator van de maand joh :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...