Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Ik heb het hier ergens idd gelezen. Maar samen is sowieso gezelliger en iedereen die ik afgelopen zaterdag zou ontmoeten ben ik ook tegen gekomen :) Telefoons doen wonderen!

 

:yesey:

Heb ook eindelijk meisje gezien die ik ken via hyves :happy: Ze zat 2 blokken naast me :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hoeveel gaan er daar eigenlijk van naartoe.

 

Geef jullie hyves eens btw :awesome:

 

kan je tegenwoordig iemand op hyves naam vinden/toevoegen? die van mij is scarfacelady.hyves.nl en anders wel via Wendy te vinden in de Muse hyves (met dat delftsblauwe tegeltje.. :D

 

en er staan er behoorlijk wat op de muse hyves die gaan, dat wordt one big happy family ;)

Link to comment
Share on other sites

M'n ma gunt het heel erg, ze gaat dan wel niet mee maar geeft me wel toestemming en geld mag ik later (als dat nodig is) aan hun terug betalen (ouders). M'n vraag is alleen ,tijdens de pre-sale ben ik op school, iemand die misschien ook een kaartje voor mij kan bestellen? :happy:

 

BTW: f-abii.hyves.nl

 

pre-sale is al bezig he, vandaag voor de leden van muse.mu en morgen de publieke presale en dan overmorgen de echte sale.. hoe ingewikkeld kunnen ze het maken.

 

ik heb wel een presale code maar geen creditcard. en GJS wil wel zijn card beschikbaar stellen, maar ik denk dat papa Muse al op bed ligt :(

Link to comment
Share on other sites

begrijp ik het nu goed (via de muse-hyves) dat seetickets geen kaarten opstuurt maar je ze op de dag zelf op moet halen? dan moeten we zeker als een groep gaan :D

 

Wat raar. Ik heb mijn tickets ook via Seetickets besteld, maar mijn kaartjes worden tussen 21/08/2010 en 04/09/2010 ge-"dispatched". Ik hoef ze niet op te halen, dus ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt.

Link to comment
Share on other sites

pre-sale is al bezig he, vandaag voor de leden van muse.mu en morgen de publieke presale en dan overmorgen de echte sale.. hoe ingewikkeld kunnen ze het maken.

 

ik heb wel een presale code maar geen creditcard. en GJS wil wel zijn card beschikbaar stellen, maar ik denk dat papa Muse al op bed ligt :(

 

 

Mama-Muse kan ook creditcard spelen.....ik ben alleen door mijn code heen.

Link to comment
Share on other sites

Wat raar. Ik heb mijn tickets ook via Seetickets besteld, maar mijn kaartjes worden tussen 21/08/2010 en 04/09/2010 ge-"dispatched". Ik hoef ze niet op te halen, dus ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt.

 

ik begreep het ook niet helemaal hoor, want ik las van iemand anders ook dat ze opgestuurd gaan worden, hmm, maar met dat last minute opsturen hou je wel mooi de zwarthandel tegen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mama-Muse kan ook creditcard spelen.....ik ben alleen door mijn code heen.

 

dat zou cool zijn, want de 3e muse mama heeft geen card, maar wil wel mee. en dan hebben we onze kindjes Abigail en onze mystery-zoon nog en nu ook DavidV dus?

 

Alleen, als die kaartjes pas september volgend jaar opgestuurd worden, durf je de gok dan aan om voor al die mensen kaarten te bestellen?

 

Want ze komen dan op jouw adres binnen tzt, zou dan wel af moeten spreken dat iedereen ze vooraf gewoon aan jou betaalt?

Link to comment
Share on other sites

dat zou cool zijn, want de 3e muse mama heeft geen card, maar wil wel mee. en dan hebben we onze kindjes Abigail en onze mystery-zoon nog en nu ook DavidV dus?

 

Alleen, als die kaartjes pas september volgend jaar opgestuurd worden, durf je de gok dan aan om voor al die mensen kaarten te bestellen?

 

Want ze komen dan op jouw adres binnen tzt, zou dan wel af moeten spreken dat iedereen ze vooraf gewoon aan jou betaalt?

 

Als iedereen gewoon meteen betaald is het geen probleem. Als er iemand een code voor me heeft?? Volgens mij kan ik nu niet meer inloggen, maar morgen toch wel weer?? David ken ik inmiddels dus dat zit wel goed en onze andere pubertjes zijn toch heel lief en braaf met betalen??

Link to comment
Share on other sites

Als iedereen gewoon meteen betaald is het geen probleem. Als er iemand een code voor me heeft?? Volgens mij kan ik nu niet meer inloggen, maar morgen toch wel weer?? David ken ik inmiddels dus dat zit wel goed en onze andere pubertjes zijn toch heel lief en braaf met betalen??

 

:yesey: Alleen eerst even morgen aan mama vertellen dan..

Ik ga je mijn code even mailen ;)

Link to comment
Share on other sites

Als iedereen gewoon meteen betaald is het geen probleem. Als er iemand een code voor me heeft?? Volgens mij kan ik nu niet meer inloggen, maar morgen toch wel weer?? David ken ik inmiddels dus dat zit wel goed en onze andere pubertjes zijn toch heel lief en braaf met betalen??

 

waarom kun je nu niet inloggen? omdat je vandaag al een keer kaarten gekocht hebt?

 

ik ben nl wel ingelogd.

 

maar 5 kaartjes maar doen dan, of is man of mystery zelf bezig?

 

ik kan je mijn code wel ff pm-en

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...