Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Hee lieverds sorry dat ik ineens verdween, ik moest die bus echt halen wat me gelukt is :-)

Leuk jullie ontmoet te hebben, het was erg gezellig.

Scar en lizzy waar waren jullie nou ineens?

 

Miss Lizzy werd niet goed.. we zaten bij de EHBO en later op de tribune.

Had me het concert van het jaar een tikkie anders voorgesteld maar goed.. heb mijn goede daden voor 2010 wel in 1 keer afgelost :cool:

 

Jammer dat je je bus moest halen, ik was je graag nog persoonlijk komen feliciteren met je verjaardag! Maar alsnog birthday_rocks_3d_guitar_rainbow.gif

 

Het was gezellig met je, volgende keer maken we het af :D

 

En de rest van de groep.. pff, waar moet ik beginnen..

Chai tea latte ontdekt, en de vinegar chips van Kim en met Gjs en Fadeaway op 1 kamer liggen snurken en de metro van London van binnen en buiten gezien en kiloooometers gelopen, om de 100 meter stilstaan. En Lazlo zijn Duits bijgespijkers en ontdekt dat je van wijn op je lege maag stroop in je benen krijgt. En dat poncho's van de action helemaal niet waterdicht zijn, en dat je aliens beter op kunt blazen als je al in Wembley staat en dat het gewoonweg een onvergetelijk weekend was.

Heb geen stem meer over en had 16 uur slaap nodig om me enigszins levend te voelen, maar .. wanneer gaan we nog een keer?

Link to comment
Share on other sites

Ohhh ik heb nu heel veel zin in een Chai Latte :LOL::LOL:

 

Volgende keer met ons meegaan...de Starbucks heeft een grote strop nu wij niet meer komen ;)

 

En Scar....wil je voor de volledigheid wel vermelden dat wij SAMEN in een bed sliepen (jaja, 2 persoons maak je geen zorgen, hahaha) en dat GJS heel schattig snurkt ;)

Link to comment
Share on other sites

Zo ik ben ook weer terug in Regenland.

 

@ Fadeaway Thanx :D

 

Miss Lizzy werd niet goed.. we zaten bij de EHBO en later op de tribune.

Had me het concert van het jaar een tikkie anders voorgesteld maar goed.. heb mijn goede daden voor 2010 wel in 1 keer afgelost :cool:

 

Jammer dat je je bus moest halen, ik was je graag nog persoonlijk komen feliciteren met je verjaardag!

Het was gezellig met je, volgende keer maken we het af :D

 

Thanx :D

Ja ik vond het ook erg jammer dat ik zo abrupt weg moest, maar goed scheelde me erg veel narigheid.

Ik heb op mn geboortedag de hele dag door London gesnuffeld en genoeg gelopen voor de komende 3 jaar. Maar London Is Way Cool. :LOL:

 

Owh, ik had al zo'n naar vermoeden dat je bij de ehbo zat. Dat sucks zeg. Ja maar een lintje voor jou ja. Jeetje zeg.

 

Ja mocht je nog naar concerten gaan .. let me know :)

 

-----

 

En aan het andere feestbeest van 12 september .. nog gefelisiflapstaart. :D:D

Nice meeting you.

--------

Link to comment
Share on other sites

 

Ja mocht je nog naar concerten gaan .. let me know :)

 

--------

 

Ik heb voorlopig nog niks gepland staan, overweeg Vampire weekend in de HMH nog, eerst ff een paar drukke weken doorkomen en dan zie ik wel weer verder.

 

Maar ik sta op concertgebied open voor uitnodigingen en suggesties.. ik heb leuke vrienden maar een muzieksmaak van niks dus kan er nog wel wat muziekvrienden bij gebruiken om de concertjes mee af te struinen :D

Link to comment
Share on other sites

Ahum, vreemd dat er geen topic over 10 september is, want ik wel degelijk Nederlanders gesproken;)

Nou, waar zal ik beginnen?

De tickets?

Okay dan, Seetickets.

Ik had drie adressen, waarvan ik er eentje had gekregen doordat mijn vrouw naar Seetickets in Engeland had gebeld, en die leek ons de betrouwbaarste ......dus niet.

Kilometers gelopen en niets te vinden; de receptionist/bewaker van het York House vertelde mij dat Seetickets daar al weg waren sinds 2007 (bouw nieuw Wembley)

Uiteindelijk had ik nog één optie, het stadion bestormen :LOL: , nee, gewoon even bij de informatiebalie van het Stadium naar de inmiddels beruchte Venue Box Office van Seetickets geïnformeerd.

Gelukkig konden zij mij helpen en de balies onderin het stadion bij het standbeeld van Bobby Moore bleek die bewuste Venue Box Office te zijn.

Waarom die achterlijke Engelsen van Seetickets dit niet gewoon even via de e-mail of anders via de telefoon konden vertellen is mij nog steeds een raadsel, stelletje debielen.

Dat zoiets simpels tot zoveel ergernis kan leiden; maar ja, daar zul je wel Engelsman voor moeten wezen om dat te begrijpen.

 

Engelsen....

Ik heb het Engelse Forum aandachtig doorgelezen en wat een gezanik over de setlists zeg:rolleyes:

Nu ben ik niet zo'n frequent concertganger, dus daar kan het mee te maken hebben, maar als dit de Resistance Tour is, dan is het toch logisch dat Muse in grote delen de concerten hetzelfde houdt?

In Nijmegen ben ik ook geweest en nu op Wembley week de setlist op enkele nummers (vier?) af.

Ik maak daar geen probleem van, maar die Engelsen dus wel.

Muse heeft oude en nieuwe nummers mooi verdeeld, en op die manier houd je alle fans tevreden lijkt mij.

En dan ook nog eens minderwaardig doen om al die Twilight-fans.

Ik ken die serie/film niet eens, maar " I belong to you " vind ik bijvoorbeeld een geweldig mooi nummer, maar de wat oudere Muse-fans op het Engelse forum vinden het helemaal niks en associëren dit met tienerfans die weg zijn van het Twilight gebeuren.

 

Het concert van de tiende vond ik fenomenaal.

Perfect geluid (In Nijmegen vond ik het ook niet slecht, maar dit was toch wel een stukje beter) en de show was dan wel voorspelbaar, maar verveelde nooit.

Natuurlijk heb ik ook mijn favoriete nummers, maar ben ik niet zo'n azijnzeikerd als sommige Engelsen zijn.:D

Ik heb genoten, en met mij het hele gezin.

Link to comment
Share on other sites

Ahum, vreemd dat er geen topic over 10 september is, want ik wel degelijk Nederlanders gesproken;)

 

 

Volgens mij is dit topic aangemaakt toen er nog geen sprake was van een concert op de 10e, dat is namelijk pas later bekend gemaakt. Dat er geen aparte voor de 10e is gekomen later.. heeft gewoon niemand gedaan denk ik :LOL:

 

Hé, aangezien wij Nederlanders zijn en niet zulke zeikerds als Engelsen hoeven we ook niet zoveel topics te hebben :chuckle:

 

Dit topic is volgens mij ook door Gjs aangemaakt toen we nog dachten dat het om 1 concert ging en we alle Nederlanders op wilden trommelen om samen te gaan. Uiteindelijk zijn we met zijn 8-en gegaan en hebben zich onderweg nog wat mensen bij de groep aangesloten die op andere vluchten/treinen/boten en andere hotels zaten.

Was erg leuk.. in de queue aangesproken worden door mensen die je herkennen omdat je het op je forum over aliens en NL-vlaggen hebt ;) en zo groeide de groep steeds verder...

Link to comment
Share on other sites

Engelsen....

Ik heb het Engelse Forum aandachtig doorgelezen en wat een gezanik over de setlists zeg:rolleyes:

Nu ben ik niet zo'n frequent concertganger, dus daar kan het mee te maken hebben, maar als dit de Resistance Tour is, dan is het toch logisch dat Muse in grote delen de concerten hetzelfde houdt?

In Nijmegen ben ik ook geweest en nu op Wembley week de setlist op enkele nummers (vier?) af.

Ik maak daar geen probleem van, maar die Engelsen dus wel.

Muse heeft oude en nieuwe nummers mooi verdeeld, en op die manier houd je alle fans tevreden lijkt mij.

En dan ook nog eens minderwaardig doen om al die Twilight-fans.

Ik ken die serie/film niet eens, maar " I belong to you " vind ik bijvoorbeeld een geweldig mooi nummer, maar de wat oudere Muse-fans op het Engelse forum vinden het helemaal niks en associëren dit met tienerfans die weg zijn van het Twilight gebeuren.

 

Dan heb je niet aandachtig genoeg gelezen. Wat ik hoor, en ken de meeste van de 'hardcore setlist moaners', hebben ze geen enkel probleem mee dat er The Resistance nummers worden gespeeld, zoals je zegt, dat is logisch op The Reistance Tour. Waar zij, en ik ook, moeite mee hebben is dat ze (in mijn menig) de minder goede nummers van dat album spelen (Guilding Light over MK Ultra, UD over US)

Verder worden er alleen maar singles gespeeld, dezelfde die op de vorige tours gespeeld zijn.

SMBH is meestal het nummber dat met Twilight geassiocieerd word. IBTY had niet echt dezelfde impact in de film, en het zelfde met NSC. Ja, veel mensen hier vinden Twilight kut en die schreeuwende tiener meisjes kut, maar ik zie ook een grote populatie in Main Muse die hier een hekel aan heeft (en die luitjes zijn vaakn van de zelfde leeftijd als de twilight fans). Hysterische tieners zijn gewoon verveld. Of ze nou fans zijn van Twilight of niet.

Link to comment
Share on other sites

Dan heb je niet aandachtig genoeg gelezen. Wat ik hoor, en ken de meeste van de 'hardcore setlist moaners', hebben ze geen enkel probleem mee dat er The Resistance nummers worden gespeeld, zoals je zegt, dat is logisch op The Reistance Tour. Waar zij, en ik ook, moeite mee hebben is dat ze (in mijn menig) de minder goede nummers van dat album spelen (Guilding Light over MK Ultra, UD over US) Verder worden er alleen maar singles gespeeld, dezelfde die op de vorige tours gespeeld zijn.

SMBH is meestal het nummber dat met Twilight geassiocieerd word. IBTY had niet echt dezelfde impact in de film, en het zelfde met NSC. Ja, veel mensen hier vinden Twilight kut en die schreeuwende tiener meisjes kut, maar ik zie ook een grote populatie in Main Muse die hier een hekel aan heeft (en die luitjes zijn vaakn van de zelfde leeftijd als de twilight fans). Hysterische tieners zijn gewoon verveld. Of ze nou fans zijn van Twilight of niet.

Dat is toch zeker persoonlijk?

De één houdt meer van dit nummer, de ander juist van dat nummer.

 

En ja, ik heb het misschien niet aandachtig genoeg gelezen, want na 100 pagina's klagen lees je er wat makkelijker overheen.:D

Er is hier zelfs een topic voor geopend, dat zegt toch zeker ook wel wat?

Het niet eens zijn met de setlists loopt als een rode draad door hun topic(s).

Link to comment
Share on other sites

Dat is toch zeker persoonlijk?

De één houdt meer van dit nummer, de ander juist van dat nummer.

 

En ja, ik heb het misschien niet aandachtig genoeg gelezen, want na 100 pagina's klagen lees je er wat makkelijker overheen.:D

Er is hier zelfs een topic voor geopend, dat zegt toch zeker ook wel wat?

Het niet eens zijn met de setlists loopt als een rode draad door hun topic(s).

 

Vandaar de '(naar mijn mening)' :D

 

Ik denk dat komt omdat die mensen naar behoorlijk veel concerten gaan en dan denken en daardoor performances met elkaar vergelijkt, dat Muse soms erg verveeld lijkt te zijn. En dat word dan gewijt aan de setlist, want elke avond hetzeflde spelen is toch een beetje saai?

Ook de reden gegeven voor de statische setlist is dat de hele show rondom de muziek dit eist, en dan word dit vergeleken met de pure rockshows die ze vroeger speelden.

Link to comment
Share on other sites

Vandaar de '(naar mijn mening)' :D

 

Ik denk dat komt omdat die mensen naar behoorlijk veel concerten gaan en dan denken en daardoor performances met elkaar vergelijkt, dat Muse soms erg verveeld lijkt te zijn. En dat word dan gewijt aan de setlist, want elke avond hetzeflde spelen is toch een beetje saai?

Ook de reden gegeven voor de statische setlist is dat de hele show rondom de muziek dit eist, en dan word dit vergeleken met de pure rockshows die ze vroeger speelden.

 

Nou, inderdaad, dat idee had ik dus ook.

Nu ben ik in Nijmegen en London geweest, en vind ik het voorlopig wel even genoeg geweest.

Veel gasten zijn bijvoorbeeld in Glastonbury, Manchester, London en nog ergens anders gaan kijken/luisteren.

Al met al vond ik Wembley een onvergetelijke ervaring, maar o zo vermoeiend ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof dat er nog twee NL Wembley topics zijn in gigs and tours hoor :LOL: Zelfde met Gofferpark, waren er ook minimaal twee :LOL:

 

Hmm, ok, die heb ik dan weer niet gezien en de persoon waar ik op reageerde dan blijkbaar ook niet.. Zie door de bomen het bos niet meer.:LOL:

 

Wat klagen op de setlist betreft... mensen die muziek maken zijn artiesten, artistieke geesten die kunst maken en wij mogen genieten van wat ze maken.

 

Ik vind dat geneuzel om de keuze van nummers hetzelfde als tegen van Gogh zeggen wat ie had moeten schilderen.

 

Maar da's dan weer mijn bescheiden opinie :nerd:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ok, die heb ik dan weer niet gezien en de persoon waar ik op reageerde dan blijkbaar ook niet.. Zie door de bomen het bos niet meer.:LOL:

 

Wat klagen op de setlist betreft... mensen die muziek maken zijn artiesten, artistieke geesten die kunst maken en wij mogen genieten van wat ze maken.

 

Ik vind dat geneuzel om de keuze van nummers hetzelfde als tegen van Gogh zeggen wat ie had moeten schilderen.

 

Maar da's dan weer mijn bescheiden opinie :nerd:

 

Zei Muse vroegah niet dat ze nummers maakten om live te spelen? :p Volgens mij geeft Bellamy the 'casual' fan te weinig credit dat ze de non-singles niet kennen.

Link to comment
Share on other sites

Mwhghihi, ik weet ook niet wat onze Tourleader daar mee bedoelt??

 

En arghhhhhhhhhhhhh Kim, ik heb net mijn Facebook gedeleted!!

 

Als iemand het er niet mee eens is.....dan delete ik deze wel :D

DSCF5613.jpg

 

Oh, dus er was een complete meet aan de gang? Ik en een vriend hebben nog even staan kletsen (en een paar Britten lopen afzeiken om hun opblaaspopfetish) met de vrouw in het zwarte Muse-shirt en de vrouw daarnaast. Het was gezellig, haha!

Link to comment
Share on other sites

Ik ben het zwarte Muse-shirt...wie ben jij?? Stond jij bij BC ingang? Oh helllllllllll, volgende keer draag ik een naambordje, hahaha. En was een heuse meet....van vrijdagochtend tot en met zondag. Wij hadden hetzelfde hotel en de meeste dezelfde vlucht.

 

Nee, was al in Wembley zelf. Bij een paar Britse jochies met gekleurd haar..

Link to comment
Share on other sites

oohhh, was jij mijn lange buurman die links voor me stond?? Links van die britse gasten, die ik een paar keer een elleboog heb gegeven??? Ik vond het zooooo jammer dat ik er voor Muse begon al uit moest, sta ik eens lekker en gezellig, moet ik de meute noodgedwongen verlaten :(

Link to comment
Share on other sites

oohhh, was jij mijn lange buurman die links voor me stond?? Links van die britse gasten, die ik een paar keer een elleboog heb gegeven??? Ik vond het zooooo jammer dat ik er voor Muse begon al uit moest, sta ik eens lekker en gezellig, moet ik de meute noodgedwongen verlaten :(

 

Oh waarom was dat dan? Teveel druk van het publiek? Nee, ik was juist de kleinste van de twee! (alsnog 1.85, maargoed.. :LOL:)

Link to comment
Share on other sites

lol, nou ja, iig langer dan ik :p

 

Nah nee, iemand anders van onze groep voelde zich niet goed en vroeg ik naar de toiletten wilde komen. Tegen de tijd dat ik me door een berg mensen had geworsteld hadden anderen van onze groep haar al gevonden, maar toen kon ik niet meer terug komen. Ondanks dat GJS stond te wuiven met een alien.....volledig onzichtbaar en veel te veel mensen om nog langs te komen :(.

 

Nou ja, heb daarna iig nog een nederlandse jongen aan de zijkant opgedoken en daarna ook nog een paar anderen van onze groep die ook of niet terug konden of de drukte waren ontvlucht.

 

Maar ik sta normaal daar graag :D, duw gewoon vrolijk terug (normaal gezien dan, maar deze ettertjes waren niet normaal, haha).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...