Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Zat in junkmail ja.

 

You have booked to attend MUSE at Wembley Stadium, London on SATURDAY 11/09/2010 at 16.00 You have ordered the following tickets Reference 24300625 - 1 GENERAL ADMISSION/UNRESERVED L1 at £ 49.50Total includes a transaction fee of £4.80 Tickets will be despatched as soon as possible, but may not be received until the week of the event. If your tickets haven't arrived 48 hours before the event, please contact us. You have been charged a total of £ 54.30 and this will appear on your statement as 'EVENT TICKETS'

 

:D:D:D

Ik ga slapen mensen :dance: heb er al zin in!

Link to comment
Share on other sites

Als jij nog weet voor wie ook alweer kaarten had gehaald. Ik geloof voor 2 mama's en 2 kids?

Oh mijn god, ik weet niet weer wie mijn Muse-kindjes zijn. Willen mijn Musekindjes zich in mijn mailbox (liefst mijn hotmail) melden?? grinnik

 

Edit: gezinssamenstelling veranderd

 

Edit 2: Slaap lekker!!

 

Edit 3: Kaarten worden tussen 21-08-10 en 04-09-10 thuis afgeleverd :D Niks in wachtrijen voor bestelde kaarten staan dus, hoogop tegen een Wembleydeur aangeplakt zitten, ghihi

Link to comment
Share on other sites

Als jij nog weet voor wie ook alweer kaarten had gehaald. Ik geloof voor 2 mama's en 2 kids?

Oh mijn god, ik weet niet weer wie mijn Muse-kindjes zijn. Willen mijn Musekindjes zich in mijn mailbox (liefst mijn hotmail) melden?? grinnik

 

Edit: gezinssamenstelling veranderd

 

Edit 2: Slaap lekker!!

 

voor zover ik nu weet zijn jouw tickets nu voor:

 

- Scar .. ikke dus,, en is overgemaakt

- Silver Lizzy

- DavidV

- AbigailMassacre

 

want man of mystery heeft zelf besteld. dan wachten we nu in spanning af wat de echt mama van janine zegt, en anders meldt zich vast wel weer iemand. op de muse hyves loopt het ook aardig storm.

 

en dan komt het verhaal reis- en hotel boeken, want ik heb begrepen dat dat ook aardig snel vol begint te raken, de hotels rond die tijd...

 

en nu ga ik proberen te slapen.

 

welterusten allemaal lieve medemusertjes (K)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl44t44p
We will start to despatch tickets for this event on approximately 21/08/2010 and we expect to have all tickets despatched by 04/09/2010.

 

damnnn waarom worden die tickets pas zo laat verzonden?

 

Wat maakt het uit als ze sowieso niet naar Nederland worden verzonden :p? Of laat je ze naar een Engels adres sturen?

Link to comment
Share on other sites

We will start to despatch tickets for this event on approximately 21/08/2010 and we expect to have all tickets despatched by 04/09/2010.

 

damnnn waarom worden die tickets pas zo laat verzonden?

 

Mijn eerste gedachte is om doorverkoop te verkomen... But that's just a guess

Link to comment
Share on other sites

hmm nou krijg ik rusteloze nachten >.<

 

I live outside the UK. Will you mail my tickets to me?

It is not always possible to post tickets overseas. You will need to collect them at the venue, if:

- the tickets would normally be despatched by secure mail (£4.80 transaction fee), or

- the event is less than 20 days away.

 

In these circumstances, or if you have requested to collect your tickets from the venue, they are available for collection one hour prior to the start of the performance. Please take the card you booked with, and quote your reference number when you collect your tickets.

 

dus zonder kaartje in de rij gaan staan. hmmmmmmmmm xD ik weet het niet hoor :phu:

Link to comment
Share on other sites

... ben ik 'es een avondje weg, breken jullie hier de boel af :D

 

en/ of hier in Kudelstaart, ik ben over anderhalve week jarig :LOL:

 

vier ik mijn nog-net-geen-40 feestje

 

hmmm.... klinkt interessant. even de agenda op naslaan ;)

Link to comment
Share on other sites

Wil Gjs niet naar die positie solliciteren? :p

 

'tuurlijk wil ik dat....! wat eigenlijk? :)

 

 

Oh....dat wil hij vast wel :p

 

gjs, wil je met me trouwen? haha!

 

Oh ja, gaan we allemaal apart voor een hotel zorgen of gaan we enigszins gezamelijk? Wij zijn thuis altijd wel goed in hotellenjacht, die wordt dit weekend alvast geopend :)

 

als ik het allemaal goed heb terug gelezen, mist dit gezinnetje nog een verstandige en verantwoordelijke vader :) weet niet of ik daar helemaal voor classificeer, ben een een gekke pappie die met milde, doch straffe hand opvoed, maar ik doe het :) Zie ik daar zelfs een aanzoek langskomen... moet niet gekker worden. Maar haha.. Fadeaway... ik wil, als we zo onze 'kids' aan de overkant krijgen ;)

 

als verstandige papa had ik overigens nog kaarten achter de hand ;) Blij dat iedereen inmiddels is voorzien.

 

ben benieuwd wat er uit de hotellenjacht komt. als het maar de bruissuite is. iets met schandalige jacuzzi.

 

(van vrijdag op zaterdag schat ik overigens geen hotel nodig te hebben, tenzij..... Pub tot ca 3 uur, dan met slaapzak bij de gate slapen tot... en van zaterdag op zondag...?)

Link to comment
Share on other sites

'tuurlijk wil ik dat....! wat eigenlijk? :)

 

 

 

 

als ik het allemaal goed heb terug gelezen, mist dit gezinnetje nog een verstandige en verantwoordelijke vader :) weet niet of ik daar helemaal voor classificeer, ben een een gekke pappie die met milde, doch straffe hand opvoed, maar ik doe het :) Zie ik daar zelfs een aanzoek langskomen... moet niet gekker worden. Maar haha.. Fadeaway... ik wil, als we zo onze 'dochters' aan de overkant krijgen ;)

 

als verstandige papa had ik overigens nog kaarten achter de hand ;) Blij dat iedereen inmiddels is voorzien.

 

ben benieuwd wat er uit de hotellenjacht komt. als het maar de bruissuite is. iets met schandalige jacuzzi.

 

(van vrijdag op zaterdag schat ik overigens geen hotel nodig te hebben, tenzij..... Pub tot ca 3 uur, dan met slaapzak bij de gate slapen tot... en van zaterdag op zondag...?)

 

Ahem... dochters?:wtf::shifty::phu:

Link to comment
Share on other sites

Ahum!!! Lief gezin van me, wat doet u nog zo laat op??? Grmbll, je kan hier ook nooit eens weg zijn en dan breken ze midden in de nacht de boel af!

 

Enne....gjs, we hebben ook een zoon hoor....je kent hem al, je hebt zaterdagavond nog een sportief olympisch recordje met hem proberen te verbreken :p

 

Nu onze dochter nog mee naar de overkant...arm kind ze weet niet eens dat de kaart al besteld is. :)

 

Hotelletje: Ik ben absoluut voor vrijdag/zaterdag en zaterdag/zondag. Gewoon, ja ehehh, juist voor de gezelligheid, op tijd bij Wembley zijn, whatever :)

 

Bruidssuite??? Ehh,...ik dacht meer aan een goedkoop hotel. Zullen we dit weekend hoteljacht doen? Dan hebben wij tijd om te zoeken. Als iemand eerder tijd heeft mag dat ook hoor :D. Voorkeur waar in Londen?? Zag hostels voor 30/35 per persoon per nacht. Ben je ongeveer 60 euro kwijt voor 2 nachten slapen. Deze was in Kensington en ja....we moeten dan wel kamers delen. 2 persoonskamers zijn een stuk duurder...je hebt ook 6 of 8 of 4 persoonskamers.

 

ahh..zie nu dat het nog goedkoper kan...ook ongeveer eerder genoemde prijs, maar dan met overtocht (boot), zover ik kan zien. Hmzzz...da's nog makkelijker en dat zijn hotels.

Link to comment
Share on other sites

hmzzzz..http://www.budgetplaces.com/eg_offer_list.php?checkin=2010-09-10&checkout=2010-09-12&guests=10&request_hotel_id=1592&city_id=9&type_group=hotel|hostel|bed_and_breakfast

 

ff zoeken...ben nu uitgegaan van 10 mensen, misschien inventariseren wie wel of niet mee gaat (qua slapen dan :p en hoeveel nachten)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...