Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Jeg vurderer også å reise på Roskilde. Men tror ikke jeg får med meg noen :/

Så vet ikke helt om jeg kommer til å reise eller ikke, men det frister veldig! :)

 

Ja,jeg er ikke helt sikkert om jeg skal dra.

Jeg har sååå mange konserter og festivaler i år og på Roskilde er MUSE den eneste banden jeg liker.

Men hvis jeg finner noen folk skal jeg kanskje ombestemme meg....så blir det ikke kjedelig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Selvsagt er det greit! The more the merrier! :)

 

Har du vært fan lenge? sett dem live noen gang? :)

 

Har vært fan i ca 1 og et halvt år snart :) Jeg elsker dem rett og slett!

Har dessverre ikke sett dem live nei :( Jeg hadde tenkt til å se dem da de var her i Oslo i Oktober. Men pappa som skulle bestille billetter tullet det til og slikt, og plutselig var det ikke billetter igjen :eek:

Link to comment
Share on other sites

Ja de billettene gikk enormt fort, vet om fler som ikke fikk tak i.. nesten så det burde vært satt opp ekstrakonserter *hint hint muse* :D

 

Ja ekstrakonsterter...det ville være deilig!

Håper MUSE kommer tilbake til Norge/Oslo i år.

Og så må vi være kjemperaske for a få billetter med en gang!;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mine tvil på at de kommer tilbake i ÅR, og isåfall blir det nok Hove eller Quart'n, ikke Oslo.. Men uansett når de kommer så får vi nok forsalg så vi kan sikre oss billetter før det ordinære salget starter :)

 

Jeg håper virkelig på det ^^

:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er temmelig irritert på oldemor akkurat nå.. .

Var hos henne nå i helgen, også klarte jeg å glemme Absolution CD'n min (Jeg hadde den med meg i veska, og så må den ha falt ut).Når man er 92 år gammel er det ikke like lett å huske ting hele tiden. Det var innsamling til noe loppermarked eller noe, også hadde hun visst gitt bort Absolution CD'n min til dem :eek:

Så der forsvant Absolution :( Men jeg får penger av henne til å kjøpe en ny en da :)

Men det var egentlig litt dårlig timing ettersom jeg skal holde foredrag om MUSE nå på fredag på skolen, men min mega-kule lærer har utsatt det til neste fredag slik at jeg skal få sjansen til å få tak i Absolution igjen :p

Link to comment
Share on other sites

Noen andre her som har en god følelse for at det blir muse på hovefestivalen i år eller? De har jo flytta startdatoen til 29. juni for at de skulle få inn den ene headlineren. Muse skal jo spille 1 juli på Werchter så da kan jo det passe inn. Får krysse finga og håpe! :)

Link to comment
Share on other sites

Det helt ultimate ville vært en stadium-gig i norge samme dag som mgp finalen. Så kan vi få høre skikkelig musikk, samtidig som vi slipper å se noe til rybak-fjolset. Han vil vel forhåpenligvis holde seg i telenor arena :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...