Jump to content

Recommended Posts

Gelukkig 2013 allemaal !!! Heeeey Mariska , mooie foto's had je van het concert in de Ziggo Dome :happy:

 

thanks :happy: ik heb er nog veel meer. ik wou ze op flickr uploaden alleen daar kan ik niet meer inloggen :facepalm:

 

Beste wensen voor 2013! :happy:

 

Wie gaan er deze zomer naar Muse in de ArenA? :)

 

ik :D

Link to comment
Share on other sites

Joepie!

 

Ik heb wel zitplaatsen want de vader van een vriendinnetje gaat mee (helemaal Muse fan! Zo schattig), en ik ben er laatst achter gekomen dat ik een hernia heb. :(

 

in ahoy en ziggo dome had ik zitplaatsen dus nu maar eens staanplaatsen :happy:

 

:( beterschap!

Link to comment
Share on other sites

 

in ahoy en ziggo dome had ik zitplaatsen dus nu maar eens staanplaatsen

 

beterschap!

Ik had zitplaatsen tijdens de 2e avond van de O2arena in Londen maar ik sta vele liever! 1e avond had ik staanplaatsen dat was zo gaaf!!

 

 

 

 

 

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

Link to comment
Share on other sites

Dankje! Hopelijk is het in Juni al voorbij, maar voor de zekerheid zitplekken gekocht.

Maar dat gaat de pret niet drukken! :happy:

 

Ik hoop het voor je dat je je dan stukken beter zult voelen maar ik geef je gelijk dat je voor zitplaatsen hebt gekozen deze keer , je weet immers nooit . Maar ook zittend ga je zeker wten van Muse genieten :happy: !!!

Link to comment
Share on other sites

hmm. zijn er misschien hier ook mensen die het busarrangement erbij nemen via ticketmaster. Speciaal voor de mensen die in het noorden bedoeld, want ik ga misschien naar Muse juni (not sure, yet) maar misschien is er een reismaatje :p ik stap in Joure in

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

Link to comment
Share on other sites

in ahoy en ziggo dome had ik zitplaatsen dus nu maar eens staanplaatsen :happy:

 

:( beterschap!

 

Ik hoop het voor je dat je je dan stukken beter zult voelen maar ik geef je gelijk dat je voor zitplaatsen hebt gekozen deze keer , je weet immers nooit . Maar ook zittend ga je zeker wten van Muse genieten :happy: !!!

 

Dank beide, voor de beterschapswensen! :happy::kiss:

Link to comment
Share on other sites

hmm. zijn er misschien hier ook mensen die het busarrangement erbij nemen via ticketmaster. Speciaal voor de mensen die in het noorden bedoeld, want ik ga misschien naar Muse juni (not sure, yet) maar misschien is er een reismaatje :p ik stap in Joure in

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

 

Dan kom je pas laat aan in Amsterdam en als je vooraan wilt staan is dat niet handig. Ik ga dus gewoon met eigen vervoer zodat ik lekker kan queuen de hele middag.

Dus als je het niet erg vind om achteraan te moeten staan dan kan je gerust met de bus gaan of als je zitplaatsen hebt. Kijk wel even goed naar de tijden want ik had het idee dat je te laat in Amsterdam aankomt dat de deuren dan al lang open zijn maar weet het niet zeker.

Succes!!

Link to comment
Share on other sites

tsja mijn probleem is dus eigenlijk dat ik er anders niet kan komen, en ik heb sowieso zitplaatsen dat wel. ik kan niet autorijden en het ov is voor mij geen optie want dan kan niet meer thuis komen zolaat

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

Link to comment
Share on other sites

tsja mijn probleem is dus eigenlijk dat ik er anders niet kan komen, en ik heb sowieso zitplaatsen dat wel. ik kan niet autorijden en het ov is voor mij geen optie want dan kan niet meer thuis komen zolaat

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

ik ken het probleem met ov kom zelf uit Harlingen is precies hetzelfde! Denk dat dan die bus een goede optie voor jou is! en betaalbaar ook nog wel.

 

 

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...