Jump to content

Recommended Posts

Gut zo veel tentamens, arme jongens toch :supersad:

 

IK HEB ER 17 :fear:

 

Ik vraag me echt af hoe je het voor elkaar krijgt om 17 tentamens te hebben :eek:. Ik klaag ook absoluut niet dat ik er maar eentje had. Is het überhaupt mogelijk om met 17 tentamens ook nog wat te halen? Ik had al wel begrepen dat je veel tentamens had, maar 17 is echt heel veel. Kom je er een beetje doorheen?

Link to comment
Share on other sites

Ik vraag me echt af hoe je het voor elkaar krijgt om 17 tentamens te hebben :eek:. Ik klaag ook absoluut niet dat ik er maar eentje had. Is het überhaupt mogelijk om met 17 tentamens ook nog wat te halen? Ik had al wel begrepen dat je veel tentamens had, maar 17 is echt heel veel. Kom je er een beetje doorheen?

De examens zijn op zich niet heel erg moeilijk, als je het een beettje geleerd hebt moet je er doorheen komen. Maar ik was heel de blokperiode ziek dus leren is er niet zo van gekomen :awesome:

Lol 17 tentamens. Ik had allang zelfmoord gepleegd haha.

Ik snap ook niet hoe dat kan, doe je 2 jaar tegelijk of zo?

 

Noap volg gewoon het normale curriculum. Maar logo is in Belgie wel 3 jaar ipv 4 in Nederland, én we doen in het eerste jaar gecombineerd logo en audiologie. En belgie vinden het ook leuk om het eerste jaar lekker zwaar te maken zodat alleen de goeie overblijven in het tweede jaar :LOL:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...