Jump to content

Recommended Posts

Guest Maartje1984
Als iemand een goede zitplaats heeft voor Ziggo wil ik die graag ruilen voor mijn staanplaats.

 

Beste Matthijs,

 

Heel graag! Ik wil namelijk van mijn zitplaats af aangezien mijn relatie over is en ik niet naast mijn ex wil zitten. Mijn schoonvader heeft mijn kaart nog, zal even vragen of hij kan zeggen waar we precies zitten, maar ik weet dat het een hele goede zitplaats is, ik heb er nml 150 euro voor betaald :)

 

Groetjes Maartje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En 18 juni op Werchter Boutique. Wat wil zeggen dat ze dat zullen headlinen. Wat echt geweldig is, want voor wie het niet moest weten... Werchter Boutique draait rond 1 grote band en die beslissen mee wie de rest van de festivaldag gaat opvullen.

Dus... komop lieve noorderburen... vergeet die Arena en kom lekker mee feesten op Werchter.

 

Toch... pech voor de studenten. Het valt hier in het midden van de eindexamens.

Link to comment
Share on other sites

Madonna was geen echte Werchter Boutique. Met Prince waren er nog 5 acts, ook bij Metallica waren er een hoop bands. De hoofdact kiest gewoon (mee)

 

Oh juist bij Prince was ik dat helemaal vergeten... Ben 's benieuwd dan, lijkt me wel een uniek optreden voor Muse dan uit hun tour...

Link to comment
Share on other sites

En 18 juni op Werchter Boutique. Wat wil zeggen dat ze dat zullen headlinen. Wat echt geweldig is, want voor wie het niet moest weten... Werchter Boutique draait rond 1 grote band en die beslissen mee wie de rest van de festivaldag gaat opvullen.

Dus... komop lieve noorderburen... vergeet die Arena en kom lekker mee feesten op Werchter..

 

klinkt goed... en oeffff... heb een zwak voor vlaamse dames... :D

Arena-Werchter, Arena-Werchter, Arena-Werchter.... hmmmmm.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

klinkt goed... en oeffff... heb een zwak voor vlaamse dames... :D

Arena-Werchter, Arena-Werchter, Arena-Werchter.... hmmmmm.... :rolleyes:

 

Ik kan niet in je beurs kijken, maar je zou eventueel ook naar beide kunnen gaan toch...? :D

Ga weer mijn best doen om kaartjes te krijgen, zie wel weer wie er mee gaat hahaha.

Ik ga echter wel voor de Arena, Belgie is me net te ver rijden...

Link to comment
Share on other sites

Oh bah, waarom nou daar?
weinig andere opties. Westerpark doet dit jaar geen grote live evementen en waarschijnlijk zit het Goffertpark al aan de max qua vergunningen en geluidsoverlast. Malieveld zorgt voor extra productiekosten. ArenA is dan de goedkoopste optie met grootste capaciteit.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...