Jump to content

Recommended Posts

Nee, ben overal gewoon voor aangemeld, had ook netjes de pre sale link gekregen, echter geen bouwpakketje.....

Ja concert was geweldig! Heb me uitstekend vermaakt.

Werd alleen niet doof door de muziek, dat wordt door mijn oortjes als aangenaam ervaren.

Maar wel door die gillende meiden naast me..... Maaaaaatttttt i love you! Chriiiiiiis i love you! Domeniiiiiiiiic i love you! Morgaaaaaaaan i love you! Waaaaahhhhaaaaaa!

Buiten dat was het geweldig!:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Nee, ben overal gewoon voor aangemeld, had ook netjes de pre sale link gekregen, echter geen bouwpakketje.....

Ja concert was geweldig! Heb me uitstekend vermaakt.

Werd alleen niet doof door de muziek, dat wordt door mijn oortjes als aangenaam ervaren.

Maar wel door die gillende meiden naast me..... Maaaaaatttttt i love you! Chriiiiiiis i love you! Domeniiiiiiiiic i love you! Morgaaaaaaaan i love you! Waaaaahhhhaaaaaa!

Buiten dat was het geweldig!:LOL:

 

Waar stond je? Ik stond vooraan bij Chris :chris:

Volgende jaar in de Arena weer! Bevalt mij prima at the barrier!! Andere keren was het 3e rij 5e rij maar nu 1e rij!!

Link to comment
Share on other sites

Ik stond precies in het midden vooraan, tja eigenlijk tweede rij, op het laatst toch vooraan. Maar er stond een niet al te grote meid voor me, dus daar kon ik makkelijk overheen kijken.

Kijk hier sa ik in het groen, naast mijn vriendin in witte trui:

images,ziggo-dome-amsterdam-17th-december-2012_165.htm?photo=4099

Edited by BoGi
Link to comment
Share on other sites

Hahahaha, ik ook niet!

Weet niet hoe het moet.....:$

Hij staat op de site van muse die en foto waarbij staat dat de tour van 2012 over is, maar dat ze mooie foto's hebben....

Met Matt die in zijn handen klapt met beentje omgoog richting de band....

Link: http://muse.mu/images,ziggo-dome-amsterdam-17th-december-2012_165.htm?photo=4099

Mijn vriendin heeft een lichtje boven haar hoofd, ik sta rechts van haar, links als je er naar kijkt...... :D

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha, ik ook niet!

Weet niet hoe het moet.....:$

Hij staat op de site van muse die en foto waarbij staat dat de tour van 2012 over is, maar dat ze mooie foto's hebben....

Met Matt die in zijn handen klapt met beentje omgoog richting de band....

Link: http://muse.mu/images,ziggo-dome-amsterdam-17th-december-2012_165.htm?photo=4099

Mijn vriendin heeft een lichtje boven haar hoofd, ik sta rechts van haar, links als je er naar kijkt...... :D

 

Nice! ik staat op een paar filmpjes op you tube.

vanaf 2:39 sta ik achter Mattwe. Heb shirt aan met Save Me Chris in neongroene letters aan!! Zo gaaf om dit terug te zien! Hoe laat was je er trouwens??
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...