Jump to content

Recommended Posts

Zit er over te denken om ook naar Werchter Boutique te gaan. Het is nog niet uitverkocht, afaik. Dan ga ik daar heen zonder vrienden die Muse wel leuk vinden maar niet zó leuk dat ze vroeg in de rij willen gaan staan :D

Weet alleen niet of het goed bereikbaar is vanuit Nijmegen. Ik heb geen auto (en geen rijbewijs). En ik weet nog niet zeker of ik zin heb om daar alleen heen te gaan.

Link to comment
Share on other sites

Arena is wel een galmbak. Dus als je gaat zitten kun je een beetje van een afstandje kijken hoe het er allemaal uitziet, maar je mist de échte lol van de pit en goede muziekkwaliteit.

 

Waarom zeg ik dit eigenlijk. Ik zou in jou situatie zelf ook gewoon gaan :D

Link to comment
Share on other sites

ik baal dat dingen zoals werchter boutique nooit uitkomen met mijn werk. Always missing out on the good stuff

 

Ik weet ook niet of het uitkomt met thuis! Werk neem ik gewoon vrij dat is niet zo moeilijk alleen het hier thuis regelen wordt een heel ander probleem! Maar daar wacht ik mee met oplossen ergens in Mei. Heb al een camping gevonden in de buurt dus laat maar komen!

Link to comment
Share on other sites

Zit er over te denken om ook naar Werchter Boutique te gaan. Het is nog niet uitverkocht, afaik. Dan ga ik daar heen zonder vrienden die Muse wel leuk vinden maar niet zó leuk dat ze vroeg in de rij willen gaan staan :D

Weet alleen niet of het goed bereikbaar is vanuit Nijmegen. Ik heb geen auto (en geen rijbewijs). En ik weet nog niet zeker of ik zin heb om daar alleen heen te gaan.

 

Ik ga ook alleen. Ga met de auto vanuit Harlingen is 3,5 uur rijden dus verblijf ik daar in de buurt op een camping. Lukt me niet om nog 3,5 uur naar huis te rijden in mijn eentje.

En er zijn veel meer mede musers dus je bent nooit alleen. Je kan bv afspreken met iemand van dit forum ofzo heb ik een aantal jaren geleden ook gedaan en heb daar een leuke vriendin aan over gehouden uit Londen. Heb afgelopen jaar met Silver Lizzy gequeuend bij Ziggodome terwijl we elkaar alleen maar via internet kenden. Was erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Je komt altijd wel iemand tegen waarmee het klikt!

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook alleen. Ga met de auto vanuit Harlingen is 3,5 uur rijden dus verblijf ik daar in de buurt op een camping. Lukt me niet om nog 3,5 uur naar huis te rijden in mijn eentje.

Ik hoop dat het met het OV een beetje te doen is. Misschien kan ik via dit forum wel iemand vinden met wie ik een stuk mee kan rijden :)

Wordt alleen een beetje awkward als het met diegene niet klikt en je een paar uur samen in een auto moet zitten :LOL:

 

En er zijn veel meer mede musers dus je bent nooit alleen. Je kan bv afspreken met iemand van dit forum ofzo heb ik een aantal jaren geleden ook gedaan en heb daar een leuke vriendin aan over gehouden uit Londen. Heb afgelopen jaar met Silver Lizzy gequeuend bij Ziggodome terwijl we elkaar alleen maar via internet kenden. Was erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Je komt altijd wel iemand tegen waarmee het klikt!

Daar ging ik al vanuit, anders had ik überhaupt niet overwogen om er heen te gaan en daar een hele dag in mijn eentje een beetje te gaan staan wachten. Is ook een deel van de charme van het queuen.

Link to comment
Share on other sites

hmm. zijn er misschien hier ook mensen die het busarrangement erbij nemen via ticketmaster. Speciaal voor de mensen die in het noorden bedoeld, want ik ga misschien naar Muse juni (not sure, yet) maar misschien is er een reismaatje :p ik stap in Joure in

 

Ik kom uit Grou, je kunt misschien wel met mij meerijden?

Ben wel van plan niet te laat te gaan.

Pm me anders even om contact te maken.

Link to comment
Share on other sites

Ik kom uit Grou, je kunt misschien wel met mij meerijden?

Ben wel van plan niet te laat te gaan.

Pm me anders even om contact te maken.

 

Hoe laat ga jij richting Amsterdam?? Ik heb die hele dag vrij en denk ook dat ik niet pas laat ga maar heb nog geen idee. The barrier is wel groter dan in de Ziggodome dus meer plek...

Link to comment
Share on other sites

Hoe laat ga jij richting Amsterdam?? Ik heb die hele dag vrij en denk ook dat ik niet pas laat ga maar heb nog geen idee. The barrier is wel groter dan in de Ziggodome dus meer plek...

 

Geen idee, denk rond het middag uur. Weet eigenlijk niet eens hoe laat de deuren open gaan.... :happy:

Link to comment
Share on other sites

had dit topic nog niet eerder gezien, maar zo te zien ben ik niet de enige Nederlander die naar Werchter gaat. :p ga niet naar Amsterdam, helaas, kwam niet echt goed uit die dag. als mijn plannen (beetje) wijzigen misschien dat dan nog wel kan gaan, maar dat moet ik later nog even bekijken denk ik.

Ben 1x in de ArenA geweest, en dat was opzich wel oke, het geluid was niet het beste wat ik ooit gehoord heb, maar kan ook liggen aan waar je staat of zit, ik had toen een van de beste zitplaatsen, dus misschien is dat de reden waarom ik het wel mee vond vallen.

Link to comment
Share on other sites

had dit topic nog niet eerder gezien, maar zo te zien ben ik niet de enige Nederlander die naar Werchter gaat. :p ga niet naar Amsterdam, helaas, kwam niet echt goed uit die dag. als mijn plannen (beetje) wijzigen misschien dat dan nog wel kan gaan, maar dat moet ik later nog even bekijken denk ik.

Ben 1x in de ArenA geweest, en dat was opzich wel oke, het geluid was niet het beste wat ik ooit gehoord heb, maar kan ook liggen aan waar je staat of zit, ik had toen een van de beste zitplaatsen, dus misschien is dat de reden waarom ik het wel mee vond vallen.

 

Hoe ga jij dat doen in Werchter? Ga je overnachten of ga je weer naar huis?

Ik moet helaas 3,5 uur rijden dus ik denk dat ik de dag ervoor er al naartoe ga en dan de dag naar het concert weer naar huis. En denk dat ik op een camping ga staan want het Werchter hotel is veel te duur! En er is een camping op 25 min loopafstand dus kan je er lopend naartoe. Maar hotel in Leuven zou ook nog kunnen.

Ik ben benieuwd hoe jij dat doet. ik hoor het wel en anders via PM

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...