Jump to content

Recommended Posts

Om wat leven in de brouwerij te brengen maar even gegoogled op 'moeilijke stelling' :D

 

Kennis ter beperking van de complexiteit van een situatie hoeft een professional in de zorg zich niet eigen te maken

 

Mooi onderwerp voor een feestje toch? :party:

Link to comment
Share on other sites

Oke nou was aan het werk vandaag en was een beetje druk vandaar dat ik er niet een feestje van kon maken! :(

 

Maar hoe is het hier dan?? Bijna al aan het aftellen voor Amsterdam of zijn er hier ook mensen die eerder al naar Engeland gaan voor Muse?

Ik hoop eigenlijk voor een gig in Zweden in augustus. Misschien dat ik er dan naartoe ga.

Lijkt me wel gaaf!

Link to comment
Share on other sites

Gezien de laatste paar keren dat ze in Zweden zouden spelen zou ik toch niet de gok wagen om daar naar toe te vliegen :chuckle:

 

Ik wacht ook eerst de aankondiging af en ik ga met de trein. Rijd een nachttrein naar Kopenhagen dan ben je daar de volgende morgen. Is net zo duur denk ik. Anders zit ik weer met parkeerkosten/wachttijd. Maar Dom twitterde naar Mimisail: You know what....Yes i think we will. Zo ik denk dat ze toch gaan komen.

Maar eerst zien en dan geloven! Als ze maar niet in July gaan want dan ben ik net met vakantie in die gaat helaas dit jaar nog niet naar Zweden maar naar Frankrijk.

Link to comment
Share on other sites

Dat bedoel ik niet helemaal.. De vorige drie keren zouden ze ook écht komen naar Zweden, toch mooi gecanceld nadat de kaarten al in de verkoop waren gegaan :chuckle:

 

Ach we zien het wel. Is toch in de zomer, kan ik ook even gezellig dingen bekijken daarzo.

Komt wel goed eerst maar eens een datum!

Link to comment
Share on other sites

Ik vind 1 optreden per 6 maanden eigenlijk wel voldoende :LOL:. Het er naar toe leven hoort er ook wel een beetje bij :)

Ik ga over een maandje naar Biffy Clyro in de Melkweg, en dan in juni naar Amsterdam. Tegen die tijd is er wellicht wel weer iets nieuws op mijn pad gekomen voor in de volgende wintermaanden :)

Link to comment
Share on other sites

Ik vind 1 optreden per 6 maanden eigenlijk wel voldoende :LOL:. Het er naar toe leven hoort er ook wel een beetje bij :)

Ik ga over een maandje naar Biffy Clyro in de Melkweg, en dan in juni naar Amsterdam. Tegen die tijd is er wellicht wel weer iets nieuws op mijn pad gekomen voor in de volgende wintermaanden :)

 

Ik wou/wil ook erg graag naar Biffy Clyro alleen moest hier thuis wat regelen en op het werk. Dat gedaan was het uitverkocht!! Balen.

Ach ik vind het heerlijk om naar Muse te gaan. Ben nu nog steeds aan het na genieten van December maar ga straks ook wel weer naar het volgende concert toe leven. Maakt mij echt niet uit hoe vaak is ze zie als ik ze maar zie! Het is dat ik er hier thuis rekening mee moet houden omdat ze hier niet echt worden gewaardeerd. Anders was ik naar veel meer gegaan.

Link to comment
Share on other sites

Jij nog wat meegemaakt?

Ik ben sinds maandag ziek dus maak niet zo heel veel mee.

Heb bijholte ontsteking met koorts dus niet zo fijn :(

Ben wat aan het lezen en schrijven op het forum, facebooken, chatten en youtube filmpjes aan het kijken.

Oh ja en net de vakantie geboekt! Nu maar hopen dat Muse niet in die periode concerten gaat plannen in Zweden!

Link to comment
Share on other sites

ben blij dat ik al lang klaar ben met studeren. Lekker aan het werk als chemisch analist. al weer bijna 10 jaar!! gelijk na mijn studie baan gekregen.

@Matthijs waar staat die GT voor? ik zou dat niet kunnen voor een klas te staan. gelukkig zijn et wel mensen die dat kunnen.

@H4N5 en @Cyndris mooi dat de tentamens weer even klaar zijn.

ik zal weer even verder lezen.

 

 

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

Link to comment
Share on other sites

Ik beleef weinig spannends. Ben momenteel weer zo goed als full time aan het werk omdat mijn man werkzaam was in de bouw en dus nu net als zo velen helaas thuis zit....

Dus ik maar wat meer werken om toch centjes op de bank te krijgen.

Verder beide kids onder de waterpokken, wat een feest. Zoonlief kon ze aardig verdragen, maar bij mijn dochter komt de ware drama Queen in haar naar boven. ( op zulke momenten ben ik blij dat ik wat vaker op kantoor ben hahahaha :p)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...