Jump to content

Recommended Posts

17 hours ago, Meisver said:

Musers, ik lees vanmiddag allemaal dingen over de enorme geluidsoverlast in Den Haag vawege Muse. ??? Ik ben wel pas net wakker en moet nog een beetje bijkomen van gisteren, maar joh, zo erg kan het toch nooit zijn geweest? Zelfs mijn vriend hoefde zijn oordoppen niet eens in. Het was toch echt weer geweldig en van mij had het nog wel een uurtje langer doorgemogen, hahaha.

Lijkt me ook sterk hoor. Het is natuurlijk wel midden in het centrum. Maar goed, zeuren is ook een vak. Voor 23.00 u was het afgelopen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/9/2023 at 9:11 AM, marieke234 said:

Lijkt me ook sterk hoor. Het is natuurlijk wel midden in het centrum. Maar goed, zeuren is ook een vak. Voor 23.00 u was het afgelopen. 

Hahah, zeuren is ook een vak. Ik heb zulke leuke mensen weer ontmoet in Den Haag.... En ook in Plymouth een week daarvoor. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2023 at 6:47 PM, Meisver said:

Hahah, zeuren is ook een vak. Ik heb zulke leuke mensen weer ontmoet in Den Haag.... En ook in Plymouth een week daarvoor. 

Toch altijd gezellig he? Ben ook wel eens in Londen naar een concert geweest. Wat een beleving. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, marieke234 said:

Toch altijd gezellig he? Ben ook wel eens in Londen naar een concert geweest. Wat een beleving. 

Altijd word ik zo blij als ik dan opeens al die Musers zie opduiken overal op de dag van een gig. Maakt niet uit waar het is. Dan voel ik me helemaal thuis, hahaha. Kan nu alweer niet wachten tot de volgende...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...