Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Ilmeisesti kolmen hengen huone on isoin mitä sieltä saa.... mut mä varaisin vaikka heti ton, senhän voi sit peruuttaa. Ainut vaan että mulla ei oo tommosia rahoja tilillä.

niin, mut siis.. mä ainaki, TAAS sanon, voin nukkua kovalla lattialla :chuckle: ja sit jos emppu-emilia tulee meiän kanssa, ja pari muuta niin sehän meni aika pieneks.. mut mul taas ei oo tilil noin paljo rahaa.. ainakaa viel :ninja:

Link to comment
Share on other sites

niin, mut siis.. mä ainaki, TAAS sanon, voin nukkua kovalla lattialla :chuckle: ja sit jos emppu-emilia tulee meiän kanssa, ja pari muuta niin sehän meni aika pieneks.. mut mul taas ei oo tilil noin paljo rahaa.. ainakaa viel :ninja:

 

Mut voiks sinne mennä tosta noin vaan 9 ihmistä kolmen hengen huoneeseen :LOL:

 

Edit: ja se hotelli on kahden mailin eli noin kolmen kilometrin päässä Wembley Stadiumista.

Link to comment
Share on other sites

Mut voiks sinne mennä tosta noin vaan 9 ihmistä kolmen hengen huoneeseen :LOL:

 

Edit: ja se hotelli on kahden mailin eli noin kolmen kilometrin päässä Wembley Stadiumista.

mut eihän ne tietäis kuinka moni sinne menis :ninja::chuckle:

 

niin kaukana.. :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Mulla on iha auki muute mitä mun sisko ny sit tekee :supersad: Ku silläki yllätys vähän pahoja kokemuksii kaikista perhelomista ja nyt oon keikoilla melkee puolet ajasta mut joo.. 3 hengen huone, ihmettelempä vaa kuka mun ja mun siskon kaa muka haluis olla. :chuckle:

 

http://www.stayinwembley.com/ muute kiva sivu mut jotenki jäljes?

 

http://www.hostelbookers.com/ muute helpost löytää kaikkee mut ne on ain josai toisel puolel kaupunkii :LOL: en osaa hahmottaa

 

Kyllä mä aina joku parikymmpiä per yö pystyn maksaa... Siinä se raja sit varmaa onki. :chuckle: Kai joku muuki ois ke-ma? Tai siis jostain syystä oon jumittunu JUST NOIHI päivää. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

mut eihän ne tietäis kuinka moni sinne menis :ninja::chuckle:

 

niin kaukana.. :stunned:

No kaukana ja kaukana, sen kävelee ihan helposti siinä huumassa keika jälkee kunha tietää mihi suuntaa :LOL: Tai sit jotai bussimetrojunasäätöö en tiä ko en oo sitä tuolla harrastanu.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä mä aina joku parikymmpiä per yö pystyn maksaa... Siinä se raja sit varmaa onki. :chuckle: Kai joku muuki ois ke-ma? Tai siis jostain syystä oon jumittunu JUST NOIHI päivää. :awesome:

ke-ma mäki ajattelin jos nyt tulee sunnuntaille viel keikka, tai to-su riippuu ihan. en yksin haluu nähtee :facepalm: oon niin raukka :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No kaukana ja kaukana, sen kävelee ihan helposti siinä huumassa keika jälkee kunha tietää mihi suuntaa :LOL: Tai sit jotai bussimetrojunasäätöö en tiä ko en oo sitä tuolla harrastanu.

no, mulle se on kaukana siinä, et ku se keikka on loppu mä oon ihan omissa maailmoissani enkä kato yhtää minne meen. näin tapahtu hartwallin jälkee, mut piti lähtee riihimäkee päin mut jostai syystä menin hesaa :LOL::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Mut toi Travelodge täyttyy varmaan aika nopeesti ja se on kyllä semmonen halpishotelliketju tuolla briteissä et ei varmaan hirveesti halvemmalla pääse.

eli torstaist maanantaihi se 227 euro/punta? unohtu jo :chuckle:

 

kannatan kyl tota...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...