Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Mut siis ängettäiskö me kaikki samaa? :awesome: Mulla ei tietenkää ongelmaa, joillai muil ehkä kute ho(s?)telli henkilökunnal. :chuckle: No ei kai ne mitää asial vois tehdä. :p

 

Mut kai munki sit vaa pitää taipuu toho to-ma. Tai siis, kyllähän täällä oli mun kanssa easyjetillä tulijoita? :D

 

 

Olipa taas hymiöide ilosta ylikäyttöö, joku 4 lausetta/4 hymiöö on iha kelpo ratio.

Link to comment
Share on other sites

Oonko mää ainut josta lennot pitäis varata enne majotusta? :D

 

Ja mä en kyllä taida pystyä mihinkää sijotuksii enne joulua... Äääh. No ehkä äiti ymmärtää lainata. Se on vaa nii paljo jo tehny kaikkii kompromissei, oon yli satase käyttäny jo lippuihinki ja silti se puhuu JOS pääset. Ihan ku se tosissaa vois vielä kieltää? :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Mut siis ängettäiskö me kaikki samaa? :awesome: Mulla ei tietenkää ongelmaa, joillai muil ehkä kute ho(s?)telli henkilökunnal. :chuckle: No ei kai ne mitää asial vois tehdä. :p

 

Mut kai munki sit vaa pitää taipuu toho to-ma. Tai siis, kyllähän täällä oli mun kanssa easyjetillä tulijoita? :D

 

 

Olipa taas hymiöide ilosta ylikäyttöö, joku 4 lausetta/4 hymiöö on iha kelpo ratio.

easyjet, here i come!

Link to comment
Share on other sites

Mullekin käy toi, mutta mitäköhän ton hotellin henkilökunta tosiaan tykkää, jos sinne tulee kolminkertainen määrä ihmisiä... Voishan sitä toisaalta sanoa, että meitä on siellä niin monta vain väliaikaisesti? :unsure:

ei ne sitä mistää saa tietää.. jos joku kolme menee hakee sen avaimen mikä lie, ja me mennää myöhemmin sisälle, tai jotai :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mullekin käy toi, mutta mitäköhän ton hotellin henkilökunta tosiaan tykkää, jos sinne tulee kolminkertainen määrä ihmisiä... Voishan sitä toisaalta sanoa, että meitä on siellä niin monta vain väliaikaisesti? :unsure:

 

Ja ei ne ny jokasta sisääntulijaa käy sillee MINNES SÄÄ OOS MENOSSA :LOL: Mut sit taas jos siinä sisääkirjautuessa ollaan kaikki sillee ni joo-o.. Oisko joku 2 huonetta mitää, miettikää ny herrane aika jotai suihkujonoaki! :LOL: Jos siellä ees on suihkuu pitää tarkistaa. :p oon iha pihal mut joo

Link to comment
Share on other sites

Ja onko meitä tosiaa 9 tulossa sinne yöks, eikö parilla ollu perhe mukana/sukuu siellä?

 

Mut sit mun sisko saattaa tulla meijän kaa. :p Laskemaa antimusetuksellaa kaikkie mielialoi

sun siskos on tervetullu, saadapaha kuulla susta kaikenlaist juoruu :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Flexible and Partner rate rooms are payable via credit or debit card at the time of booking. There is no checkout. You can use Visa, MasterCard, American Express, Switch/Maestro,Visa Electron, Solo and Visa Delta/Debit cards to pay online.

 

Eli Electronillakin voi maksaa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...