Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Mä katoin jos olisi voinut ostaa mielenrauhan lauantaille, mutta general admissionit oli jo myyty loppuun. :( Vaikka ilmeisesti myös ticketmasterin kanssa on joillakin häikkää ja joidenkin on tarvinnut noutaa nekin box officesta. :facepalm: Mä en enää jaksa stressata näitä!

Link to comment
Share on other sites

Mä katoin jos olisi voinut ostaa mielenrauhan lauantaille, mutta general admissionit oli jo myyty loppuun. :( Vaikka ilmeisesti myös ticketmasterin kanssa on joillakin häikkää ja joidenkin on tarvinnut noutaa nekin box officesta. :facepalm: Mä en enää jaksa stressata näitä!

 

Mwaaaah jos just maksoin 13 puntaa fake-mielenrauhasta ni FUUUU- :fear:

No ainakin mulla on lippu? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Muuten muistakaa sitten te (=me) jotka joudutte hakeen lippuja box officesta että teillä on oikeus pyytää hyvitystä postimaksusta koska se on laskettu teidän lippujen hintaan :awesome:

onko? :eek:laitanki tän ekaan postiin ;) ettei unohu

Link to comment
Share on other sites

Laitoin kaverille viestiä, että olen tod.näk. menossa kahdelle Musen Wembleyn keikalle niin kyseli, että eikö siitä katoa uniikkiuden tuntu kun kahtena iltana näkee- ei pidä paikkaansa :phu: kateellisten panettelua ::chuckle:

 

Loistavia tageja!

 

Hah, kuinka nyt semmonen vois tapahtua :awesome: every gig is unique!

Link to comment
Share on other sites

Päätin just, jos kolmas päivä tulee ni en mee ja oon iha tyytyväine. Oikeen perustelinki!

 

1) Oon jo niin hajalla kahesta ekasta päivästä että hyvä jos pysyn pystys/lähtee äänt

2) Samoin on Muse, tai siispakko ainaki vähä jo veto poies

3) Ei rahaa, ja kiva ois vähän turisteillaki ympäri Lontoot

4) oli joku neljästi mut FAIL unohdin

 

Nii, noilla mä yitän uskotella ittelleni sen turhuutta. JOS se ees tulee. :LOL:

Katotaa vaa oon kuitenki ekana täällä panikoimassa ja kaivamas viimisii rahojani jostai. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Päätin just, jos kolmas päivä tulee ni en mee ja oon iha tyytyväine. Oikeen perustelinki!

 

1) Oon jo niin hajalla kahesta ekasta päivästä että hyvä jos pysyn pystys/lähtee äänt

2) Samoin on Muse, tai siispakko ainaki vähä jo veto poies

3) Ei rahaa, ja kiva ois vähän turisteillaki ympäri Lontoot

4) oli joku neljästi mut FAIL unohdin

 

Nii, noilla mä yitän uskotella ittelleni sen turhuutta. JOS se ees tulee. :LOL:

Katotaa vaa oon kuitenki ekana täällä panikoimassa ja kaivamas viimisii rahojani jostai. :ninja:

 

Mä oon ihan samaa mieltä noista kaikista mutta whatta hell, ostan kuitenkin lipun kolmannellekin keikalle jos semmonen tulee, mulla on taipumus semmosiin mielenhäiriöihin.

Link to comment
Share on other sites

Mä en uskalla ees sanoo ihmisille että mulla on liput toiselleki keikalle, mää leimautuisin välittömästi hulluks ja tällee :LOL: Sinällää mä kyllä vähän oonki että onko sillä nii paljo väliä..

Eiköhän se multa lipee kuitenki maanantaina. :awesome: Ja sit kaikki on :rolleyes::wtf::facepalm: mut voin vapaasti tulkita sen päässäni vaikka kateudeks. :D

Link to comment
Share on other sites

mahd. aikasin ennen ku ne nostaa niitten lähimpien hostellien hintoja.. joittenki on jo nostettu :erm: YLI 100 puntaa yö.

Kauempaa löytyyki sit halvemmalla, mut jos ollaan kerran ravaamassa keikoilla joka päivä ni eiköhän se sit olis helpompaa josai iha siin nurkil.. Tai no varsinki keikan jälkee, sitä te varmaa muut ootte miettiny täsä koko aja ja mää tule tällee vähä peräs. :D Vaihteeks.

 

Tai siis joku säätämine keskustaa vois ol aika raastavaa.

Link to comment
Share on other sites

Mä en uskalla ees sanoo ihmisille että mulla on liput toiselleki keikalle, mää leimautuisin välittömästi hulluks ja tällee :LOL: Sinällää mä kyllä vähän oonki että onko sillä nii paljo väliä..

Eiköhän se multa lipee kuitenki maanantaina. :awesome: Ja sit kaikki on :rolleyes::wtf::facepalm: mut voin vapaasti tulkita sen päässäni vaikka kateudeks. :D

 

Mäkään en oo vielä uskaltanu huudella facebookissa tota toista keikkaa kun äiti lukee sen kuitenkin ja tajuaa luulee että mä oon ihan pimahtanu.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...