Jump to content

Recommended Posts

Noen som vet om konserten i Bergen ble filmet ? Var en blid fyr med kamera som stod rett ovenfor Golden Circle og filmet.

 

La merke til han jeg også, han blokkerte hele utsikten min :indiff: Men jeg endte opp på storskjermen en del ganger!

Jeg har hørt at Muse filmer alle konsertene sine, men jeg vet ikke hva de gjør med opptakene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Woohoo, norske fans!:)

 

Jeg så dem den første natten på Wembley, og jeg tror ikke lørdagen kan være så mye bedre som folk vil ha det til. De spilte riktignok sanger som mange av en eller annen grunn hater som Neutron Star Collision og I Belong to You, men det kan jeg ærlig talt ikke forstå.

NSC var et av høydepunktene! The Resistance er farlig undervurdert av de mer "ivrige" tilhengerene. Og de spilte Unnatural Selection... herregud for en sang:eek:

 

Men uannsett... Muse er sjef!

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde det supert, jeg! En virkelig perfekt dag.

 

Jeg er så lei av klaging på setlistene, sånn generelt. Vi reiste i seks timer for å se ett band vi er glade i musikken til, (som jeg har utviklet ett nærmest religiøst forhold til, den hedningen som jeg er) og vi ville ikke gjort det for hvem som helst i en sneidrei. Det er en grunn til at vi gidder.

 

Jeg er også lei av all klagingen... Når du drar på konsert er det for å se bandet, ikke å få oppleve de mest sjeldne sangene

Link to comment
Share on other sites

Så moro at muse vant american music award,det var vel fortjent. Stemmte en del ganger får å si det sån. Men at de ikke vant noe på EMTV music award,var skuffende...:( Liker riktignok 30sconds from mars,men så gode er de bare ikke...Alltid spennende å følge med på slike prisutdelinger og oppdage ny musikk også. Synes Plan B var helt genial:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
De filmer alle konsertene FOR å bruke det på skjermene.

Jeg prøver igjen. Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt at de har opptak av alle konsertene, og Matt har snakket om at de har filmet en del konserter for å bruke på en eventuell live-DVD. :p

Ja, men mye av det han filmet ble ikke vist på skjermen. Rart. Og jeg hørte de ville kanskje lage en DVD av konsertene sine.. Hmm. Jaja.

De har snakt om å slippe ut en "The Resistance Tour"-DVD rundt jul. Tenk om de hadde tatt med en sang fra Bergen! Det er lov å håpe :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver igjen. Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt at de har opptak av alle konsertene, og Matt har snakket om at de har filmet en del konserter for å bruke på en eventuell live-DVD. :p

 

De har snakt om å slippe ut en "The Resistance Tour"-DVD rundt jul. Tenk om de hadde tatt med en sang fra Bergen! Det er lov å håpe :LOL:

 

 

Jeg og håper de tar med en sang fra Bergen!

Det var en helt sinsyk konsert! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Helt enig,synes det har vært dødt her lenge nå!

 

Ikke vært ordentlig aktivitet her siden etter muse konsertene i sommer.. Rart det der.

 

Nå har jo muse vunnet grammy også:D og Matt skal bli pappa,kjæreste med selveste Kate hudson ( skulle så gjerne vært i hennes sko nå) så det skjer da saker og ting rundt dem. Håper på at de slipper ut et i live cd/dvd nå som de trolig tar en lang pause og så etterhvert setter i gang med et nytt album. Så spennende ting i vente:) Det er nesten flaut,men jeg er fortsatt en fjortisfan og betatt av muse ennå,jeg har liksom ikke vokst fra det stadie..Nå er det først og fremst musikk her som er det viktigste,men det er en bonus at de i tilegg til talent,er så forbanna søte og sjarmerende også he,he

 

Noen her som spiller gitar ? Anser meg fortsatt som en fersking på det område,men digger det! Jobber med noen muse låter nå,må få kjøpt resten av notesamlinga snart..

 

Ønsker "alle" en god kveld!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kult,åssen gitar spiller du?

 

Jeg har en kasse gitar og en el gitar,spiller mest på el gitaren da det er helt klart best;) Jeg spiller hver eneste dag,spilt snart i 1år,så det kommer seg,men har så mye å lære ennå. Jeg skal kjøpe med en Gibson les paul trad. snart,det skal bli digg,den har en sån varm,fet tone. Drømmer selvsagt om en Manson Mb1 ,men forblir nok kun en drøm.Så mange lekkere gitarer Matt har hatt opp igjennom åra!!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har tenkt seg til Reading/Leeds?

Fantaserer om å kjøpe fredagspass til Leeds og søndagspass til Reading for å få med meg 2x Origin of Symmetry. Blir mye reising og ganske dyrt men vil si det er verdt det:D Må bare finne ut om det krasjer med studier/forelesninger.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har tenkt seg til Reading/Leeds?

Fantaserer om å kjøpe fredagspass til Leeds og søndagspass til Reading for å få med meg 2x Origin of Symmetry. Blir mye reising og ganske dyrt men vil si det er verdt det:D Må bare finne ut om det krasjer med studier/forelesninger.

 

Jeg skal på Reading :dance::dance::dance:

 

Det kommer til å bli så utrolig bra!!

Link to comment
Share on other sites

Kult,åssen gitar spiller du?

 

Jeg har en kasse gitar og en el gitar,spiller mest på el gitaren da det er helt klart best;) Jeg spiller hver eneste dag,spilt snart i 1år,så det kommer seg,men har så mye å lære ennå. Jeg skal kjøpe med en Gibson les paul trad. snart,det skal bli digg,den har en sån varm,fet tone. Drømmer selvsagt om en Manson Mb1 ,men forblir nok kun en drøm.Så mange lekkere gitarer Matt har hatt opp igjennom åra!!

 

Sånn med strenger :p Nei, det e ikke så viktig. En veldig fin akkustisk og en elektrisk som ser ut som den blitt knust og satt sammen igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller også litt gitar. Har spilt i ca. 4 år, men spiller ikke så ofte. Jeg foretrekker piano :p Men jeg har lært meg noen enkle Muse-sanger, som Unintended og riffet på Plug In baby. På piano kan jeg vel det meste som er å kunne, sliter bare litt med å få inn in/outroen på Cross-Pollination :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...