Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Pff, wat heb ik nou opgestoken van deze excursie naar Antwerpen?

Oh, dat de McDonalds 3x zo duur is dan hier...

 

Maar zeker niet 3x zo lekker, integendeel.

Jullie hebben ten minste Burger King :rolleyes: Vorig jaar in Amsterdam een super-pikante burger gegeten, njam njam! Zo'n 'speciale' dingen vind je hier dus nooit, noch bij Quick, noch bij McDonald's. Bij McDo kan je nu al een jaar of twee de "tijdelijke" CBO krijgen... ZUCHT, zoveel creativiteit zeg.

Link to comment
Share on other sites

het meest grappige aan dat nummer vind ik nog steeds de tekst. Na alle space, conspiracy en apocalypse onderwerpen, klinkt het zo ongelooflijk vreemd om dit uit Matt zijn (welgevormde) mond te horen komen. Ik heb er dan ook eens lekker mee gelachen.

 

Maar verder, het is ok. En het is voor Twilight... goed om weten, dat hun beste nummers nog altijd voor hun fans geschreven worden en niet voor een film over een bizarre en seksueel gefrustreerde vampier.

Link to comment
Share on other sites

Alleen jammer dat het liedje niet geschreven is voor Twilight..

 

Idd :(

 

Hij had het al geschreven en toen ze hem vroegen voor Twilight besloot hij dat dit lied wel gepast was, het is dus niet specifiek voor Twilight geschreven. Hij zei iets over dat hij het sowieso niet wou laten liggen tot bvb een volgend album, omdat hij het acht maanden geleden schreef en vond dat het NU nog actueel was maar binnen bvb een jaar of twee mogelijk niet meer. Omwille van de breuk met zijn vriendin zeker...

Link to comment
Share on other sites

Maar zeker niet 3x zo lekker, integendeel.

Jullie hebben ten minste Burger King :rolleyes: Vorig jaar in Amsterdam een super-pikante burger gegeten, njam njam! Zo'n 'speciale' dingen vind je hier dus nooit, noch bij Quick, noch bij McDonald's. Bij McDo kan je nu al een jaar of twee de "tijdelijke" CBO krijgen... ZUCHT, zoveel creativiteit zeg.

 

Buuh Burger King :noey: Slechte herinneringen toen ik met mijn zus naar Rammstein ging..

Dat vlees was dus alles behalve gaar, zag echt te goor uit, terwijl toen we naar Muse gingen 't wel te eten was :LOL:

 

Ben naar zo'n broodjeszaak gegaan op 't plein met dat gebouw met die vlaggen, was lekker :D

Link to comment
Share on other sites

Die intro's zijn zo vals als men kat ze zou proberen :p Erg duidelijk zijn ze niet echt :p

misschien is 2de poging beter van de wedstrijd :p

Bleek dan toch vrij simpel buiten de eerste :)

 

Oei 'k heb dus al een deel van de wedstrijd gemist!? Ben nog maar een kwartiertje ofzo aan't luisteren...

Link to comment
Share on other sites

Ja ik kwam net van mijn werk en zat nog in de auto... Ben dus ook niet meer 'binnen' geraakt voor de wedstrijd.

Ze moesten intro's die "gezongen" (vind niet direct het gepast woord) waren door Sam en Sofie herkennen.

En 'k herkende de eerste totaal ni, welk liedje was da nu?

Link to comment
Share on other sites

Ja ik kwam net van mijn werk en zat nog in de auto... Ben dus ook niet meer 'binnen' geraakt voor de wedstrijd.

 

Pffft dat vind ik ook altijd zo frustrerend, wedstrijden zijn altijd voorbehouden voor de mensen die niet moeten werken :rolleyes: Ook voorverkoop van tickets voor grote concerten: ze beginnen ALTIJD op een werkdag, in de voormiddag, ik hààt het!

Link to comment
Share on other sites

Amai tis hier stillekes de afgelopen dagen. Allemaal van't weer aan het genieten geweest zeker?

 

Ik heb net een hoop geld uitgegeven in de Muse-webshop want ik had echt een opkikker nodig (heb mijn kat gisteren moeten laten inslapen :supersad:). Heb oa de plectra besteld (vond ik wel een leuk idee, weet wel niet of ik ze echt ga gebruiken. Ik kan ook niet echt gitaar spelen, ma ben het mezelf een beetje aant leren). Ben benieuwd wanneer het zal aankomen...

 

Ava, ik zou echt niet kunnen zonder radio/muziek op het werk. Ik kan hier niet altijd de radio opzetten maar vandaag ben ik bijvoorbeeld heel de dag alleen en staat Muse een ganse dag (nogal luid) op :happy:

 

Nogmaals, geinteresseerden kunnen zaterdag om 15u in Antwerpen langskomen. Ik spreek er af met Inge, een vriendin en vriend van haar (spannend!!). Laat maar iets weten!

 

Allez, back to work i guess :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Julie, ik ben jaloers op jou wat je werk betreft, of toch alvast voor drie dingen:

  1. je kan muziek beluisteren op het werk,
  2. je kan op internet,
  3. je zit er blijkbaar soms helemaal alleen.

Bij mij is dat drie keer "njet": muziek mag niet, we hebben geen toegang tot internet (op enkele sites na zoals NMBS, De Lijn... :sleepy:) en onze dienst alleen al bestaat uit 50 man, dus NO WAY dat ik ooit het geluk heb om alleen te zitten :LOL:

 

Wal erg van je kat... Dan kan je idd wel een opkikker gebruiken :( *schouderklopje*

 

En wat heb je nog zoal besteld op muse.mu? Ik heb recent dat grijze "songtitles" t-shirt gekregen voor mijn verjaardag, past perfect :happy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...