Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Hehe, 't zijn wel zowat de enige die ik heb, de rest is niet zo goed. En voor Dom goed te kunnen trekken ben ik half over de barrier gaan liggen :p Qua video's heb ik alleen de interlude wel goed vind ik (sexy gitaarstukje echt! :stongue:). Ma de rest zijn heel korte stukjes dus heb je ni al te veel aan.

 

Ma allez, ik vind Matt dus wel degelijk sexy hè. Niet 'knap' misschien op de traditionele manier maar da trekt mij sowieso ni aan. Hij heeft echt wel iets imo. De andere twee trouwens ook, al zijn die op zich al wel knapper.

En Matt's kleding vind ik geweeeeldig....super over the top eigenlijk maar dat is net hilarisch (is er ook om gedaan denk ik :LOL:). Voor de ketting heb ik het wel ni zo.

 

Ahja Glastonbury dit weekend, nice! Misschien kom ik wel langs Inge (moet nog effe checken met mijn zus want wij zouden naar een festivalleke in Turnhout gaan). Hangt uwe poster al op? :happy:

Link to comment
Share on other sites

Helemaal gelijk over de mannen. Matt is sexy. Maar ik vind een man die gepassioneerd met iets bezig kan zijn al iets sexy hebben. En als dat muziek is, is da een pluspunt. Dus hoe Matt omgaat op het podium maakt hem zo erg sexy.

En die kledij. Mooi toch. Mensen moeten wat minder schaamte hebben in hun leven en wat meer doen wat ze willen zonder zich te veel van anderen aan te trekken. Matt doet dat goed en het siert hem.

 

Kom maar af hé. Het is in Brasschaat te doen dan. Laat maar weten.

 

Mijn poster hangt nog niet op. Das iets voor in de nieuwe kamer hé. Wordt nog wel wat natuurlijk. Ik heb nog ene van hen.

En ik wil ook nog tekeningen van me ophangen. Moest die van Matt nu ooit eens afgeraken....

Link to comment
Share on other sites

Aaaaah en ik heb geen BBC4 of whatever en geen Acht TV! Ik kan dus al mijn dvd- en video-recorders op BBC2 programmeren :LOL:

 

Gisteren een artikel in de krant: "Kate Hudson op Glastonbury". Ik had zoiets van, "DEUH". Stond er ook nog bij dat ze misschien iets met Muse ging doen. Ja, "iets" zal ze er wel mee doen ja :LOL:

 

Anderzijds zou Muse een "very special guest" hebben, en er wordt gespeculeerd dat het weleens The Edge of Brian May zou kunnen zijn. Wacht zi, sebiet staan ze daar wéér met Lily Allen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ik heb digitale tv, dus ik zou alles wel ergens moeten kunne vinden.

 

Kate Hudson op Glastonbury? Nou ja, waarom niet. Ik snap niet goed wat heel het gedoe rond haar en Matt is. Ik vind die nog wel cool. Er lopen daar in Amerika meer dan genoeg trienen rond waar ik echt raar zou nadenken als ze bij Matt zouden rondlopen. Ik ga geen namen noemen, maar iedereen kan er zo 5 bedenken he.

 

Sja, die special guest, ik ben benieuwd. The Edge zou wel kunnen hé, die zijn er toch. En ze zijn vrij door heel het gedoe met Bono.

Geloof me, Bono die niet kan optreden. Hij heeft gewoon schrik dat hij anders de battle of Glastonbury zou verliezen van Muse.... He chickened out :p

Link to comment
Share on other sites

Al die foto's van iedereen... Mooi! Maar 't maakt mij wel een beetje jaloers :chuckle:

 

Maar 'k heb gisteren eindelijk nog eens één van die andere favo groepen van mij, Aerosmith, gezien op Graspop. Ze waren fantastisch! Beter dan de laatste keer dat ik ze zag (2007 in Keulen). Ze hebben beter gespeeld, hadden een betere setlist, en ook qua uiterlijk en enthousiasme zijn ze er allemaal terug op vooruit gegaan. Hamilton (bassist) bvb zag er in 2007 nog vreselijk mager en "ingevallen" uit na zijn kanker, maar nu is hij er duidelijk weer bovenop. En Steven, wat een showman toch... Zelfs toen hij zich midden in één van zijn "kreten" verslikte (hilarisch!), wist hij dat met veel show op te vangen en tot een grap om te keren :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Wel op 't einde van 't optreden riep Joe Perry nog "see you next time", dus gewoon door zo'n onnozel standaardzinneke zit ik nu toch weer stiekem te hopen dat ze nog eens naar België/Europa komen :facepalm: Ze zijn zo verdomd goed, hun geweldige live-reputatie blijft bevestigd worden!

 

En wat BBC betreft: toch wel compleet vergeten zeker :LOL: Iemand iets gezien? Vertel vertel!

Link to comment
Share on other sites

Wooow The Edge + Muse, where the streets have no name: super! TV-moment van het jaar voor mij :D

Leuk om zoveel Muse op BBC2 te zien. Zoals gewoonlijk weer zeer veel energie van Muse, maar kvind de lightshow iets te fel domineren...Ook vind ik dat Morgan op sommige momenten beter niet kan spelen, dan die extra keyboard lijn erbij te doen. Khad af en toe het gevoel dat het wat te veel werd, iets wat ik dan totaal niet opmerk als ze live zie spelen :erm:

Mja allemaal muggenzifterij :p Laat werchter maar komen!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het optreden (nog) ni gezien, en toch snap ik al wat ge bedoelt. Ik vind al langer dat ze stilaan "té" aan't worden zijn, dat ze té hard hun best beginnen doen en té veel voor show beginnen te kiezen. Ik hoop dat ze niet op dat elan gaan blijven verder doen, want té is nooit goed en 'k zou ze ook niet graag een ordinaire stadionact zien worden waar het nog louter om de show en grootheid gaat :(

 

Maar voorlopig ga ik nog niet klagen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik vond het echt goed. Ik miste MK Ultra wel een beetje. Ik hou van er te veel van. Is ook mijn ringtone.

Maar verder, sublieme setlist. Als we dat krijgen op Werchter, worden mijn 2 mede-Werchterganger zo fan. En The Edge mag bij ons ook langskomen. Wat een cover. Je moet het maar durven dat te coveren. Maar echt subliem. Bijna beter dan het origineel. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ik hou mijn ringtones vrij lang hetzelfde. Mijn wekker is trouwens starlight... om de dag lekker happy te beginnen.

 

pfff, ik zal eens gaan inpakken voor Werchter. Morgen nog werken en dan direct naar een vriendin en daar blijf ik dan tot we dondermorgend vertrekken.

Maar hoe begin je aan dat inpakken.... oooh ja, eerst mijn rugzak maar al eens leegmaken.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga voor de eerste keer sinds 2004 Muse op Werchter missen. Ik vond 80€ wat veel voor in feite maar 1 band echt te willen zien. Faithless heb ik al een aantal keer mogen meemaken en de rest spreekt me niet zo aan op donderdag. Ik hoop wel dat ze er een aantal liedjes van op tv laten zien (probably TMF)

 

Ik ben wel gaan kijken in Goffertpark 2 weken geleden. Zoals iemand hier al zei was het een pak beter dan in het Sportpaleis. Ghinzu en Editors zijn dan nog eens 2 van m'n favo bands, dus het kon sowieso al niet meer misgaan ^^

(Enkele foto's met een slechte camera, lol : Muse - Goffertpark )

Link to comment
Share on other sites

ben hier een beetje aant bekomen na Werchter. Wat een feest.

Maar waarom moest ik weer op de B0 camping liggen. Die camping was al snel legendarisch bij iedereen door alle schunnige, gore, over-the-top dingen die daar gebeurden.

 

Muse was cool. Zelfs na de dag ervoor een voetbalwedstrijd verloren te hebben tegen een aantal van Studio Brussel (Chris heeft wel de 2-2 gescoord!!)

Verder... Dave Grohl live gezien!!! jeeeeeej. Trouwens nooit gedacht dat ik ooit de drummer van Nirvana en de drummer van Pearl Jam achter dezelfde drums zou zien staan. Dave heeft verder laten zien dat een onozel instrument als een tamboerijn ook cool bespeeld kan worden. ANIMAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Ha hebben die van Muse weer gevoetbald? Da's ni den eerste keer he denk ik? Of waren het Kaiser Chiefs die gewoonlijk zo enthousiast tegen StuBru voetbalden... Hebben ze alledrie meegedaan, of alleen Chris? 'k Zou die beelden wel eens willen zien, als er al bestaan :)

 

En wat gebeurde er zoal op de camping?

 

Moet ook wel niet weten van al die gore toestanden. Naar Pukkelpop ga ik altijd met opzet maar tegen 11u, dan lig ik achteraan op de camping waar het rustiger en beschaafder is. Ok, ver stappen tov de weide maar dat is ook het enige nadeel. Dus ook dit jaar zal ik daar niet als eerste staan aanschuiven, als ik zie wat daar vooraan op de camping allemaal gebeurt...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...