Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Sorry, ik blijf daar tot maandag!!!

 

Wat een ongelooflijk vervelende laatste uren op werk vandaag. Ik heb net gehoord dat mijn nieuwe Muse-shirt is aangekomen, ik mis het grootste deel van de openingswedstrijd vant WK (Zuid-Afrika blijft mijn 2de thuisland, dus sniff) en het is hier veel te rustig waardoor de tijd nog langer lijkt te duren. Ellende Ellende. :(

Link to comment
Share on other sites

Amai het was hier opeens druk :p

 

Voor het meeten Ilse, deze week ben ik alleen woensdag in Brussel, de andere dagen zit ik in Antwerpen of Gent... De week erna ben ik wel terug fulltime in Brussel denk ik :)

Wij nemen ook altijd pauze ergens tussen 12 en 14u, maar ik kan maar een uurtje weg... Ik denk dat ik liefst iets wil gaan eten want ik zit ongeveer elke dag al in de nieuwstraat en geloof het of niet, ook daar raak je op uitgekeken :p

 

Oooh en wie had er hier muziek en onbeperkt internet, jaloersheid, ik kon zelfs de uren van de cinema niet opzoeken :rolleyes:

 

En was het dit weekend dat er mensen gingen meeten in Antwerpen? Heb ik weer te laat gezien...

Link to comment
Share on other sites

En iedereen op de goei gestemd vandaag? :p

 

Ava, da was ik met dat internet & muziek, maar ook niet constant ze (als ik alleen ben in het lab kan dat wel).

 

En ja de 'meeting' in Antwerpen was gisteren. Ik had er afgesproken met Inge en een vriendin van haar. Was echt gezellig (nuja, wat had ik anders moeten verwachten van musefans hè :LOL:)!

 

En nog minder dan een week voor Nijmegen nu :eek: Can't wait!!

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, ik ben braaf gaan stemmen, ondanks het feit dat ik eigenlijk een BHV'ertje ben :chuckle:

Al heb ik zo het gevoel dat de juiste stem gewoon niet mogelijk was. Het zal sowieso in 't honderd lopen... Alweer. En wat hoor ik daarnet nog? Elio Di Rupo eventueel eerste minister??? :eek:

 

Sofie, woensdag is normaal gezien mogelijk voor mij, ik zou juist morgen nog eens in mijn agenda van 't werk moeten kijken om zeker te zijn.

 

Zijn er mensen die woensdagmiddag ook kunnen afspreken in Brussel? En zonee, eventueel de week erna wel (dag dan nog vast te leggen)? Anders kunnen we daar alvast rekening mee houden. En als niemand momenteel in Brussel geraakt op een middag in de week, spreken wij alvast eens af he Sofie. En dan doen we het in juli nog een keertje over met andere mensen erbij. Dus mensen, laat jullie mogelijkheden maar weten!

Link to comment
Share on other sites

deze week of volgende week 's middags gaat niet. Ik heb maar een half uur lunch.

Dus liefst ergens voor Juli (na den 10de, ik moet dan nog werken op Werchter Boutique).

 

En ja, het was echt gezellig zaterdag. We hebben daar op da terras ook precies langer gezeten dan verwacht... en toen was het plots half 9. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Olaaa!

 

Hier een schema van de dag (had ik in mijn inbox zitten):

 

Het terrein gaat open om 16.00 uur. Het tijdschema is verder als volgt:

 

18.30 - 19.00 uur: Ghinzu

 

19.30 - 20.15 uur: Editors

 

21.00 - uiterlijk 23.00 uur: Muse

 

Ik kan de volgende drie weken nooit tijdens de week afspreken maar daarna is het vakantie, weeee!

 

Nog 4 dagen voor :musesign::awesome: (moest iemand het vergeten zijn ;))

Link to comment
Share on other sites

't Zal daar plezant zijn in Nijmegen tussen de Nederlanders, don't worry ;) De grootste fun die ik al heb gehad op festivals, was steeds met een bende Nederlanders en ook op Pinkpop vond ik het heel gezellig, ondanks de drukte en al het beton :)

 

Damn, dat doet me terugdenken aan een groepje (benevelde) Nederlanders met wie we pintjes hebben zitten drinken op Pukkelpop 2008 tijdens het optreden van Arsenal... Die mannen zou ik graag nog eens tegenkomen, want ik heb toen een uur lang zo hard zitten lachen dat mijn wangen er pijn van deden :LOL:

Link to comment
Share on other sites

16u al?! nice!!!

 

Gaan we eigenlijk ginder allemaal samen afspreken voor alles opengaat? Met een bende samen is er alleen maar meer lol en gaat de tijd sneller hé. Laat anders maar iets weten via PM, dan geef ik evt mijn nummer. Anders een bepaald uur op een bepaalde plaats. Of je kan ons zoeken tussen de bende. haha

Ik spreek daar toch al af met een andere kerel die ik ken.

 

Trouwens, Julie, als je zin hebt. Vrijdagavond zit ik nog eens in de Kassa 4. Anders duurt die avond me veel te lang als ik gewoon moet thuis zitten. Ik zou zeggen, kom maar af als je niets te doen hebt. De rest mag natuurlijk ook afkomen ;)

Link to comment
Share on other sites

Heel even iets anders, ben me hier dood aan't ergeren: zijn hier mensen die nog regelmatig via Tele Ticket Service tickets bestellen voor concerten? Zoja weten jullie raad: dit is nu ELKE keer als ik voor een concert wil reserveren, dat het niet lukt. Ze geven aan welke categorieën volzet zijn en welke niet, maar als ik dan op een vrije categorie klik, aantal ingeef en verder ga, krijg ik àltijd de boodschap dat er geen plaatsen meer zijn in die categorie. Ja, heet dat dan ook niet "volzet"??? :mad:

Link to comment
Share on other sites

ik moet hier precies terug een beetje meer komen, oeps

sorry Ilse ik kan morgenmiddag niet heb rendez-vous met de collega's :p

volgende week? ik kom zeker tijdens het weekend online om het allemaal gezien te hebben ;)

Link to comment
Share on other sites

ik moet hier precies terug een beetje meer komen, oeps

sorry Ilse ik kan morgenmiddag niet heb rendez-vous met de collega's :p

volgende week? ik kom zeker tijdens het weekend online om het allemaal gezien te hebben ;)

 

Volgende week is prima!

Link to comment
Share on other sites

Damn, daarnet effe naar 't stad geweest en iedereen is daar precies al in vakantiestemming! Had ik dus beter ni gedaan want ik moest terug naar mijn werk...

 

Inge van wa uur zit gij daar ongeveer? Vroege avond kan ik komen maar daarna moet ik nog op appartementbezoek bij iemand :) Ge had er nu moeten zijn joh, 't zat daar helemaal vol, in de zalige zon... (en we dromen maar verder :p).

 

Ils, niet echt ervaringen mee ma kan me inbeelden dat het frustrerend is ja.

 

Ah en btw, Muse begint een kwartier vroeger te spelen zaterdag, vanaf 20u45 dus!

Link to comment
Share on other sites

ik weet nog niet vanaf wanneer ik daar zit. Maar het kan wel vrij lang duren. Je kent da he.

Het is gewoon ook dat ik vrijdag nog tot 6 moet werken.

 

Nog een kwartier vroeger? Ik kijk er zo naar uit. Al wordt het kut-weer. Maar ik hoop nog steeds op beter weer dan ze voorspellen. allemaal positief denken dus!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Doe daar toch maar een serieus donkere wolk bij :p

 

Mijn t-shirt is gisteren toch nog aangekomen weeeeee :D (Dat was trouwens een bestelling die ik een week na de eerste bestelling heb gedaan, en die eerste is nog niet aangekomen...)

 

Omg omg eerste Muse-concert ooit! Excited!!! :pimp::musesign::awesome:

 

(Voel mij net een klein kind hehe)

Link to comment
Share on other sites

Geslaagd voor rijbewijs!! Eindelijk

 

My God, Muse was gewoon briljant!!!! Ik wist niet waar ik het had op momenten. Die mannen zo dichtbij. Matt weer in over the top outfits, Dom die heel mooi naar ons heeft gelachen en gewaaid (echt womanizer) en Chris die daar gewoon rondliep als zijn sexy zelve.

Tis erg te zeggen mss, maar het was echt beter dan in Antwerpen!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...