Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Wow idd ni leuk om achteraf te horen! Maar anderzijds denk ik niet dat ge er zomaar kon gaan supporteren, of vergis ik mij :unsure:

 

Net het interview bekeken en 't is toch ne sympathieke kerel ze, diene Chris :)

Link to comment
Share on other sites

ik zou het wel eens willen zien eigenlijk. Maar zijn er beelden? Tom zal wel zoals altijd een camera in de buurt gehad hebben.

Trouwens, over de voetbal-kwaliteiten van Dom, ik zie nog wel een keeper in hem. Dat zijn meestal toch te geflipte mannen die zo zot zijn naar elke bal te springen. Ik zie hem het echt doen.

Link to comment
Share on other sites

Mja wat ge zegt over keepers klopt, maar op dat vlak lijkt Matt mij eerder de grootste zot van de drie, die niet bang is van een blauwe plek meer of minder. Zo was hij vroeger toch alvast op het podium. Ik herinner mij nog hoe ik heb zitten lachen met de beeldne van Pinkpop jaren terug, toen hij gewoon in Dom zijn drumstel sprong op het einde. Da was echt: omhoog springen en met de kont er recht in, ni nadenken :LOL:

 

Persoonlijk zou ik Dom eerder zien als de snelle geniepige speler, zo ene die als er twee stoere mannen staan te duelleren, plots snel da balleke oppikt en hup-hup naar voren schiet :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil er wel eens tegen voetballen. Ik wil ze wel eens lekker tacklen. :) Ik zit er ook niks mee in om af een toe een duwke te geven enzo. Ik ken die trucks nog van toen ik voetbalde. Veel vrouwen kunnen echt smerig fysiek worden. Zo dus, smerig mss niet tegen die mannen, maar fysiek:D

 

Heb net mijn schema voor Werchter Boutique doorgekregen. Ik ga Prince helemaal zien. Allé, heel de show. Voor heel de persoon te zien, is er geen moeite nodig. 1,50m is nogal snel bekeken. Maar toch... jeeeeej. hij is toch weer een groots persoon in de muziekwereld. ook alweer totaal figuurlijk op te vatten. ugh, ik zou zo niet mogen lachen met die zijn lengte, maar toch... Matt is zelfs huge als hij naast Prince staat

Link to comment
Share on other sites

Wow is die maar een meter 50, nog nooit opgemerkt :)

 

Muse op werchter: top, schitterend, geweldig, zoals gewoonlijk.

En daar knelt het schoentje voor mij persoonlijk. Ik had een klein beetje het gevoel van been there, done that. Super dat ze bliss hebben gespeeld, en Matt zijn commentaar was écht hilarisch ervoor. ("This is for the messageboards" - stilte, op paar kreten na - "ah so there is about 10 of you here", ofzoiets :LOL: )

Khoop dat mijn ik mijn Muse-honger wat kan opkrikken tegen Wembley. Ma het zal er ook mee te maken hebben dat er vanvoor met momenten echt weinig plaats was, waardoor het soms moeilijk was om mee te springen op de muziek zonder iedereen tegen de grond te trekken...ach ja eigen schuld. Muse is nog altijd geweldig - ik moet misschien stoppen met de set op internet te volgen (of niet naar glasto hebben gekeken op de bbc paar dagen ervoor) dan zou het concert een pak verrassender zijn (of jullie mogen ook altijd meer nieuwe nummers in de set draaien mannen ;) )

Link to comment
Share on other sites

oooh ja, da message board-ding was zo lachen. Ik stond daar ook. En toen hij dat zei, liet ik me even merken. Wat bizar was, aangezien ik in onze buurt echt de enige was. Dus Matt zijn opmerking erna was echt leuk.

 

Maar wat zei hij toen hij de eerste keer nederlands praatte en er echt niemand reageerde? Iedereen stond daar gewoon heel vreemd naar hem te kijken. Ik had pas door dat het nederlands moest zijn toen hij gniffelde en zei: "I was just trying" Op het einde was het veel duidelijker "wij houden van België" .... Jajaaa Matt, als jet maar weet!!!

Link to comment
Share on other sites

Jaja en dan trekken ze naar Frankrijk, "we love France", dan naar Duitsland, "we love Germany", blablabla :) Maar 't is op zich wel grappig als 'k het zo hoor. Hij krijgt wel vaker de kritiek van niet te communiceren met het publiek, nu probeert hij het toch en vallen er van die "pijnlijke" (ok, grappige) stiltes :LOL:

 

Shizugatake: ik heb net als jij de hoop dat mijn Muse-enthousiasme tegen Wembley weer opgekrikt raakt. Het is raar, maar met alle beelden die ik tegenwoordig zie van hun concerten, de setlists, etc, plus het gedoe met mijn tickets en slechte plaatsen, is mijn enthousiasme precies weggeëbt. Dit zou mijn concert van het jaar moeten worden, misschien zal ik dus ook beter gewoon stoppen met op het internet alles te volgen en opzoeken, en gewoon het concert van 11/09 tot mij laten komen en hopen dat ik toch nog verrast word.

Link to comment
Share on other sites

Muse- enthousiasme? Heb ik altijd. Allé, om juist te zijn... Live-muziek-enthousiasme eigenlijk. Ik heb een verslaving aan live-muziek. Ik twijfel nog steeds of ik niet naar pukkelpop zou gaan op zaterdag voor Queens of the stone age. Ik hou wel van die mannen.

Link to comment
Share on other sites

Muse- enthousiasme? Heb ik altijd. Allé, om juist te zijn... Live-muziek-enthousiasme eigenlijk. Ik heb een verslaving aan live-muziek. Ik twijfel nog steeds of ik niet naar pukkelpop zou gaan op zaterdag voor Queens of the stone age. Ik hou wel van die mannen.

 

Queens Of The Stone Age en (jarige) Serj Tankian op het hoofdpodium die dag: al twee goeie redenen om te gaan :)

En als ge zou gaan, mij iets laten weten natuurlijk, dan doen we een mini-meetje. Ik ben er sowieso de drie dagen, de ticketjes zijn binnen en worden alvast gekoesterd :LOL:

 

Alé ok, zo erg is 't ook weer niet, maar ik heb er wel véél zin in!

Link to comment
Share on other sites

Amai, met da zalig weer de afgelopen dagen, kom ik dus echt bijna niet meer op de computer hè...(is misschien eens niet slecht :p)

 

Leuk dat jullie je geamuseerd hebben op Werchter! Die dingen die Matt gezegd heeft lijken echt hilarisch (dat over de messageboards heb ik op youtube gezien, go Inge!! :dance: Maar de poging tot nederlands nog niet gevonden.)

 

Ik denk dat jullie in Wembley nog wel een verrassing zullen krijgen trouwens...allez dat laten ze toch uitschijnen in verschillende interviews...Maarja, afwachten en inderdaad niet teveel info over de setlists enzo volgen van tevoren. Ik hoop nog altijd op een performance met orkest ooit...(Matt, wees niet zo chicken man!! ;))

 

En ja we gingen inderdaad meeten in juli, ik kom af als het voor de 31ste juli doorgaat. Laat maar weten!

Link to comment
Share on other sites

ik stond meer aan de linker kant. Ik weet niet waarom ik altijd aan Matt zijn kant sta. Ik heb da altijd. Volgende keer (god weet wanneer) moet ik er eens aan denken om rechts te staan en maar eens het meeste van de tijd Chris te bekijken. Ook geen slecht zicht natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

Voila zie. Ik heb de knoop doorgehakt en heb mijn ticket(s) voor Pukkelpop. Voor de zaterdag dan. Jammer van Placebo, maar ik wil ook geen verlof ervoor nemen. Maar QOTSA is helemaal goed!!!

Wie gaat er hier nog?!

Link to comment
Share on other sites

De Pukkelpop twijfelaars moeten zich haasten, staat er op hun website, want 't is bijna uitverkocht... Da's den eerste keer! :eek:

 

Wat ik niet zo graag lees: "per dag maximum 62.500 bezoekers"... Maar da's al te veel!!! Nog een paar jaar, en we kunnen op Pukkelpop even hard op elkaar gepakt gaan zitten als op Werchter, met dank aan alle pubertjes die Werchter niet kunnen betalen maar toch een bandje om hun pols willen :noey:

Link to comment
Share on other sites

pubers die werchter niet kunnen betalen? Pukkelpop is in verhouding even duur. Ik ben 80 euro kwijt voor die ene dag.

Maar bijna uitverkocht, ja das iets nieuw. Maar ja, placebo en QOTSA. Vooral die laatste voor mij. Verder is de affiche toch wel een pak minder chic dan die van Werchter.

Maar ik was dus nog net op tijd.

Net gekeken naar het tour-programma van The Parlotones. Ze slagen België weer over. Engeland, Nederland, Duitsland, Frankrijk. Ze moeten België passeren, maar er optreden. Ze zouden hier nogthans zo hard geapprecieerd worden.

Link to comment
Share on other sites

Voor een dagticket wel ja, maar voor dat geld kan je wel meteen ook kamperen, heb je geen miserie met treinen etc. Laat dat nu vooral voor pubers zonder auto een geweldig argument zijn. Ook combitickets zijn opmerkelijk goedkoper, voor een dag minder weliswaar maar ondertussen heb je voor 145 EUR wel een heel weekend met camping inbegrepen, en meer groepen op drie dagen dan je op vier dagen Werchter hebt. Echt, ik zie elk jaar meer van dat soort pubers rondlopen die dan het meest 't varken uithangen want verstand hebben ze nog ni... En da stoort mij wel, die kennen geen grenzen.

 

En de affiche vergelijken met Werchter gaat voor mij niet op. Het zijn nog steeds twee verschillende festivals, je kan geen appels met peren vergelijken he. Pukkelpop is er al jaren bekend voor om veel kleine, onbekende namen op de affiche te hebben in heel erg uiteenlopende genres. Werchter is anders dan Pukkelpop, maar beide festivals zijn super in hun genre.

 

Wat The Parlotones betreft: ik vrees dat het niet aan hen ligt. Eigenlijk weet ik het niet heel zeker, ik heb altijd al willen weten hoe dat gaat met artiesten die op toernee gaan. Wie is vragende partij? Ik denk dat de organisatoren in verschillende landen vragen om een artiest die tourt te boeken, en niet andersom.

 

Ik zit met dezelfde frustratie ivm die symfonische tour van Serj Tankian. Hij heeft enkele concerten in Europa gedaan, maar België was er niet bij. Verdorie toch! Was toch eens iets anders geweest dan met de FCC.

Link to comment
Share on other sites

Dat van de Parlotones. Hangt vooral samen met platenfirma's. En aangezien ze in alle buurlanden wel zitten, moet België ook kunnen. Die platenfirma's zijn niet echt per land hé. Zeker niet met een band van buiten Europa.

Maar de zanger had me beloofd iets aan zijn roots te doen. Hij is geboren in België.

 

Over Pukkelpop, het is idd iets anders dan Werchter. Ik weet dat ze samenwerken met Oppie Koppie Festival in Zuid-Afrika. Ze wisselen artiesten uit. Kijk dit jaar maar eens in de line up van Pukkelpop, er zit een Zuid-Afrikaanse band tussen. Dus weer, waarom Parlotones niet eens laten passeren op Pukkelpop hé.

Link to comment
Share on other sites

Dat van de Parlotones. Hangt vooral samen met platenfirma's. En aangezien ze in alle buurlanden wel zitten, moet België ook kunnen. Die platenfirma's zijn niet echt per land hé. Zeker niet met een band van buiten Europa.

Maar de zanger had me beloofd iets aan zijn roots te doen. Hij is geboren in België.

 

Over Pukkelpop, het is idd iets anders dan Werchter. Ik weet dat ze samenwerken met Oppie Koppie Festival in Zuid-Afrika. Ze wisselen artiesten uit. Kijk dit jaar maar eens in de line up van Pukkelpop, er zit een Zuid-Afrikaanse band tussen. Dus weer, waarom Parlotones niet eens laten passeren op Pukkelpop hé.

 

Mja er moeten natuurlijk wel nog veel namen bijkomen op de Pukkelpop affiche, dus misschien is er nog een sprankeltje hoop... Maar als ze dan al naar Pukkelpop zouden komen, zullen ze u nog liggen hebben door op donderdag of vrijdag te komen ;)

 

En wat die platenfirma's betreft: eigenlijk weet ik totaal niet hoe het allemaal werkt hoor. Het kan goed zijn dat het van hen uitgaat zoals je zegt, maar dan tijdens mijn zoektocht naar die symfonische concerten van Serj Tankian, vond ik dan weer een interview waarin hij iets zei in de trant van "we have different offers from Europe", en dat ze daar dus ook waarschijnlijk een aantal concerten zouden. Offers from Europe... Van wie dan?? :LOL:

 

Ohh oh! Hebben jullie al gehoord dat Placebo laatst Nancy Boy en Teenage Angst heeft gespeeld? :eek:

 

Yep, net vandaag gezien op facebook, domweg!

Link to comment
Share on other sites

Pukkelpop bijna uitverkocht :eek: damn nee nee nee ik moet last minute nog een ticket hebben, moet eerst alles geregeld krijgen op het werk en ervoor zorgen datk vrijdag ook terug op het werk graak, meeeh nu nog meer druk op de ketel:eek::eek:

 

En ja placebo heeft nancyboy gespeeld, ik zag dit weekend een filmpje en was half in shock, Brian maar zeggen dat hij noch nancyboy noch pure morning snel nog wilde spelen omdat het allemaal zo emotioneel moeilijk ligt en plof zonder enige waarschuwing of goede reden is het daar opeens :eek:

Link to comment
Share on other sites

Vrijdagochtend de trein rechtstreeks van Kiewit naar Brussel nemen? :) Het kàn he! Ge moet juist uw bagage nog ergens zien te droppen dan, of iemand anders hem laten meenemen... Hmm ge gaat creatief moeten zijn!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...