Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

allemaal mooi, die line-up voor Wembley enzo. Maar hoe zit da met die van Nijmegen? Das al over een maand en we hebben alleen Ghinzu. Niet dat ik daar iets tegen heb... helemaal niet zelfs. Ik kijk er harder naar uit dan ik had gedaan had Kasabian ofzo er gestaan.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :LOL:

Powned! :p

 

Meestal versta ik Matt's Engels redelijk goed eigenlijk (misschien omdat ik zelf ook zo 'gestructureerd praat' af en toe (niet snel ofzo maar gewoon whatever comes to mind zeggen, en da trekt dan op niks ofc).

 

:LOL: Hij heeft mij liggen ja!

 

't Moeten toch wel héél dikke vriendjes zijn hoor, Matt en Lily, want de manier waarop hij haar en haar alleen aankondigt, alsof er een super-mega ster gaat optreden... :facepalm:

 

Ben ik blij dat ik den 11de ga!

 

En wat het Engels betreft: ik heb soms toch nog altijd moeite om hem te verstaan hoor, gewoon omdat hij erg rap spreekt en zijn woorden "inslikt". En ja, hij is een spraakwaterval he: hij probeert even rap te spreken als hij denkt :LOL: Recent zag ik een interview met Dom alleen, en plots viel het mij op hoe relax en rustig die jongen is, en wat voor een zenuwpees Matt wel is :eek:

Link to comment
Share on other sites

Matt zei tijdens het interview van BBC1 deze avond iets over de UK support acts, hij mocht niet zeggen wie kwam, maar hij loste wel:

 

"She'll be great"

 

Ik peins (vrees) Lady GaGa :erm:

 

Lady Gaga is toch US i.p.v UK?

Link to comment
Share on other sites

Ze hebben eindelijk eens verteld wat we gaan doen in Antwerpen..

Naar een of ander Modemuseum (maar een paar groepjes omdat 't zo druk is daar)

En dan nog iets naar een gallerij wat dus met kleren te maken heeft en dan nog iets.

 

Oftewel.. gaap.. :sleepy:

Wie komt me verlossen?

Link to comment
Share on other sites

Lady Gaga is toch US i.p.v UK?

 

Hij bedoelde: support acts voor de UK concerten, de Wembley concerten dus. En dat had evengoed een Amerikaanse kunnen zijn ;)

 

Hoewel ze meestal wel talent van eigen bodem willen promoten. Allez ja, "talent"... Zoals Lily Allen ofzo :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ze hebben eindelijk eens verteld wat we gaan doen in Antwerpen..

Naar een of ander Modemuseum (maar een paar groepjes omdat 't zo druk is daar)

En dan nog iets naar een gallerij wat dus met kleren te maken heeft en dan nog iets.

 

Oftewel.. gaap.. :sleepy:

Wie komt me verlossen?

 

het Modemuseum? Dat scheelt wel, dat is niet zo groot en ligt niet ver van het centrum... plaatsen genoeg om naar te vluchten? ;)

Wanneer ben je daar? Ik moet overdag werken tot 3u.

Link to comment
Share on other sites

het Modemuseum? Dat scheelt wel, dat is niet zo groot en ligt niet ver van het centrum... plaatsen genoeg om naar te vluchten? ;)

Wanneer ben je daar? Ik moet overdag werken tot 3u.

 

Dinsdag 1 juni, heb echt geen flauw idee wanneer we daar zijn en hoelaat we weer vertrekken... Volgens mij hebben we wel een uurtje vrije tijd op 't laatste :happy:

Link to comment
Share on other sites

wij gaan musemeeten op het brouckèreplein, ik voel het aankomen ;):p:LOL:

 

en ik denk dat anti-allergiemiddeltjes gegeven worden omdat ze vaak ook een slaapverwekkend effect hebben en als ge slaapt voelt ge uw oren niet zeker :p

Link to comment
Share on other sites

wij gaan musemeeten op het brouckèreplein, ik voel het aankomen ;):p:LOL:

 

en ik denk dat anti-allergiemiddeltjes gegeven worden omdat ze vaak ook een slaapverwekkend effect hebben en als ge slaapt voelt ge uw oren niet zeker :p

 

Op 1 juni please :awesome:?

Link to comment
Share on other sites

Allemaal geen probleem. Lijkt me gewoon eens leuk.

Gaat er niemand van jullie naar Werchter trouwens? Zouden we mekaar nog kunnen tegenkomen ergens op donderdag aan Main Stage. Ik verlaat die omgeving niet die hele dag, denk ik :)

Link to comment
Share on other sites

Hey,

 

Ik zou een meeting ook wel zien zitten eigenlijk (Antwerpen is dichtste bij, maar ik ken mijn eigen hoofdstad langs geen kanten dus Brussel zou ook wel leuk zijn :D)!

 

'k Zou wel naar Werchter willen gaan ma 't was te duur, uitverkocht en ik moet dan nog werken dus...volgend jaar misschien!

 

Btw, iemand ooit in Schotland geweest en tips om dingen te bezichtigen? (ben mijn werk zo beu op de moment dat ik mijn reis al een beetje aan't plannen ben tussendoor ;))

Link to comment
Share on other sites

Jaaa zeker ik was zeker een gelukszak :awesome:

 

Ik woon inderdaad in Glasgow, het is een hele leuke stad om uit te gaan en te winkelen! (op London na de beste winkelstad van GB ;)) Edinburgh is verder een hele mooie stad, en verder Loch Lomond, Ben Nevis, Ford William enzo zijn erg populair als toeristische plekjes!

Link to comment
Share on other sites

Gegroet mede muse fans :)

 

Eerste keer dat ik op dit forum kom dus hierbij hallo

Heb muse nu al 10 keer live aan het werk gezien en ze zijn

gewoon de beste live act :)

 

Gaat er toevallig iemand hier naar het goffertpark en Wembley op 11/9

Wil er veel belgen zien :D

Link to comment
Share on other sites

Gegroet mede muse fans :)

 

Eerste keer dat ik op dit forum kom dus hierbij hallo

Heb muse nu al 10 keer live aan het werk gezien en ze zijn

gewoon de beste live act :)

 

Gaat er toevallig iemand hier naar het goffertpark en Wembley op 11/9

Wil er veel belgen zien :D

 

hallo!!!

Ik ga wel naar Goffertpark, maar geen Wembley :( . Maar toch wel Werchter.

Link to comment
Share on other sites

Hello iedereen, 'k ben terug! :D

 

En welkom Joris, alwéér een nieuwe Muse-Belg/Nederlander erbij, leuk. Ik ga naar Wembley op 11/9, maar niet naar Goffertpark. Waar zit/sta jij in Wembley? Ik wil best meeten, maar aangezien ik zo dom ben geweest ultra-slechte zitplaatsen te bestellen, zal het waarschijnlijk wel moeilijk zijn om met wie dan ook af te spreken...

 

En wat Brussel betreft: Sofie (of iemand anders), ik heb waarschijnlijk iets gemist en 'k heb hier zitten scrollen zonder resultaat: wie is die derde persoon in Brussel!?! :$

Link to comment
Share on other sites

dank je :)

 

Nieuwe oude Muse fan :) eerste optreden ergens lang geleden gezien en was direct verkocht :)

Ik heb men tickets nog niet van wembley dus weet ni waar ik zit maar ik ga der heen met 12 andere belgen :) dus hoe meer zielen hoe meer vreugde he :)

Werchter kom ik ook uiteraard :)

Link to comment
Share on other sites

Werchter? Mooi zo!!!

Ik ga er heen met nog 1 vriendin die fan is en nog 2 anderen van wie ik het niet goed weet. Ze houden er volgens mij wel van, maar weten er niet zo veel van, aangezien ik heb moeten zeggen op wat ze moest stemmen in de poll voor de line up. Ik ga ze wel proberen bekeren met mijn oneindige enthousiasme dat me altijd overvalt voor een Muse gig :D

Je vindt me wel ergens (hopelijk) vooraan aan main stage. Ik verlaat dat daar gewoon niet heel die dag :p

Link to comment
Share on other sites

Eerst en vooral: welkom oude nieuwe Muse-fan/forumlid :) Nu ben ik al een beetje minder de nieuweling (hoewel gij al wel veel langer fan bent, maar soit). :p

 

Ik heb een voorstel voor een (poging tot een) meeting!

Zoals jullie misschien al weten is Inge (en haar vriendin+moeder) superlief om mij mee te nemen naar Nijmegen de 19de juni. Om niet volledig als onbekenden naar daar te gaan, dachten we van al eens van tevoren af te spreken en kennis te maken. En waarom dan niet ineens samenkomen met andere Belgische (of Nederlandse natuurlijk) Museforumnaars :D?

 

We zullen zaterdag 12 juni afspreken in Antwerpen om iets te gaan drinken ofzo (terrasje als het goed weer is misschien). Da's natuurlijk nogal snel maar als er iemand zin heeft om mee te gaan: hoe meer zielen hoe meer vreugd hè!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...