Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Voor mij is dat goed hoor :D ik heb elke middag een uur pauze dus tijd genoeg ;)

ik werk bij express medical op het hoekje, tegenover de ING bank (denk ik toch :p)

 

Tiens, ik zie 't ni direct voor mij, al weet ik den ING wel zijn... Maar we zullen dan eens afspreken, alleen zal het voor na mijn verlof - begin juni - zijn, want volgende week donderdag vertrek ik naar Andalusië :happy:

 

Maar ik zet mij alvast een remindertje voor begin juni!

Link to comment
Share on other sites

ik denk dat beneden start people zit ;)

tis goed, ooh andalusië, leeuuk :happy: geniet van u verlof :happy:

 

Aah da zie ik al beter voor mij ja :) Wel, dan zien we mekaar daar wel ergens in de buurt!

 

En yes yes Andalusië, 'k heb er zin in! We hebben een autootje gehuurd en gaan daar de verschillende steden een bezoekje brengen: Cordoba, Granada, Sevilla, en dan nog zien voor eventuele kleinere stadjes die ook de moeite kunnen zijn, Ronda ofzo. We moeten onze boekjes uit de bib nog eens goed uitpluizen :)

 

Juist één ding wat me telkens weer zorgen baart: op 't vliegtuig bij het landen heb ik altijd VERSCHRIKKELIJK veel last van mijn oren, echt een doordringende pijn, alsof mijn hoofd gaat imploderen, met na de landing nog een twee à drie dagen pijn en halve doofheid tot gevolg... Is hier iemand die mij tips kan geven om dit te verhelpen? Bekertjes, oordopjes, neusspray, Zyrtec,... ? Slikken en kauwen etc helpen in de verste verte niet, dus alle tips zijn welkom :)

Link to comment
Share on other sites

Aah da zie ik al beter voor mij ja :) Wel, dan zien we mekaar daar wel ergens in de buurt!

 

En yes yes Andalusië, 'k heb er zin in! We hebben een autootje gehuurd en gaan daar de verschillende steden een bezoekje brengen: Cordoba, Granada, Sevilla, en dan nog zien voor eventuele kleinere stadjes die ook de moeite kunnen zijn, Ronda ofzo. We moeten onze boekjes uit de bib nog eens goed uitpluizen :)

 

Juist één ding wat me telkens weer zorgen baart: op 't vliegtuig bij het landen heb ik altijd VERSCHRIKKELIJK veel last van mijn oren, echt een doordringende pijn, alsof mijn hoofd gaat imploderen, met na de landing nog een twee à drie dagen pijn en halve doofheid tot gevolg... Is hier iemand die mij tips kan geven om dit te verhelpen? Bekertjes, oordopjes, neusspray, Zyrtec,... ? Slikken en kauwen etc helpen in de verste verte niet, dus alle tips zijn welkom :)

 

Andalusië is echt de moeite! Ik ben er 2 jaar geleden geweest, ook een rondreis met een huurwagen, en er is echt superveel te zien :) Met je oorpijn kan ik je niet helpen, al denk ik niet dat Zyrtec helpt? Is dat niet tegen allergieën?

 

Ik bedenk net dat ik me ook nog niet echt heb voorgesteld dus doe ik dat nu maar even: Ik ben Chrissie, 21 jaar, ik woon in Halle en ik studeer Handelswetenschappen in Brussel aan het vroegere Ehsal (ook vlak bij het Brouckèreplein dus:p). Ik ken Muse sinds Origin of Symmetry en hun concert in de AB was mijn eerste concert zonder ouders haha;)

Link to comment
Share on other sites

Andalusië is echt de moeite! Ik ben er 2 jaar geleden geweest, ook een rondreis met een huurwagen, en er is echt superveel te zien :) Met je oorpijn kan ik je niet helpen, al denk ik niet dat Zyrtec helpt? Is dat niet tegen allergieën?

 

Ik bedenk net dat ik me ook nog niet echt heb voorgesteld dus doe ik dat nu maar even: Ik ben Chrissie, 21 jaar, ik woon in Halle en ik studeer Handelswetenschappen in Brussel aan het vroegere Ehsal (ook vlak bij het Brouckèreplein dus:p). Ik ken Muse sinds Origin of Symmetry en hun concert in de AB was mijn eerste concert zonder ouders haha;)

 

Zyrtec is idd tegen allergieën, ik vond het ook raar. Maar iemand schreef dat het echt had geholpen, en andere mensen schreven dat hun dokter ook anti-allergische medicijnen hadden voorgeschreven, bvb anti-allergische oordruppels :erm: Alhoewel die mensen dan weer bevestigden dat het helemaal NIETS uithaalde. Intussen heb ik via facebook een aantal tips gekregen, ik zal eens checken welke trucs ik eventueel tegelijk kan uitproberen. Als ik neusspray gebruik, een zyrtecje slik, earplane dopjes in mijn oren steek en m'n hoofd op de knieën houd... DAN zal ik toch geen last meer hebben zeker!? :LOL:

 

En oeeh Chrissie, ge zijt van de buurt :)

Link to comment
Share on other sites

heeey kijk eens aan. Het aantal belgen begint hier rustig aan te groeien. Jeeeej. Zou ook moeten eigenlijk... voor op een forum van een band die zelf van belgische muziek houden. Sja, ik hou wel van dat idee. Ik hou ook van onze muziek.

 

Trouwens Julie, heb je eigenlijk al een ticket voor Nijmegen? Je zou anders wel met ons kunnen meerijden, moest je anders alleen moeten gaan. Zolang je het maar niet erg vindt dat we al smorgens/in de voormiddag vertrekken. Je laat het maar weten.

Link to comment
Share on other sites

heeey kijk eens aan. Het aantal belgen begint hier rustig aan te groeien. Jeeeej. Zou ook moeten eigenlijk... voor op een forum van een band die zelf van belgische muziek houden. Sja, ik hou wel van dat idee. Ik hou ook van onze muziek.

 

Trouwens Julie, heb je eigenlijk al een ticket voor Nijmegen? Je zou anders wel met ons kunnen meerijden, moest je anders alleen moeten gaan. Zolang je het maar niet erg vindt dat we al smorgens/in de voormiddag vertrekken. Je laat het maar weten.

 

Heeee, ik ben stiekem ook een halve Belg he :awesome::p

Link to comment
Share on other sites

Heeee, ik ben stiekem ook een halve Belg he :awesome::p

 

Ja tuurlijk. mensen van Nederlands Limburg tellen we mee hé. Ik heb samengewoond met mensen van over heel nederland en die van Limburg komen het dichtst in de buurt van de geweldige vlaming. :)

Link to comment
Share on other sites

Haha, da's ook voor't eerst dat ik mensen hoor die er trots op zijn om bij België gerekend te worden :LOL:

 

Inge, heb nog geen ticket nee: heb zelf geen printer en die van't werk zit zonder inkt. :rolleyes: Maar 'k denk dat de inkt wel snel gaat aankomen (is al effe geleden besteld) dus dan print ik het af (heb het zo niet met post-bestellingen...). Ik zou er zeker niks mee inzitten om van 's morgens/voormiddag te gaan en trouwens ook niet om te rijden moest dat voor jullie beter passen. Maareuh de andere mensen die meegaan zitten daar toch niks mee in dat ik mee zou gaan? Want als ze dat liever niet hebben, echt geen probleem ze! Het kan trouwens (maar er staat absoluut nog niks vast) dat een vriend van mij toch meegaat. Ma hij woont redelijk ver weg en is ook ni echt een Musefan (dus ik vraag mij af of da wel leuk zou zijn ;) ).

 

Btw heeft iemand hier deelgenomen aan de wedstrijd voor tickets in Parijs voor dinsdag? Ik wel maar kleine kans dat ik zal winnen ofc... Nuja fingers crossed maar hè!

 

Ahja en lady Gaga...'k blijf het vreemd vinden (zag trouwens wel dat ze in Amerika zit te touren op die moment dus 'k vraag mij af in hoeverre ze "snel" over en weer zou vliegen naar de UK). Iemand anders dacht aan Lily Allen.

Was trouwens wel een beetje een 'zielig' interview gisteren, over breakups enzo :supersad: (emooo).

 

Allez back to work again...weeeee :sleepy:

 

(PS ik ben een echte smiley-misbruiker)

Link to comment
Share on other sites

Julie, meerijden is echt geen probleem. We hebben nog een plekje vrij. En mijn gezellen vinden het helemaal niet erg. De chauffeur vindt het allemaal geen probleem, zolang ze maar kan rijden. En haar moeder maakt het allemaal niks uit.

Je moet maar zien, laat maar iets weten. Nog een maand en 1 dag :dance:. Ik kijk er echt naar uit. Zeker ook nog eens met Ghinzu erbij.

 

Lady Gaga samen met Muse? Wat een ongelooflijke combinatie. Maar ik betwijfel dat. Lady Gaga lijkt het zo al druk genoeg te hebben. Lily Allen lijkt me dan realistischer.

Link to comment
Share on other sites

Lady Gaga zou ik wel de max vinden eerlijk gezegd :LOL: Maar ja, "she", dat kunnen vl mensen zijn he! Lily Allen zal het in ieder geval niet zijn, die is ermee gestopt in de muziek-business. Ze ging nu toch een realityreeks ofzo beginnen? :rolleyes:

 

Dat interview heb ik wel gemist... Zal eens zoeken op YouTube.

Link to comment
Share on other sites

Ja zeg, ze belooft nu al zo lang om te stoppen, 't zal intussen wel zo ver zijn zeker? :LOL:

 

'k Heb intussen het interview beluisterd op YouTube en 'k ben tot 2 conclusies gekomen: 1- Het Bellamy-Engels is een aparte taal op zich en, 2- het kan Lily Allen bijna ni zijn want hij spreekt van "one nice big special guest"... En als dàt dan "maar" Lily Allen blijkt te zijn, maakt hij zich toch wel compleet belachelijk. Het zal dus wel echt een GROTE ster zijn zeker?

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :LOL:

Powned! :p

 

Meestal versta ik Matt's Engels redelijk goed eigenlijk (misschien omdat ik zelf ook zo 'gestructureerd praat' af en toe (niet snel ofzo maar gewoon whatever comes to mind zeggen, en da trekt dan op niks ofc).

Link to comment
Share on other sites

hahahaha.

Ik versta Matt ook best goed. Maar ik ben Zuid-Afrikaans Engels gewoon... en geloof me, die kunnen ook echt een behoorlijk tempo halen. En ze hebben soms ook de neiging dingen eerst te zeggen en er dan pas over na te denken.

Maar ja, dat heb ik ook. Dus Julie, zal het iets Antwerps zijn hier bij ons?:p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...