Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik ben gewoon sprakeloos....nog steeds :eek:

 

Zoooo geweldig concert, niet normaal! We stonden ook heel dichtbij en aan de linkse kant (die duidelijk de beste was). Setlist was amaaazing (CE!!!!), hoewel voor mij waarschijnlijk eender welke setlist goed was geweest.

Dom zat constant met een huge smile alles te geven, Matt was zich ook duidelijk aan't amuseren en Chris zag er inderdaad supersexy uit.

 

A M A Z I N G!!!

 

:dance::musesign::musesign::musesign::D

 

P.S. Iemand tips om 'Musewithdrawal' tegen te gaan?

Link to comment
Share on other sites

Enkele foto's van gisteren (ik was trouwens té overweldigd om fatsoenlijke foto's te trekken, de superkorte filmpjes zijn zelfs slechter). :p

 

we zullen wel eens afspreken voor de foto's he. Ik heb er echt geweldige. Al die glimlachen op Dom zijn gezicht, Matt die gewoon zichzelf is en idd ongelooflijk sexy, strak-in-het-pak Chris.

Heb die van Kris ook al, dus mooie close-ups!!!

Link to comment
Share on other sites

Het was gewoonweg brilliant goed :)

En ze waren hun alledrie erg goed aant amuseren constant aant lachen enzo

Vond het zelf ook beter als in Antwerpen.

 

en en Editors vond ik ook wel goed ;)

Ghinzu kon hun beste nummers niet spelen en vond dat het publiek der ook niet

echt zin in had precies

Link to comment
Share on other sites

@Inge Ah geweldig, denk dat jullie inderdaad een zeer goeie foto's hebben!

 

@Belgian Chocolate Thx, maar ze zijn niet allemaal superscherp als je ze vergroot, ma er zitten er wel een paar goeie bij ja :)

 

@Musejoris Waar stond jij ergens? Heb geen andere Vlamingen gezien (of gehoord).

Link to comment
Share on other sites

Het was gewoonweg brilliant goed :)

En ze waren hun alledrie erg goed aant amuseren constant aant lachen enzo

Vond het zelf ook beter als in Antwerpen.

 

en en Editors vond ik ook wel goed ;)

Ghinzu kon hun beste nummers niet spelen en vond dat het publiek der ook niet

echt zin in had precies

 

Ik vond Ghinzu dan weer beter dan Editors, maar van Ghinzu kende ik alle nummer en van Editors geen enkele. Oh toch wel, Papillon had ik al wel eens een paar keren gehoord, maar meezingen zat daar toch niet in.

Link to comment
Share on other sites

Ik ook!!! :D

 

Ik heb vandaag nog geprobeerd om mijn schoonbroer te overtuigen om met mij naar Werchter te gaan, maar die is nu meer geïnteresseerd in Wembley... 'k Heb hem met succes tot Muse bekeerd, hij is stilaan een mega-fan aan't worden :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat de kritiek op hun setlist wel tot bij hen zal doorgesijpeld zijn. Niet dat ze hun tijd zullen verdoen aan het lezen van de forums hier enzo, maar af en toe denk ik wel dat ze al eens kijken, of dat anderen dingen naar hen doorsturen ofzo, waardoor ze uiteindelijk wel de roep van de fans hebben gehoord ;)

Link to comment
Share on other sites

natuurlijk komen de ideeën over de setlists bij hen door. Matt heeft na Bliss gezegd "this was for the message board" of zoiets. Daar heb ik wel een filmke voor moeten bekijken. Ik versta nog steeds niet veel van Matt zijn live gebrabbel. En mijn engels is nogthans heel erg goed.

Maar ze volgen dus echt wel wat er hier gebeurd. Blijkbaar vooral Matt en Dom.

Chance dat dit in het nederlands is, anders zouden ze dit verstaan.

"Gasten, ge zijn ongelooflijk sexy manne en ge kunt me krijge!!!" mhuhahahahahaaaa

Link to comment
Share on other sites

Matt zou mij toch ni meer kunnen krijgen ze :phu: Diene wordt lelijker met den dag! Echt spijtig, hij zag er tot 2006-2007 nog zo leuk uit!

 

Dom daarentegen gaat er met het ouder worden steeds beter uitzien heb ik den indruk.

 

(kwestie van het eens niet over de muziek te hebben :LOL:)

Link to comment
Share on other sites

Matt zou mij toch ni meer kunnen krijgen ze :phu: Diene wordt lelijker met den dag! Echt spijtig, hij zag er tot 2006-2007 nog zo leuk uit!

 

Dom daarentegen gaat er met het ouder worden steeds beter uitzien heb ik den indruk.

 

(kwestie van het eens niet over de muziek te hebben :LOL:)

 

bwaaa, Matt mag nog steeds langskomen. Maar ik heb een zwak voor Dom. Womanizer eerste klas met een ego van hier tot in Tokyo... daar hou ik echt zo hard van.

anders heb ik het nog wel voor Chris zijn uiterlijk gehad. Stoppelbaardje, zachte blik en lekker relaxed en nonchalant... mmmmm

Link to comment
Share on other sites

bwaaa, Matt mag nog steeds langskomen. Maar ik heb een zwak voor Dom. Womanizer eerste klas met een ego van hier tot in Tokyo... daar hou ik echt zo hard van.

anders heb ik het nog wel voor Chris zijn uiterlijk gehad. Stoppelbaardje, zachte blik en lekker relaxed en nonchalant... mmmmm

 

Eigenlijk is het weer typisch: Dom heeft zowel het imago van de womanizer als dat van de homo... Beiden gaan blijkbaar héél vaak hand in hand :)

 

En ja Chris is gewoon... Gewoon :LOL: Idd vooral een zacht uiterlijk, en lekker nonchalant. 't Siert hem!

Link to comment
Share on other sites

voila, voor de geïnteresseerden en om wat kracht te zetten bij wat ik hierboven zei. In mijn profiel hiere staan wa fotookes van de zaterdag. Enjoy!!!

 

Toffe foto's! Met wat voor toestel hebt ge die getrokken? Toch eentje met serieuze zoom nee? Ik vraag mij af wat voor toestellen ge wel of niet binnengesmokkeld krijgt...

 

Seg en Chris in wit kostuum: knap!

Link to comment
Share on other sites

Toffe foto's! Met wat voor toestel hebt ge die getrokken? Toch eentje met serieuze zoom nee? Ik vraag mij af wat voor toestellen ge wel of niet binnengesmokkeld krijgt...

 

Seg en Chris in wit kostuum: knap!

 

We stonde al wel dicht bij. Ik zelf heb 3x optische zoom, maar er was nog een betere mee. Geen idee hoeveel zoom die heeft, maar daar komt wel die van Matt met zijn prachtige 7-snaren gitaar van.

 

En dat witte kostuum. Ik heb daar wel wat mee... mannen in een wit kostuum. Vond ik van Daan ook al. Maar ik moet zeggen dat het Chris beter afgaat.

Link to comment
Share on other sites

En dat witte kostuum. Ik heb daar wel wat mee... mannen in een wit kostuum. Vond ik van Daan ook al. Maar ik moet zeggen dat het Chris beter afgaat.

 

Ik vind witte kostuums ook mooi! Wel op voorwaarde dat ze gedragen worden door donkere types :) Serj Tankian op zijn nieuwste dvd komt er geweldig goed mee weg. Chris ook. Daan heb ik er nog ni mee gezien, maar hij is ook donker en slank... Moet dus ook wel OK zijn :LOL:

 

+1

 

En zijn sense of style gaat er toch ook ni echt op vooruit... Die roze broek is al ni fantastisch, maar da glitterpakske is echt té fout!

 

Dom komt - op het podium - nog weg met een roze broek. Maar Matt absoluut niet, zeker ni met zo'n klassieke snit :facepalm: En dan spreek ik nog ni van zijn kettingske, zijn haar, zijn uitgesneden t-shirts om zijn kippenborst te showen, en... Aaaaah nog een geluk dat het maar uiterlijk is :LOL:

 

Alhoewel ik met hun laatste single toch ook al begin te vrezen voor de muzikale ipv de uiterlijke factor :erm:

Link to comment
Share on other sites

wooow Julie, Wat een geweldige foto's. Ben ineens zo vrij geweest die even op te slaan op mijn pc. Maar jij hebt een goeie zoom!! Vooral op Dom... en ik hou wel van goeie zooms op Dom :p:$

Maar we moeten eens afspreken voor die van mij hiere nog hé. Want die paar op mijn profiel is heus niet al. Ik zou zeggen... moest je vant weekend in de buurt van Brasschaat zijn. We zijn dan verhuisd. En ik ga trouwens zaterdagavond Glastonbury kijken op BBC2. Muse treedt dan op. En ze moeten de Glastonbury-battle winnen.

Dus ik zou zeggen, iedereen welkom... het is een groot appartement bewoond door Muse-fans, dus andere fans zijn altijd welkom!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...