Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Modeshows? mmm... sorry, ik moet eigenlijk echt lachen nu. Zou ook niks voor mij zijn.

Een jeans met all stars is iets van alle tijden.

We hebben wel veel ontwerpers, maar meestal zijn die hun shows ergens anders.

 

En die chips? Ik heb geen idee, ik zal er eens op letten als ik nog eens in winkels kom.

Link to comment
Share on other sites

Dan mogen ze Faithless ook wel even vragen :ninja:

 

ik wil die voor Muse. Op Werchter komen die na Muse. Als in 2 headliners. Geloof me, eerst Muse en dan Faithless? Ik slaap die nacht niet meer. En dan moet ik nog 3 dagen overleven.

Link to comment
Share on other sites

Ik wil wel eens een modeshow bijwonen maar dan echt een hele dure niet van iemand beginnend ofzo (ja sorry :$:rolleyes:)

 

Trouwens Ilse, ik werk nu op een boogscheut van u verwijderd :p als we het dan toch over steden hebben

Link to comment
Share on other sites

Hoi hoi Belgjes!

 

Ik ben Julie en nieuw hier op't forum :) Ben naar deze thread verwezen door IngeVS, waarvoor dank btw ;)

 

Ben dus 27 jaar ('k vraag mij eigenlijk af wat de gemiddelde Muse-fan leeftijd is?) en ik woon sinds anderhalf jaar in Antwerpen. Heb Muse nog niet zo lang geleden ontdekt eigenlijk (shame on me :$, 'k snap het zelf ook ni). Niet via Twilight (hoewel ik de films wel gezien heb, maar ik ben dan ook een filmfan :p) maar gewoon via de radio.

 

Heb mij dus pas aangemeld op het forum omdat ik eigenlijk heel graag naar het concert in Nijmegen wil gaan maar ik ken helaas niemand die mee wil of kan gaan. Vandaar mijn twijfels dus om te gaan... Hoewel ik er zeeeeker van ben dat het een onvergetelijke ervaring zou zijn, is alleen gaan toch een beetje raar, niet?

 

Als ge meer wil weten dan vraagt ge het maar ;)

Link to comment
Share on other sites

hey Julie,

 

geen probleem hoor. Belgen moeten mekaar hier helpen. We lijken al met ni veel.

Maar ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Inge, 26 jaar, van Noord-Antwerpen, specifieker Kapellen en binnen een maand Brasschaat. Ik ben echt fan van Muse sinds New Born, dus wat zal dat zijn... 2001 of 2002 ofzo.

Ik ga naar Nijmegen, en zoals ik zei, daar afspreken is nooit een probleem. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd of zoiets hé. Jammer dan wel dat je Muse int sportpaleis hebt gemist... die was echt geweldig.

Voor Nijmegen zelf, ik ga met een vriendin en haar moeder (dus daar gaan we al qua gemiddelde leeftijden hé), maar wij vertrekken 's morgens al. Kwestie onze auto ergens in de buurt kwijt te kunnen.

Link to comment
Share on other sites

ik wil die voor Muse. Op Werchter komen die na Muse. Als in 2 headliners. Geloof me, eerst Muse en dan Faithless? Ik slaap die nacht niet meer. En dan moet ik nog 3 dagen overleven.

 

Ik moet na Muse naar huis :'( Als ik ooit thuiskom..

Link to comment
Share on other sites

woohoow... Album 100 op Stubru. Ik ga voor 4 Muse cd's in de lijst. Er stonden er vorig jaar al 3 in en er is er geen uitgevallen. The Resistance zal ook wel verschijnen, vermoed ik. :happy:

 

Ik heb 'r al 3 gemist :facepalm: Zet Stubru kwartiertje geleden op via de TV. Vind 't sowieso een goeie zender. Laatst in de auto ook al Muse op Stubru :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Hoi hoi Belgjes!

 

Ik ben Julie en nieuw hier op't forum :) Ben naar deze thread verwezen door IngeVS, waarvoor dank btw ;)

 

Ben dus 27 jaar ('k vraag mij eigenlijk af wat de gemiddelde Muse-fan leeftijd is?) en ik woon sinds anderhalf jaar in Antwerpen. Heb Muse nog niet zo lang geleden ontdekt eigenlijk (shame on me :$, 'k snap het zelf ook ni). Niet via Twilight (hoewel ik de films wel gezien heb, maar ik ben dan ook een filmfan :p) maar gewoon via de radio.

 

Heb mij dus pas aangemeld op het forum omdat ik eigenlijk heel graag naar het concert in Nijmegen wil gaan maar ik ken helaas niemand die mee wil of kan gaan. Vandaar mijn twijfels dus om te gaan... Hoewel ik er zeeeeker van ben dat het een onvergetelijke ervaring zou zijn, is alleen gaan toch een beetje raar, niet?

 

Als ge meer wil weten dan vraagt ge het maar ;)

 

Door Twilight ligt de gemiddelde leeftijd tegenwoordig rond de 12 :LOL: Ofja, misschien nu nog niet maar ik denk over een paar jaar wel.. :facepalm:

 

Hoi Julie :awesome: Ik ben Janine, ik kom eigenlijk uit Nederland maar aangezien wij Limburgers de 'Belgen van Nederland' worden genoemd, voel ik me hier ook thuis :p:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hey Inge, als ik zou gaan was ik trouwens ook van plan om vroeg te gaan en met de auto (je moet wel een beetje goed kunnen zien ook hè tijdens zo'n concert ;) ). En ja ik heb het concert in het Sportpaleis echt net gemist, heb het me al dikwijls beklaagd :supersad:

 

Hoi Janine, mijn ex was een Nederlander (Zwolle) dus ik ken de vergelijking van jullie Limburgers met de Belgen. Sommige Nederlanders kunnen blijkbaar zelfs het verschil niet horen :LOL: En ja vreemd fenomeen trouwens, dat Twilightgedoe...

 

Ah en jullie gaan ook naar Werchter zie ik, lucky bastards! Ik moet helaas werken dus kon niet gaan (ticket is ook wel suuuuuperduur voor 1 dag). Kan trouwens wel zijn dat ik Muse daar ooit gehoord/gezien heb aangezien ik vroeger een paar keer bonnetjes verkocht heb op Werchter (altijd vlak naast de main stage). Maja ik had in mijn "jeugd" blijkbaar geen al te goede smaak :p

Link to comment
Share on other sites

Door Twilight ligt de gemiddelde leeftijd tegenwoordig rond de 12 :LOL: Ofja, misschien nu nog niet maar ik denk over een paar jaar wel.. :facepalm:

 

Hoi Julie :awesome: Ik ben Janine, ik kom eigenlijk uit Nederland maar aangezien wij Limburgers de 'Belgen van Nederland' worden genoemd, voel ik me hier ook thuis :p:LOL:

 

:LOL: het erge met heel dat twilight gedoe is dat die 2 nummers niet eens de beste nummers zijn. Al zie ik SMBH wel graag live omdat Matt daar altijd wel iets te gek uithaalt met zijn gitaar. Maar verder... mmm nee

 

Limburgers.. de belgen van NL. Heb ik al veeeeeeel gehoord. Ik heb nog met heel veel Nederlanders samengewerkt, gewoond,.......

Link to comment
Share on other sites

trouwens... de Album 100 van Stubru... Ze zitten al in de top 10 en Origins is nog niet geweest!!! Dat wordt een mooie stijger dus.

Verder zitten we aan

 

58 (--) MUSE The resistance

36 (34) MUSE Black holes & revelations

33 (51) MUSE Absolution

Link to comment
Share on other sites

Op Studio Brussel?? heb ik iets gemist?? maar ik zat net op QOTSA. Ook niet slecht trouwens. Ge-wel-dig album Songs for the deaf.

En ondertussen Metallica

 

 

edit: Ik heb New Born helemaal gemist.. snifff. ik was aant streamen en daarna scheen er blijkbaar iets niet helemaal te kloppen. Maar ik ben blij met de 7 de plek

Link to comment
Share on other sites

Yep, welkom Julie!!

Héél korte voorstelling van mezelf: ik ben Ilse, net 28 geworden, woon tegenwoordig in Sint-Pieters-Leeuw wat eigenlijk nét buiten Brussel is maar voor de rest ben ik een echte Brusselès, een Anderlechtse om precies te zijn :p

 

Ben zelf ook té laat fan geworden van Muse: ten tijde van Black Holes & Revelations, na ze live te hebben gezien op Werchter 2006. Daarvoor heb ik ze ook altijd goed gevonden, al vanaf de eerste keer dat ik Muscle Museum hoorde in 1999. Maar om de één of andere onbegrijpelijke reden heb ik vóór Werchter '06 nooit de moeite opgebracht om hun muziek te kopen of zelfs maar te downloaden. Ik zette gewoon de radio harder als ze erop kwamen en dat was 't :facepalm:

 

Sofie: wauw! Anders moeten we 's middags maar eens afspreken he als ge wilt! Of als het mooie weer eraan komt, iets gaan drinken na 't werk op een donderdag (happy hour!) of vrijdag ("Stad aperos", heel de zomer lang!). Waar werkt ge precies?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...