Jump to content

New short interview - 20 minutes online (Switzerland)


CarrieB

Recommended Posts

Went to the page again to watch the small clips of the performances and realised that the transcript of the video interview includes 2 more questions, just in case someone didn't notice.

 

Nothing life changing. Thought it was funny that, according to Matt, Chris prepares himself for a tour like a world class athlete; Dom works out too (cos they're not 20 anymore, he says) and Matt doesn't do anything, except being careful with his voice, because he's lazy :p

 

 

Une préparation spécifique avant une grosse tournée?

M.: Chris, notre bassiste, est comme un athlète de haut niveau avant une épreuve. Il bosse des mois entiers. Dom est aussi très sérieux. Quant à moi, je suis un flemmard. Je fais juste gaffe à ma voix.

D.: On n’a plus 20 ans! (rires) On doit être fit avant une tournée. C’est très physique.

 

Que pouvez-vous dire au sujet de la Suisse?

D.: J’adore votre nourriture. Je me suis gavé de fondue en arrivant ici. Je sais, c’est pas très bien avant un concert...

M.: Je suis venu skier chez vous, à Zermatt. En débarquant à Bâle, j’ai découvert toute l’industrie chimique en me baladant sur le Rhin. J’ignorais que vous aviez aussi des usines et pas seulement de jolis paysages.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...