Jump to content

Recommended Posts

  • 3 months later...
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe de voorverkoop werkt? Ik snap er geen zak van!

 

Mu geeft mij een code en een link die doorverwijst naar Ticketmaster maar daar staat maar 1 evenement?

 

Als je bent ingelogd op Muse.mu (dus niet hier op het Forum) en je klikt rechtsboven op LEDEN...dan zie je per cluster optredens verschillende codes. Vervolgens klik je via de link voor het concert van jouw keuze op de aangegeven pre-sale tijd en kom je ook bij Ticketmaster. Morgenochtend 09:00u. kun je los. Dan kun je je code invullen (andersom werkt het niet). Succes!

Hoop dat het duidelijk is...

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

nja.. toch 2 kaartjes, maar wel zitplaatsen helaas...

Een troost... ik ben 20-02-2016 uitgerekend, dus hoop wel dat de baby zich een beetje vlot aandient zodat ik heen kan. Met het oog daarop is een zitplaats wellicht beter.... (maar ik sta liever vooraan!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook zitplekken, omdat de vader van een vriendin meegaat (hij is super tof; afgelopen keren ben ik steeds met hen geweest), maar ik vind het best prima. :happy:

Nu al zin in!

 

En in de mail stond dat je bij elk kaartje een kopie van Drones krijgt! (hardcopy of download, mag je zelf kiezen geloof ik)

Link to comment
Share on other sites

nja.. toch 2 kaartjes, maar wel zitplaatsen helaas...

Een troost... ik ben 20-02-2016 uitgerekend, dus hoop wel dat de baby zich een beetje vlot aandient zodat ik heen kan. Met het oog daarop is een zitplaats wellicht beter.... (maar ik sta liever vooraan!!! :)

 

(Sta ook liever vooraan)

Geweldig toch... een Drones baby...

Ik was precies uitgerekend tijdens Pinkpop 2004...

Reken maar dat ik alsnog zat te stuiteren op de bank bij NEW BORN....

En nu in 2016 gaat mijn zoon mee naar Muse! Yeej!!! Cirkel is rond.

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

Ik moet zeggen dat zitten best een prima ervaring was in de ArenA, misschien ga ik nog in Finland of Tsjechie, maar NL gaat hem niet worden...

 

Ha ha, zitten in de Arena 2013? ...was er niet bij voor de mensen achter mij.

Ben ook bang dat Ziggo het niet wordt dit jaar, gelukkig wel Keulen en Hamburg...;)

Link to comment
Share on other sites

(Sta ook liever vooraan)

Geweldig toch... een Drones baby...

Ik was precies uitgerekend tijdens Pinkpop 2004...

Reken maar dat ik alsnog zat te stuiteren op de bank bij NEW BORN....

En nu in 2016 gaat mijn zoon mee naar Muse! Yeej!!! Cirkel is rond.

 

Wat cooool ! Leuk hoor.

Mijn oudste is nu 7, hij wil ook zooo graag een keertje mee.

Ach vorige keer ziggo en arena lekker vooraan gestaan. Volgende keer maar weer beter. Ga me wel vermaken. Ik ben er in ieder geval bij :)

Link to comment
Share on other sites

Wat een gestress is het toch ook altijd! Maar joepie de 7e maart ring 1 zitten en de 9e helemaal achterin tegen het plafond... mag niet klagen!

 

Ik dacht overigens dat er helemaal geen staanplaatsen waren omdat het podium op de 'vloer' staat, haha, maar ja, die kaarten waren in een scheet al uitverkocht begrijp ik. Had me toch niet gelukt .

 

Ieder met kaartjes: aftelkalenders maken jeej!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Where are all the Dutch Muse fans?

 

Wake up folks, Concert time in just a week from now.:p

 

Getting pumped. Soooooooo ready for 3 days of complete MUSEMADNESS!!!

March 6 Cologne, March 7 & 9 Amsterdam...

Was also attending on the 10th, but hey, have to be in Barcelona on the 12th (but that's another story).

 

See you in the pit folks!

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...