Jump to content

Recommended Posts

Heb zojuist een Muse avond achter de rug. Enorm veel te weten gekomen wat ik nog niet wist. Dat komt voornamelijk door Velvet Revolution. Een documentaire die het met name heeft over alle albums tot en met The Résistance en de totstandkoming/gedachtegangen hierachter.

Vervolgens kijk je HAARP en besef je weer hoeveel je van ze houdt. 'I need to go toilet'.

 

Ik zal nooit de juiste woorden vinden voor mijn liefde voor Muse.

Link to comment
Share on other sites

Ga naar Helsinki gig in juli!!! woohoo heb er zin in!! gelijk even een beetje sightseeing. laatste gig ban de Europese tour. hoop op iets speciaals!!!

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

 

whaaaa. echt zo gaaf!! jaloers!! heel veel plezier! ik wou ook maar dat ik kon gaan :( het is dat die vliegtickets zo duur zijn anders was ik echt gegaan!! dan maar hopen nog steeds op volgend jaar Kopenhagen! (fingers crossed!!!!)

Link to comment
Share on other sites

whaaaa. echt zo gaaf!! jaloers!! heel veel plezier! ik wou ook maar dat ik kon gaan :( het is dat die vliegtickets zo duur zijn anders was ik echt gegaan!! dan maar hopen nog steeds op volgend jaar Kopenhagen! (fingers crossed!!!!)

 

Ja waren echt niet leuk hoor die vliegtickets maar we maken er gelijk een leuk weekend van! En idd hopen op Kopenhagen volgend jaar!!

Link to comment
Share on other sites

Ja waren echt niet leuk hoor die vliegtickets maar we maken er gelijk een leuk weekend van! En idd hopen op Kopenhagen volgend jaar!!

 

Nee, snap ik. maar gelukkig maak je er ook nog een leuk weekend van! gaat zeker lukken denk ik! ben er nog nooit geweest maar denk dat het wel een mooie stad is! :D en inderdaad ja, dat is teminste beter geregeld ook met de trein enzo! hoop het zo! hoe meer Muse hoe beter, hoop echt niet op 1 jaar niets. maar dat zie ik niet gebeuren!

Link to comment
Share on other sites

Leuk interview weer!

 

Zo zie je dat ze wel degelijk iets met kritiek doen en dat er zoveel planwerk bij zo'n stadiumshow komt kijken. 40 vrachtwagens, goede genade.

 

 

 

Eventjes 40 vrachtwagens mee. No problemo! Leuk interview! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...