Jump to content

Recommended Posts

Eerste keer staanplaatsen was super, veel leuker dan zitten :happy: gelukkig wel grote schermen want ik kon de band bijna niet zien :chuckle:

 

ik wil eigenlijk ook nog wel naar belgië, ik heb alleen geen idee of ik voor mn examens geslaagd ben :erm:

Link to comment
Share on other sites

Geluid was inderdaad in het begin nogal veel echo. vooral Bastille.

Maar bij Muse eigenlijk niet meer, toen was het allemaal in orde vond ik met het geluid.

het is en blijft een stadion. :LOL:

Muse zelf was weer echt geweldig. kan niet wachten tot Werchter, dat gaat echt heel mooi worden inderdaad omdat het buiten is en hopelijk met heel mooi weer! :D

Link to comment
Share on other sites

Geluid was inderdaad in het begin nogal veel echo. vooral Bastille.

Maar bij Muse eigenlijk niet meer, toen was het allemaal in orde vond ik met het geluid.

het is en blijft een stadion. :LOL:

Muse zelf was weer echt geweldig. kan niet wachten tot Werchter, dat gaat echt heel mooi worden inderdaad omdat het buiten is en hopelijk met heel mooi weer! :D

 

Heb er ook zo'n zin in!! Laat je weten wanneer je er naartoe gaat? Kan wel via een PM ofzo. Ben je niet alleen ;)

Link to comment
Share on other sites

Zo, toch ook maar een account aangemaakt op het forum! Helaas Muse in de Arena gemist ivm. een stage in Frankrijk. Denk dat ik nu naar Werchter ga! Zijn er nog meer Nederlanders van plan om een bezoek te brengen aan onze zuiderburen?

Link to comment
Share on other sites

Geen kaarten voor Werchter.. Denk dat het weer afwachten word tot ze weer een nieuw album hebben/DVD uitbrengen..

 

Had in een interview gehoord dat Matthew alweer denkt over 't volgende album. Veel Soundtrack invloeden --> Hans Zimmer, schijnbaar..

 

Zou niet verkeerd zijn. :D

Link to comment
Share on other sites

Nee zou idd niet verkeerd zijn!! Maar volgend jaar eerst nog een paar concerten goed maken in Denenmarken/Zweden en wat festivals en intieme gigs. Druk jaartje volgend jaar denk ik....(voor mij iig)

 

Dat denk ik ook wel ja! hoop vooral op de intieme gigs, dat zou geweldig zijn. :)

ben benieuwd wanneer Denemarken/Zweden officieel wordt bekend gemaakt. :)

Link to comment
Share on other sites

Dat denk ik ook wel ja! hoop vooral op de intieme gigs, dat zou geweldig zijn. :)

ben benieuwd wanneer Denemarken/Zweden officieel wordt bekend gemaakt. :)

 

Ja ben ook zeer benieuwd wanneer ze dat officieel bekend gaan maken en niet via Twitter. Wordt Parken early 2014 had Matt getwitterd maar ja das Matt.....

We zullen zien!! Eerst nog even Werchter....

Link to comment
Share on other sites

Dat denk ik ook wel ja! hoop vooral op de intieme gigs, dat zou geweldig zijn. :)

ben benieuwd wanneer Denemarken/Zweden officieel wordt bekend gemaakt. :)

 

Matthew zei tegen 3FM na afloop van het concert dat alle grootsheid en decorheid na deze concertreeks juist afgelopen zou zijn en het een waardig afscheid was. Hintend naar eventuele 'intiemere' concerten inderdaad, waar de band meer op de voorgrond komt ten aanzien van de show. Al vond ik deze editie met die geniaal lange catwalk dus ook al intiem eigenlijk.

 

Al moet ik zeggen dat ik de grootsheid van de show perfect vond aansluiten bij Muse als band. De timing was ook perfect en denk dat een aantal die minder bekend zijn met Muse en wél op het concert aanwezig waren, nu iets meer een indicatie kregen van waar Muse voor staat.

Link to comment
Share on other sites

Matthew zei tegen 3FM na afloop van het concert dat alle grootsheid en decorheid na deze concertreeks juist afgelopen zou zijn en het een waardig afscheid was. Hintend naar eventuele 'intiemere' concerten inderdaad, waar de band meer op de voorgrond komt ten aanzien van de show. Al vond ik deze editie met die geniaal lange catwalk dus ook al intiem eigenlijk.

 

Al moet ik zeggen dat ik de grootsheid van de show perfect vond aansluiten bij Muse als band. De timing was ook perfect en denk dat een aantal die minder bekend zijn met Muse en wél op het concert aanwezig waren, nu iets meer een indicatie kregen van waar Muse voor staat.

 

Het zou wel een enorme stress zijn om aan kaarten te komen voor de intiemere gigs!!

Maar Matt had op Twitter gezegd dat ze nog een indoor gig gaan doen in Parken Copenhagen. Dus hopelijk gaat dat eerst nog gebeuren en dan die anniversarygig(s)

Laat maar komen!! En Pinkpop zou ook wel weer een keer leuk zijn volgend jaar!!

Link to comment
Share on other sites

Het zou wel een enorme stress zijn om aan kaarten te komen voor de intiemere gigs!!

Maar Matt had op Twitter gezegd dat ze nog een indoor gig gaan doen in Parken Copenhagen. Dus hopelijk gaat dat eerst nog gebeuren en dan die anniversarygig(s)

Laat maar komen!! En Pinkpop zou ook wel weer een keer leuk zijn volgend jaar!!

 

Precies ja, dat zou inderdaad enorme stress worden... het nadeel.

Ik vind de grote shows ook geweldig, kleine ook. vind beide leuk, haha. dus eens keer wat anders zou ik wel gaaf vinden. maar inderdaad eerst nog Denemarken en Zweden denk ik en Rusland, en dan later denk ik anniversary gig(s) en nog wat festivals ook om het te vieren. Pinkpop zou inderdaad erg leuk zijn! of Lowlands. :)

Link to comment
Share on other sites

Ze waren in 2004 goed op Pinkpop, ik was er in 2007 niet bij. Ik weet niet of ik PPop er leuk zou vinden, want ik ben sowieso al tegen dagkaarten daarvoor... te veel dagjesmensen die de sfeer verzieken :(

 

Vond de sfeer bij een band als Linkin Park ook prima hoor.

 

Dus bij Muse zou dit niet heel anders moeten zijn.

Link to comment
Share on other sites

Woo Geslaagd voor mn VWO examen :dance:

dan moet ik nu nog even uitzoeken hoe ik vanuit Friesland in België kom en waar ik overnacht :chuckle:

 

Gefeliciteerd!!

Wij gaan maandags al richting Werchter. Staan daar op een camping. Dus daar zou je ook kunnen slapen. Schuif maar bij ons aan hoor!!

Link to comment
Share on other sites

Woo Geslaagd voor mn VWO examen :dance:

dan moet ik nu nog even uitzoeken hoe ik vanuit Friesland in België kom en waar ik overnacht :chuckle:

 

Gefeliciteerd! :D Las vandaag ook in het nieuws dat een school per ongeluk examens heeft vernietigd. Ben je lekker op vakantie, krijg je opeens een telefoontje dat je het examen Duits even overnieuw moet doen :X

Link to comment
Share on other sites

ik heb het helaas niet meer nodig maar toch bedankt :)

 

Gefeliciteerd!

thanks :happy:

 

Gefeliciteerd!!

Wij gaan maandags al richting Werchter. Staan daar op een camping. Dus daar zou je ook kunnen slapen. Schuif maar bij ons aan hoor!!

Je weet al dat ik niet meer ga maar veel plezier jij en Ellen! :D (en de andere mensen die gaan)

 

Gefeliciteerd! :D Las vandaag ook in het nieuws dat een school per ongeluk examens heeft vernietigd. Ben je lekker op vakantie, krijg je opeens een telefoontje dat je het examen Duits even overnieuw moet doen :X

thanks :happy: dat heb ik ook gelezen :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...