Jump to content

Recommended Posts

De setlist zal wel gewoon 't zelfde zijn als de meeste gigs hihi :chuckle:

 

Met een paar random wild cards die afgewisseld worden. Ben benieuwd of ze in Duitsland wat anders laten horen... Maar tja, voor echt wat geks moeten we in Japan zijn, ben ik bang. Maar goed, never give up on your dreams... snif

 

En er is ook niks mis met Starlight... toch?

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

CE en MotP in one set... WHOOOHAAA

Fantastisch vanavond.

Zelfs witte balloons...

Tot woensdag...:happy

 

PS het Nederlandse publiek mag wel eens wat losser worden.... man man al die lui met hun armen over elkaar het hele concert. En die hebben dan een veldkaart. `Ja we vinden die rustige nummers wel goed...`

Gelukkig was er nog een kleine mosh...

 

Hopelijk woensdag meer Musers in het veld.

Wat dat betreft was Keulen beter.

Ook voor support naar het voorprogramma.

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

 

PS het Nederlandse publiek mag wel eens wat losser worden.... man man al die lui met hun armen over elkaar het hele concert. En die hebben dan een veldkaart. `Ja we vinden die rustige nummers wel goed'

 

Ja, en bovendien gaan die lui praten als er een rustig nummer gespeeld wordt :rolleyes: Nederlands publiek is inderdaad vrij afwachtend.

Maar goed, gewoon niet teveel op letten en zelf lekker doen waar je zin in hebt. En als mensen daardoor last van je hebben, jammer dan. ;) Ik ga woensdag in ieder geval weer lekker genieten

Link to comment
Share on other sites

Maar goed, gewoon niet teveel op letten en zelf lekker doen waar je zin in hebt. En als mensen daardoor last van je hebben, jammer dan. ;) Ik ga woensdag in ieder geval weer lekker genieten

 

Dat gaan we zéker doen...morgen!!!! cool:

PS Ook een heleboel wél enthousiastelingen ontmoet hoor...laat ik niet te streng zijn ;)

Link to comment
Share on other sites

CE en MotP in one set... WHOOOHAAA

Fantastisch vanavond.

Zelfs witte balloons...

Tot woensdag...:happy

 

PS het Nederlandse publiek mag wel eens wat losser worden.... man man al die lui met hun armen over elkaar het hele concert.

 

Ik "zat" op een stoel, omgeven door grijze haren, met armen over elkaar. ERGERNIS!

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij is dat altijd wel in Nederland, dat de mensen op zitplekken echt blijven zitten.

Ik weet nog in de ArenA in de T2L tour dat ik me de hele tijd in moest houden om niet op te gaan staan. Toen B&H werd ingezet ging dat echter niet meer, toen ging ik maar lekker staan :D

 

Edit; Eigenlijk vind ik staanplekken ook veel leuker, alleen ben ik dan gedoemd om een rotplek te hebben omdat ik er pas laat kan zijn. Dusja.

Link to comment
Share on other sites

's Maandags had ik veldkaarten, en het publiek was inderdaad een beetje dood (waar ik stond in ieder geval). Gisteren zitplaatsen: iedereen stond en was mee aan het dansen! Zag inderdaad wel dat andere (zit)vakken stilletjes naar het optreden keken.

Link to comment
Share on other sites

's Maandags had ik veldkaarten, en het publiek was inderdaad een beetje dood (waar ik stond in ieder geval). Gisteren zitplaatsen: iedereen stond en was mee aan het dansen! Zag inderdaad wel dat andere (zit)vakken stilletjes naar het optreden keken.

 

Zat/stond je gisteren vast in het vak waar wij ook waren...meteen gaan staan en gelukkig niet de enigen!!! Nice nice. :D

Link to comment
Share on other sites

Ik was er maandag en woensdag bij, beide keren zitplaatsen. Op maandag de hele tijd gezeten, zat ook op de tweede ring (dus heel hoog), maar ook het publiek met staanplaatsen leek erg stil en niet geweldig (op een enkeling na).

Woensdag was het publiek veel beter, ik zat op de eerste ring, veel betere plaats, en in mijn vak gingen mensen ook staan gelukkig. En de mensen beneden deden mee met het concert, springen enzo, veel meer dan op de maandag.

 

Wanneer komt de tour merch trouwens op de website? Iemand enig idee?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...