Jump to content

Recommended Posts

Ik heb nog nooit zo makkelijk aan kaarten kunnen komen!

 

Om even voor 10:00 was ik ingelogd in ticketmaster en precies om 10:00 verscheen de optie om je unieke code in te vullen. Vier kaarten gekocht en betaald met iDeal. Daarna om even voor 13:00 zat ik weer klaar en ja hoor, precies om 13:00 kon ik de code die op de members site staat en heb ik weer vier kaarten gekocht en nu betaald met de creditcard.

 

Ik blij en zes vrienden blij :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk zat jij om 10:00 al op de Ticketmaster site? Ik was niet zo scherp, dus ik wilde om 10:00 precies via muse.mu op de ticketmaster.de site komen en dat kostte dus wat meer moeite.

 

Hahaha. Ja, ik zat om 9.00 u al klaar. Maar om 10.00 zonder wachtrij een kaartje kunnen kopen. Met de Muse club was het net zo makkelijk, begreep ik. Had je geen zin in Goffert?

Link to comment
Share on other sites

Keulen is op een zaterdag en we hadden Duitse vrienden daar in de beurt die ook wel heen wilde.

Het kwam dus zo uit, het is niet perse een veto tegen Nijmegen, maar het verschil in afstand is ook niet zo groot. Ik twijfelde nog wel even toen ik bij het afrekenen erachter kwam dat de staankaarten €90- zijn.

 

Oef, dat is dan wel even een verschilletje! Is het daar ook outdoor?

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar dat hielp niets. Ik heb toen bij mijn dochter haar verlanglijstje met die van mij geruild, toen zat er bij haar de volgende dag wel een CD in. *Muhahahahaha*

 

En nu ook nog codes via ticketmaster voor nog een paar exemplaren... kan ik mijn zonen mooi "blij" mee maken...Ahum. Ik geloof dat mijn muzikale opvoeding maar bij één van de twee is gelukt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...