Jump to content

Recommended Posts

"Tussen de afspraakjes met Muse-frontman Matthew Bellamy door, gaat Kate Hudson met haar suède Ralph Lauren-tas aan de zwier."

 

:LOL: Echt, waar slaat dat op? Wanneer ik geen afspraakje heb, ga ik met mijn tas aan de zwier. :LOL:

 

 

 

En dat van die tatoeage vind ik vooral heel sneu...

Link to comment
Share on other sites

Helderziend!

 

Ik heb een postje gemaakt op MusEbay: http://board.muse.mu/showpost.php?p=8341233&postcount=278

 

Het komt hier op neer: Nieuwe Universiteit = Geen Tijd. Monique (FadeAway voor vreemden) heeft voor mij een kaartje gekocht aangezien ik nog geen toegang had tot de voorverkoop. Ik heb haar het geld overgemaakt. Als je besluit mijn kaartje over te kopen dan moet je, na het geld overgemaakt te hebben, met Monique coördineren. Handig is dan om te kiezen om mijn reservering bij het Charlotte Guest House over te nemen, wat 8,90 kostte. Daarnaast kost een overnachting als "(muse)familie" 21 pond per nacht. 2 nachten kost dus in totaal zo'n 50 euro die je daar moet betalen, want Monique, een pond is nog steeds meer waard dan een euro =).

 

Ik weet niet goed meer wie er allemaal meegingen naar het hotel, though. Gjs en Fadeaway sowieso, allemaal hele leuke mensen =P.

Link to comment
Share on other sites

Ben ik zo in de war???? *blond blond blond*

 

Anyway...Kaartje (aan David te betalen en Charlottes Guesthouse aanbetaling), de rest van het hotel daar ter plaatse cash afrekenen. Wij gaan met: Lazlo, Man of Mystery, GJS (+2), Scarfacelady en SilverLizzy (+1) en ikke. Daarnaast zullen we de rest die hier rondzwalkt zeker tegenkomen en anders doen mobieltjes wonderen.

 

We zijn lief, aardig, gezellig en ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo verantwoord, hahaha. Leeftijd is gemixed, we zijn met Musepapa's, mama's, kids, tantes, etc.

 

Je kan mij een PM sturen, maar je krijgt niet eerder antwoord dan maandag/dinsdag, want ik ben op Lowlands.

 

Enne....wij vinden het erg jammer dat David niet meegaat, want hij is ook best aardig :p

Edited by Fadeaway
Link to comment
Share on other sites

Ze wist het blijkbaar :(

 

Ik heb het gelezen ja. Toch vreemd hoor, als je weet dat het van de 1 april grap is en het gemaakt is door iemand van het forum, waarom zou je dat dan op je huid tatoeëren als 'iets van Muse', zoals ze zelf zei?

Nou ja, als ze er zelf maar blij mee is...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het gelezen ja. Toch vreemd hoor, als je weet dat het van de 1 april grap is en het gemaakt is door iemand van het forum, waarom zou je dat dan op je huid tatoeen als 'iets van Muse', zoals ze zelf zei?

Nou ja, als ze er zelf maar blij mee is...

 

Het klonk een beetje als een slap excuus :LOL: Ach ja, de onderste helft is in elk geval wel van het echte artwork :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Het klonk een beetje als een slap excuus :LOL: Ach ja, de onderste helft is in elk geval wel van het echte artwork :LOL:

 

Ja, ik wilde het niet zo openlijk zeggen, maar ik dacht ook dat het gewoon een manier was om de 'blunder' goed te praten.

 

Zo blijkt maar weer dat je eerst goed moeten nadenken over een tatoeage en dingen moet uitzoeken voordat je het ook werkelijk laat zetten. En dan niet alleen over het ontwerp (en de plek), maar ook de tatoerder. Tenminste, als je er later geen spijt van wilt krijgen.

 

Ik vind het idee van een tatoeage wel mooi; iets wat veel voor je betekent definitief op je huid zetten. Ik zou zelf echter waarschijnlijk altijd blijven twijfelen, dus het zal bij mij wel nooit wat worden. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik wilde het niet zo openlijk zeggen, maar ik dacht ook dat het gewoon een manier was om de 'blunder' goed te praten.

 

Zo blijkt maar weer dat je eerst goed moeten nadenken over een tatoeage en dingen moet uitzoeken voordat je het ook werkelijk laat zetten. En dan niet alleen over het ontwerp (en de plek), maar ook de tatoerder. Tenminste, als je er later geen spijt van wilt krijgen.

 

Ik vind het idee van een tatoeage wel mooi; iets wat veel voor je betekent definitief op je huid zetten. Ik zou zelf echter waarschijnlijk altijd blijven twijfelen, dus het zal bij mij wel nooit wat worden. :LOL:

 

 

Er was zelfs iemand die een plaatje van Matt op zich wilde laten tatoeen. Umm nee bedank :LOL: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Er was zelfs iemand die een plaatje van Matt op zich wilde laten tatoeëren. Umm nee bedank :LOL: :LOL:

 

Er is ook iemand die inderdaad Matt op zijn/haar arm heeft staan, op zich heel mooi, maar ik zou het ook niet doen. :LOL: Sowieso, bands/artiesten komen en gaan, interesses veranderen met de tijd... Dan liever iets symbolisch, wat niet zo duidelijk op iets doelt en ook anders uitgelegd kan worden.

Link to comment
Share on other sites

Heb m'n pc gesloopt. Via muziek een of ander virusprogramma erop gekregen wat nep is maar je bang maakt waardoor je wil upgraden en dát is het virus zelf. PC word maandag (!) geformateerd, kan m'n foto's nog redden en een gedeelte van m'n muziek... Heb aan m'n ex gevraagd of ik daarna muziek van zijn externe eraf mag plukken maar hij is moeilijk aan 't doen, ja steek 't maar in je hol ik vraag ook nooit meer wat aan je. Heb gezegd dat ik iig alles van Muse van hem wil, als hij dat nog heeft en dat het me geen bal interesseert hoe hij dat gaat doen. Antwoord zou zo fijn zijn...

Zucht....

Edited by janine
Link to comment
Share on other sites

Heb m'n pc gesloopt. Via muziek een of ander virusprogramma erop gekregen wat nep is maar je bang maakt waardoor je wil upgraden en dát is het virus zelf. PC word maandag (!) geformateerd, kan m'n foto's nog redden en een gedeelte van m'n muziek... Heb aan m'n ex gevraagd of ik daarna muziek van zijn externe eraf mag plukken maar hij is moeilijk aan 't doen, ja steek 't maar in je hol ik vraag ook nooit meer wat aan je. Heb gezegd dat ik iig alles van Muse van hem wil, als hij dat nog heeft en dat het me geen bal interesseert hoe hij dat gaat doen. Antwoord zou zo fijn zijn...

Zucht....

 

Ben benieuwd hoe dat afloopt .......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...