Jump to content

Recommended Posts

Ik wil mn haar ook verven, maar dan bruin. Maar dat mag niet van mn moeder :moody:

 

En getver, dat plaatje :LOL:

 

Toen ik 13 was heb ik m'n ouders over kunnen halen om m'n haar zwart te mogen laten verven. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik dat ooit hebt gehad. Heb ze daarna ook nog bruin gehad, wat ook leuk was en nu weer blond.. Ik zou ze supergraag nog eens bruin willen hebben en rood/oranje maar ik ben bang dat het me allemaal niet meer staat en het heeft echt minstens een jaar geduurd om mijn haar zo blond te krijgen zoals het nu is... Nice to meet you, ik ben Janine!

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof dat we dat deze week te horen krijgen. En ja tijdens Anouk zou ideaal zijn... maar met mijn geluk moeten we tijdens QOTSA....

 

En gefeliciteerd!!!

 

QOTSA ook op lowlands? cool.

Ik ga speciaal een dagje naar Pukkelpop om hen te zien. Ik vind het nog steeds jammer dat Placebo op donderdag komt. Ik heb geen dag verlof. En 80 euro voor Placebo alleen 's avonds, is toch wel wat veel. Ik wil dan wel iets meer voor mijn geld.

Maar QOTSA komt op zaterdag... ideaal!!!

 

Trouwens moest je voor QOTSA staan. Gooi een iets naar Josh Homme!! Ik wil weten of hij nog steeds zo zot is. Ik durf zelf niet. Ik kan veel aan, maar zo'n scheldtirade kan nooit goed zijn voor mijn mentale toestand.

Link to comment
Share on other sites

Krijg ik toch de schrik van mijn leven toen ik vanmorgen naar de wc beneden wilde gaan : stond er een vent aan de voordeur te rommelen !! Ik meteen mijn zoon geroepen . Die kerel stalk een soort haak door de brievenbus om de deur open te trekken maar deze zat gelukkig op slot . Trekt mijn zoon met een ruk die haak uit z'n handen en geeft een schreeuw . Die vent schrok zich helemaal lam en ging er als een haas vandoor . Jammer genoeg kregen we de deur niet zo snel open anders hadden we er achteraan gegaan . Politie is langs geweest en hebben de omgeving afgezocht . Die vent stond ook eerst nog een peuk te roken en dook steeds weg achter een struik in de voortuin omdat er een paar keer een auto door de straat reed . Zo brutaal om om half 6 in de ochtend aan de voordeur te komen om in te breken , die durft !! Ben niet naar mijn werk gegaan ....

Link to comment
Share on other sites

:eek::eek::eek::eek:

 

Wat een mazzel dat je net naar de wc ging!

 

Ja zeker , en mijn zoon was ook nog maar net een uurtje thuis , anders was ik alleen geweest :eek: . Die kerel zag er ook eng uit , we hebben hem begluurd door de lamellen .

Nu ga ik wel dubbel zo goed opletten of de deur wel op slot zit voor ik naar bed ga !!

Link to comment
Share on other sites

Ja zeker , en mijn zoon was ook nog maar net een uurtje thuis , anders was ik alleen geweest :eek: . Die kerel zag er ook eng uit , we hebben hem begluurd door de lamellen .

Nu ga ik wel dubbel zo goed opletten of de deur wel op slot zit voor ik naar bed ga !!

 

Gatver... Dat lijkt me echt zo eng! Wat een lef hebben die gasten toch! :mad:

Link to comment
Share on other sites

ja dat is de gemakkelijkste manier om in te breken. Doodsimpel. Vroeger kwam ik zo mijn huis binnen als mijn vader boodschappen aan het doen was. Blokje in de brievenbus. En toen ik dat een keer vergeten was hebben we idd de ijzerdraad truc gedaan. En ja, als een kind van 10 er al geen moeite mee heeft...

Het is heel sneu dat je altijd je voordeur op slot moet doen, maar het is wel echt noodzakelijk, blijkt nu maar weer.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag op het werk moest ik aan iedereen hetzelfde verhaal vertellen natuurlijk . Het eerste wat ik vanmorgen deed was trouwens weer om het hoekje van de deur kijken of er iemand stond . Stom he , ging automatisch !! Verder wel een aardige dag , het werd vanmiddag ook nog eens lekker zonnig .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...