Jump to content

Recommended Posts

Haha , ga je mee :D ? Dat zou erg leuk zijn , wordt het nog gezelliger :happy: !!

 

Ik weet niet, even kijken wat het kost maar denk dat mijn moeder het nog steeds niet goed vind. En ik ga in December ook al naar London maar school is dan ook pas 1 week weer begonnen en ik meen te herinneren dat ik in de eerste 2 weken al meteen een PTA wiskunde zou hebben :noey:

Link to comment
Share on other sites

Mijn zusje heeft mij Muse in Wembley cadeau gedaan voor de verjaardag (wat echt helemaal geweldig is :D). Alleen hebben we de kaartjes voor 11-09 nog niet. Na wat vaag gedoe met een referentienummer (wat ze niet kon vinden) heeft ze uiteindelijk gemaild naar ze en ook een formulier opgestuurd via de seetickets.com website.

Ik hoop dat het nu goed komt.

Iemand anders wel al de tickets voor 11-09?

Link to comment
Share on other sites

Gisteren was op de tracker op seetickets nog te lezen dat we ze thuis gestuurd zouden krijgen. Vandaag mailtje ontvangen dat we ze moeten ophalen om 16:00 bij de venue zelf. Ook de tracker zegt dit nu.

Eventjes gebeld met seetickets: "Ja, de tickets zijn vanmorgen geprint en toen was de zend-datum al verstreken dus je moet ze ophalen. Kthnxbai."

 

Leuk?

Link to comment
Share on other sites

Gisteren was op de tracker op seetickets nog te lezen dat we ze thuis gestuurd zouden krijgen. Vandaag mailtje ontvangen dat we ze moeten ophalen om 16:00 bij de venue zelf. Ook de tracker zegt dit nu.

Eventjes gebeld met seetickets: "Ja, de tickets zijn vanmorgen geprint en toen was de zend-datum al verstreken dus je moet ze ophalen. Kthnxbai."

 

Leuk?

 

jezus wat een 'service' :wtf: Ken je niet een mede musers in de UK waar je ze naar kan versturen en ophalen?

 

 

en de zuinige zeeuw in mij denkt meteen: zou ik maar eens even die verzendkosten terug claimen!

Edited by Queen of the Muse Board
Link to comment
Share on other sites

Ik weet nog wel dat ik onder een valse naam gratis binnen wilde bij de Effenaar en de achternaam van de "vriendin" die daar werkte en die ik was die avond door de war haalde met de jouwe..

"oh zij ik dat ja? Nee ik bedoelde iets anders. Ik ben namelijk heel erg dronken" :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...