Jump to content

Recommended Posts

Guest Bl44t44p
zeg... heeft er nog iemand mail van see tickets gehad over dat ze de kaartjes op kunnen sturen als je het boekingsnummer doorgeeft...

 

Nope en ook nog niemand buiten Nederland als ik die threads op dit forum zo lees. Dus no worries (voorlopig ;))

Link to comment
Share on other sites

Mijn ex wil graag vrienden blijven, ik ook. Maar ik heb geen zin om telkens het hele gesprek te leiden en telkens opnieuw vragen moet stellen en hopen dat hij antwoord. Hij doet er anders geen fuck voor en als dit zo door blijft gaan duw ik hem dat nog eens 100x zo hard onder zijn neus. Zelfs met een random stranger kan ik nog beter praten dan hem. :noey:

Link to comment
Share on other sites

Mijn ex wil graag vrienden blijven, ik ook. Maar ik heb geen zin om telkens het hele gesprek te leiden en telkens opnieuw vragen moet stellen en hopen dat hij antwoord. Hij doet er anders geen fuck voor en als dit zo door blijft gaan duw ik hem dat nog eens 100x zo hard onder zijn neus. Zelfs met een random stranger kan ik nog beter praten dan hem. :noey:

 

je hebt vrienden waar je nooit of zelden mee hoeft te praten. Wil je er over praten? :happy:

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl44t44p
Dan zou ik ze nog maar eens doorlezen :erm:

 

Ik las het als: "heeft iemand nog iets gehoord van See Tickets NADAT je een mailtje terug hebt gestuurd", niet "heeft iemand dat mailtje gekregen" (dat is wel erg obvious) :)

Link to comment
Share on other sites

je hebt vrienden waar je nooit of zelden mee hoeft te praten. Wil je er over praten? :happy:

 

Maar als je een keer met die vrienden praat dan heb je wel een fatsoenlijk gesprek. Hij had het uitgemaakt omdat we een soort van meningsverschil hadden (lees: ik vond dat hij anders deed en dat had ik hem verteld) en hij wist niet hoe hij moest handelen in zo'n situatie :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Maar als je een keer met die vrienden praat dan heb je wel een fatsoenlijk gesprek. Hij had het uitgemaakt omdat we een soort van meningsverschil hadden (lees: ik vond dat hij anders deed en dat had ik hem verteld) en hij wist niet hoe hij moest handelen in zo'n situatie :facepalm:

 

Wat een oliebol zeg , je verdient beter !!

Link to comment
Share on other sites

Het blijkt vanzelf wel of het de moeite is of niet. In het begin is het altijd awkward dus daar kun je niet mee meten... Als het raar blijft dan is het inderdaad de moeite niet, of als hij je gaat lopen ontwijken maar vaak is het ook goed om elkaar een tijdje niet te spreken en dan merk je vanzelf of het gewoon even raar was of dat hij echt een lul is die geen drol te melden heeft...

Link to comment
Share on other sites

Heb 't 'm gisteren al onder z'n neus gewreven:

 

 

(22:32) janine: weetje, als jij graag vrienden wil blijven vind ik eigenlijk dat jij ook wel iets ervoor mag doen.. :erm:

(22:34) Rob: je weet dat ik niet zo'n spetterende prater ben ;$

(22:34) janine: ja dat weet ik, maar ik heb ook zoiets van ik heb ook geen zin om telkens alles in een gesprek te vragen terwijl je ook zo'n dingen kan terug vragen :erm:

en ik zeg niet dat we dag en nacht moeten praten maar af en toe lijkt me wel leuk en gezellig..

(22:34) Rob: ja is ook zo

je hebt gelijk

 

 

Daarna vroeg hij meteen iets, hij praatte er wel overheen maar heb wel nog een grappig gesprek met 'm gehad. :)

Link to comment
Share on other sites

Heb 't 'm gisteren al onder z'n neus gewreven:

 

 

(22:32) janine: weetje, als jij graag vrienden wil blijven vind ik eigenlijk dat jij ook wel iets ervoor mag doen.. :erm:

(22:34) Rob: je weet dat ik niet zo'n spetterende prater ben ;$

(22:34) janine: ja dat weet ik, maar ik heb ook zoiets van ik heb ook geen zin om telkens alles in een gesprek te vragen terwijl je ook zo'n dingen kan terug vragen :erm:

en ik zeg niet dat we dag en nacht moeten praten maar af en toe lijkt me wel leuk en gezellig..

(22:34) Rob: ja is ook zo

je hebt gelijk

 

 

Daarna vroeg hij meteen iets, hij praatte er wel overheen maar heb wel nog een grappig gesprek met 'm gehad. :)

 

Nou nou , komt ie nu pas los ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...