Jump to content

Recommended Posts

Ik weet nog wel dat ik onder een valse naam gratis binnen wilde bij de Effenaar en de achternaam van de "vriendin" die daar werkte en die ik was die avond door de war haalde met de jouwe..

"oh zij ik dat ja? Nee ik bedoelde iets anders. Ik ben namelijk heel erg dronken" :LOL:

 

:LOL::LOL:

 

Doet me denken aan: (in de rij voor een club in manchester) 'hoe oud ben je?' ehh 18. 'Oja, wanneer ben je dan geboren?' Umm 1968. LOL nee! ik bedoel 1987, ik bedoel 1986. 'Dat dacht ik al, bai!'

Link to comment
Share on other sites

:LOL::LOL:

 

Doet me denken aan: (in de rij voor een club in manchester) 'hoe oud ben je?' ehh 18. 'Oja, wanneer ben je dan geboren?' Umm 1968. LOL nee! ik bedoel 1987, ik bedoel 1986. 'Dat dacht ik al, bai!'

 

HAHAHAHAHA!!!!! 1968?!

31 december 2000 de veel te jonge Lilia doet een poging bij coffeeshop Pink in Eindhoven. Jaaa nee mijn legitimatie ben ik vergeten. "hoe oud ben je dan?" 19... "welk jaar ben je geboren?" 1982..KUT! Ik bedoel, 1 januari 1982.. dus ik wordt over een paar uur 19!

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHAHA!!!!! 1968?!

31 december 2000 de veel te jonge Lilia doet een poging bij coffeeshop Pink in Eindhoven. Jaaa nee mijn legitimatie ben ik vergeten. "hoe oud ben je dan?" 19... "welk jaar ben je geboren?" 1982..KUT! Ik bedoel, 1 januari 1982.. dus ik wordt over een paar uur 19!

 

Ik was al tipsy en het was in het engels en die zeggen het anders :'(

 

:LOL: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb vanochtend een email ontvangen dat ze verstuurd zijn, en dat ze te 'track & tracen' zijn via http://www.seetickets.com/tracker (met daar een link naar het postbedrijf) :happy:

 

heb je ze inmiddels binnen...? Volgens mij ben jij nog de enige melding van aktie richting de NL?

 

Zijn er al anderen in de NL die iets zinnigs van ST heeft ontvangen?

I want to CUFKING See Tickets!

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl44t44p
heb je ze inmiddels binnen...? Volgens mij ben jij nog de enige melding van aktie richting de NL?

 

Zijn er al anderen in de NL die iets zinnigs van ST heeft ontvangen?

I want to CUFKING See Tickets!

 

Nee, nog niks. Of ja van vandaag weet ik het niet want ik ben niet thuis nu dus dat moet ik straks even kijken ;) Die Royal Mail staat overigens ook al 5 dagen op "Your item, posted on 26/08/10 with reference xxxxxxxxx has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS." Dus ik geloof niet dat je daar veel aan hebt wat betreft het track & tracen in Nederland.

 

Maar wat is jouw order status bij ST dan ?

Link to comment
Share on other sites

Nee, nog niks. Of ja van vandaag weet ik het niet want ik ben niet thuis nu dus dat moet ik straks even kijken ;) Die Royal Mail staat overigens ook al 5 dagen op "Your item, posted on 26/08/10 with reference xxxxxxxxx has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS." Dus ik geloof niet dat je daar veel aan hebt wat betreft het track & tracen in Nederland.

 

Maar wat is jouw order status bij ST dan ?

 

de beroemde '11/08/10 - All tickets for the Manchester tour have been dispatched, tickets for the London tours are currently in the dispatch process. ' :mad:

 

Voor welke plek/vak heb jij kaarten en welke datum?

 

Ik weet overigens uit ervaring dat RM er royaal melig lang over kan doen voor het afleveren van een simpel envelopje. Maar ik denk dat t voor jou niet lang meer zal duren.

Link to comment
Share on other sites

Het is toch niet meer zo leuk als een aantal jaar geleden... Toen was ik 8 uur per dag aan het posten. Ja, op mijn werk idd. :LOL:

 

Circel.. jij post niet, wij hebben niets om te reageren, jij hebt niets om op te reageren dus post niet, vince is er niet, lenny is er niet, henk is er niet en er is nauwelijks nieuw sarcastische bloed bij :(

Link to comment
Share on other sites

de beroemde '11/08/10 - All tickets for the Manchester tour have been dispatched, tickets for the London tours are currently in the dispatch process. ' :mad:

 

Voor welke plek/vak heb jij kaarten en welke datum?

 

Ik weet overigens uit ervaring dat RM er royaal melig lang over kan doen voor het afleveren van een simpel envelopje. Maar ik denk dat t voor jou niet lang meer zal duren.

 

Ik krijg ook nog dezelfde melding :mad::mad: Mag hopen dat ze het inmiddels nog gaan redden. De email die ik VOOR het weekend heb verstuurd heeft men ook nog niet kunnen/willen beantwoorden. Losers!

 

Zal woensdag wel eens bellen.

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg ook nog dezelfde melding :mad::mad: Mag hopen dat ze het inmiddels nog gaan redden. De email die ik VOOR het weekend heb verstuurd heeft men ook nog niet kunnen/willen beantwoorden. Losers!

 

Zal woensdag wel eens bellen.

 

ditto. denk dat ze per uur 200 mails krijgen dus op mijn mail kan ik lang wachten. En ik durf niet te bellen omdat ik bang ben dat ik het antwoord wel weet... :eek::mad:

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl44t44p
Voor welke plek/vak heb jij kaarten en welke datum?

 

3x General Admission voor 11 september.

 

Er zijn nu twee mensen op de Muse Hyves die melding maken van ontvangen kaartjes (vanochtend) trouwens. Ik heb geen flauw idee of de postbode hier al langs is geweest, hoop dat ie nog komt :D

Link to comment
Share on other sites

3x General Admission voor 11 september.

 

Er zijn nu twee mensen op de Muse Hyves die melding maken van ontvangen kaartjes (vanochtend) trouwens. Ik heb geen flauw idee of de postbode hier al langs is geweest, hoop dat ie nog komt :D

 

oke, hebben we ongeveer hetzelfde besteld. hoe snel heb je gereageerd nadat ze die link stuurde? ik zag het pas de volgende dag, dus ben bang dat ik onderaan een hele grote stapel lig. :(

Link to comment
Share on other sites

3x General Admission voor 11 september.

 

Er zijn nu twee mensen op de Muse Hyves die melding maken van ontvangen kaartjes (vanochtend) trouwens. Ik heb geen flauw idee of de postbode hier al langs is geweest, hoop dat ie nog komt :D

 

Bij ons is de post vanmorgen geweest. Maar je moet tekenen voor de kaartjes. Ik was niet thuis dus er lag een briefje dat ik ze morgen kan ophalen bij het postkantoor.

Dus je kunt altijd zien of ze bezorgd (zouden) zijn.

Ik had 2 sta-kaartjes en de shippingmail was van 26 augustus.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...