Jump to content

Recommended Posts

Hallo!

 

Ja kunnen zeker een groepje vormen...hoe herkennen we elkaar? Ik sta dus bij G/F de 11e. Wie nog?

Heb er zo'n zin in...nog maar eventjes...vertrek do morgen dus afspraken moeten we snel maken :LOL:

 

Idd geen golden circle maar wil toch wel op tijd daar zijn. Was zelf eerst aan 8u 's morgens aan t denken...bij nader inzien denk ik toch pas vanaf 11u. Hoe laat jullie?

Link to comment
Share on other sites

11 uur lijkt me een mooie tijd. Weet alleen niet hoe laat ik na de vrijdag show in bedje lig ...

 

misschien als iedereen wat oranjes meeneemt of aantrekt kunnen we elkaar herkennen of luidkeels Nederlandse liedjes zingen ... (ken alleen geen goeie, iemand een leuke tip ???)

 

ciao

Link to comment
Share on other sites

Naar een dieptepunt vrees ik . Jan Smit is : :eek: !!!!!!

 

ik weet het. Ik vind het zo al een triest najaar op vlak van het sportpaleis. Mss eens vragen aan Muse om eens snel terug te komen om het niveau wat op te krikken.

Komaan, ik tap daar af en toe... en een schijnbaar hoogtepunt op onze lijst zou wel eens de kings of leon kunnen worden... ik bedoel maar :eek:

Link to comment
Share on other sites

ik weet het. Ik vind het zo al een triest najaar op vlak van het sportpaleis. Mss eens vragen aan Muse om eens snel terug te komen om het niveau wat op te krikken.

Komaan, ik tap daar af en toe... en een schijnbaar hoogtepunt op onze lijst zou wel eens de kings of leon kunnen worden... ik bedoel maar :eek:

 

Gewoon wat duiven lost laten :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ik weet het. Ik vind het zo al een triest najaar op vlak van het sportpaleis. Mss eens vragen aan Muse om eens snel terug te komen om het niveau wat op te krikken.

Komaan, ik tap daar af en toe... en een schijnbaar hoogtepunt op onze lijst zou wel eens de kings of leon kunnen worden... ik bedoel maar :eek:

 

Wat is daar nou zo geweldig aan? Er gaan "geruchten" rond dat zij de Headliner van Pinkpop 2011 worden.. nou ik kan niet wachten.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Wat is daar nou zo geweldig aan? Er gaan "geruchten" rond dat zij de Headliner van Pinkpop 2011 worden.. nou ik kan niet wachten.. :rolleyes:

 

Ik zit ook niet echt op Kings of Leon te wachten eigenlijk. Ik heb het begin van die hype gemist, net als vele anderen. Maar aan hun muziek te horen, vind ik dat nog niet zo erg :erm:

Link to comment
Share on other sites

maar echt dan... ik zat in Afrika toen. Ik heb daar wel meer gemist. Onder andere het populair worden van Editors in België... wat lastig was in het Goffertpark, maar dat is dan weer goed gekomen op Werchter.

En het ergste dat ik gemist heb, is het concert van Muse in Zuid-Afrika. Dat gebeurt al zo weinig. En ik heb dat gemist.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...