Jump to content

Recommended Posts

Vandaag ging zo'n vrouw zeiken omdat ik met een friet 5 kilo zout weghaalde en vervolgens er iets mee deed dat vond ze asociaal tegenover de klanten. Ze moest blij zijn dat ik me had ingehouden anders had ik die kut oh nee tuthola wel wat anders verteld....

Link to comment
Share on other sites

Oh jaaaa.... ik heb de adobe suite op mijn laptopje gezet en ben nu toch al zo bezig met penis-vormige aliens dat ik daar zeker iets mee kan!

 

een versie met een bananenschil zou voor de hand liggen. Maar nu je over die aliens begint...

Link to comment
Share on other sites

Komen jullie dan kijken naar Pessariüm in Ogononogo?

 

:eek: Ja natuurlijk! :D:D Zeg maar wanneer en hoelaat, wij zijn erbij. Hopelijk tijdens Anouk, dan heb ik toch niets te doen...

 

Bij de weg, ik heb een Fast Lane kaartje gewonnen met de Lowlands app. Weten jullie of ik dan nog iemand mee mag nemen de rij in..?

Link to comment
Share on other sites

:eek: Ja natuurlijk! :D:D Zeg maar wanneer en hoelaat, wij zijn erbij. Hopelijk tijdens Anouk, dan heb ik toch niets te doen...

 

Bij de weg, ik heb een Fast Lane kaartje gewonnen met de Lowlands app. Weten jullie of ik dan nog iemand mee mag nemen de rij in..?

 

Ik geloof dat we dat deze week te horen krijgen. En ja tijdens Anouk zou ideaal zijn... maar met mijn geluk moeten we tijdens QOTSA....

 

En gefeliciteerd!!!

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof dat we dat deze week te horen krijgen. En ja tijdens Anouk zou ideaal zijn... maar met mijn geluk moeten we tijdens QOTSA....

 

En gefeliciteerd!!!

 

Ah, dat zou ik eigenlijk ook niet erg vinden. Het wordt wel een Lowlands om nieuwe bandjes te ontdekken, want de bekende bands vind ik nou niet echt geweldig. Op een paar na natuurlijk... :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...