Jump to content

Recommended Posts

Quote:

 

Originally Posted by Moonlight__

 

Quote:

 

Originally Posted by Matthijs

 

Jeej, do t/m zo London baby

 

Nice zo te zien gaan er meerdere Nederlanders naar Londen!

Wie gaan er nog meer allemaal naar Londen toe deze week?

 

Ging iets mis. maar ik ga ook. vrijdag vliegen zaterdag concert zondag weer naar huis. moet maandag werken anders was ik zondag ook nog gegaan :-)

 

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

 

 

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

Link to comment
Share on other sites

Ik vond het erg tof, heb niet gequeued want ik wil in Londen niet alleen mijn tijd voor'n stadion zitten :chuckle: Hopelijk heb je't leuk gehad, ik vond het ERG tof!

 

Was er 's ochtends om 8:30 dus hele dag gequeued. Maar ja ik heb de stad al zo vaak gezien en kom er dit jaar wel weer! Maar zeker super gaaf concert! Stond at the barrier in het midden van de catwalk aan de linkerkant! Super!!

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop nu wel op B&H voor Amsterdam! is nog al een tijd geleden dat ik die hen gezien! Inderdaad setlist was gaaf maar die van de 2e avond ook wel. Was wel erg blij dat we USoE hadden ipv Explores of Sunburn. al te vaak gehoord laatste toer. Kijk erg uit naar volgende week!!!

 

 

Posted from Muse.mu App for Android

Link to comment
Share on other sites

Ik vond het een prima optreden, goede setlist... de sound vind ik lastig te beoordelen, want tja... ArenA is klote qua sound... maar in Emirates vond ik het ook wat tegenvallen, te veel volumeschommelingen.

Ik mis de pure rauwe energie uit 2004, maar goed, ze worden een dagje ouder :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik vond het gaaf!! Had geen last van het geluid. Denk ook dat het uitmaakt waar je staat. In het begin met Bastille en Biffy Clyro was het nog niet goed gevuld op de stoelen en dan hoorde je zo nu en dan wel wat echo. Maar tijdens Muse niet gehoord. Maar goed ik heb de avond van mijn leven gehad dus mij hoor je sowieso niet klagen.

Maar ik zou zeker naar Belgie gaan over 2 weken. Dan komt het allemaal nog beter en mooier uit! Vond het wel jammer van het dak.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...