IngeVS Posted July 20, 2010 Posted July 20, 2010 Hema worsten > Bifi worstjes Matt heeft een Bifi als hij geen Hema heeft. Ok waarom begin ik hier over /Seksueel gefrustreerd sinds het uit is met m'n vriend, HAHAHA. Kan je wel zeggen. Als je het al gaat maatstaven aan bifi-worsten en Hema-worsten. Wel grappig, moet ik zeggen. Allemaal seksueel gefrustreerd hiere? Dat kan nooit goed komen!!!
Buxomflirter Queef Posted July 20, 2010 Author Posted July 20, 2010 Da's meer een stevige Hema worst in plaats van dat lullige Bifi worstje als je het mij vraagt . Ik leef weer helemaal op !!!! Daar gaat mijn Mac.. net courgette soep erover een gesproeid :LOL:
janine Posted July 20, 2010 Posted July 20, 2010 Nou , dan ben ik dat zeker , ben nu 7 jaar gescheiden !!! Waarom heeft ie een Bifi , die zijn toch klein en vrij dun (ik ben vegetarier , dus ik weet niks van vlees , dierlijk vlees dan he !!) Ellen, wij moeten op mannenjacht
BabyBliss Posted July 20, 2010 Posted July 20, 2010 Daar gaat mijn Mac.. net courgette soep erover een gesproeid :LOL: Oh neeeeeee!!! Leeft ie nog? en IEEEEIEEEK! Matt moet niet zo ontzettend tegen zijn gitaar aan schuren...Misschien krijgt hij niet genoeg aandacht van K.... Sorry kon het niet laten Ellen, wij moeten op mannenjacht Misschien kunnen jullie een leuke vader en zoon aan de haak slaan
BabyBliss Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 godnakende gisteravond de laatste post en nu de eerste. Wat doen jullie toch allemaal? (en ja dat is een inkoppertje)
Buxomflirter Queef Posted July 21, 2010 Author Posted July 21, 2010 Oh neeeeeee!!! Leeft ie nog? en IEEEEIEEEK! Matt moet niet zo ontzettend tegen zijn gitaar aan schuren...Misschien krijgt hij niet genoeg aandacht van K.... Sorry kon het niet laten Misschien kunnen jullie een leuke vader en zoon aan de haak slaan Het sproeien was een beetje overdreven natuurlijk, maar ik verslikte me wel van het lachen Gratis af te halen: huisgenoot, is goed is wassen en zeiken.
Silver Lizzy Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Ellen, wij moeten op mannenjacht Da's een ding dat zeker is , maar niet hier in Volendam aub !!!!
BabyBliss Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Het sproeien was een beetje overdreven natuurlijk, maar ik verslikte me wel van het lachen Gratis af te halen: huisgenoot, is goed is wassen en zeiken. urg... is ze weer bezig? hebben jullie nou al een keer gepraat over dat gedoe?
Buxomflirter Queef Posted July 21, 2010 Author Posted July 21, 2010 urg... is ze weer bezig? hebben jullie nou al een keer gepraat over dat gedoe? Ik lag lekker te pitten om een uur of 11.20 's avonds toen madame zo nog in bad moest.. Ik weet niet of je onze water tank nog herinnerd maar dat dit is fucking luid! Nog 5 weken en dan verhuis ik, hoef ik haar niet meer te zien. Geen zin om daar nu nog ophef over te maken. Ik bitch gewoon hier
BabyBliss Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Ik lag lekker te pitten om een uur of 11.20 's avonds toen madame zo nog in bad moest.. Ik weet niet of je onze water tank nog herinnerd maar dat dit is fucking luid! Nog 5 weken en dan verhuis ik, hoef ik haar niet meer te zien. Geen zin om daar nu nog ophef over te maken. Ik bitch gewoon hier Verhuis je omdat je niet meer met haar overweg kan? Want je woont toch best goed? Ik kan me herinneren dat je voor dat gebeuren met dat vriendje best goed met haar overweg kon.. denk je niet dat je je er extra over irriteert omdat het maar opbouwt en je er nooit over praat?
Buxomflirter Queef Posted July 21, 2010 Author Posted July 21, 2010 Verhuis je omdat je niet meer met haar overweg kan? Want je woont toch best goed? Ik kan me herinneren dat je voor dat gebeuren met dat vriendje best goed met haar overweg kon.. denk je niet dat je je er extra over irriteert omdat het maar opbouwt en je er nooit over praat? Ik ga verhuizen omdat ons contract afloopt en zij toch niet weet wat ze gaat doen (in glasgow blijven of ergens anders een baantje proberen te vinden, is nu afgestudeerd) Ik had dat al besloten in September aangezien ik er geen hol meer aan vond met haar. Ik heb met haar over gehad nadat ze me mee 'uit' had genomen naar een film voor mijn verjaardag (een week te laat omdat ze die vergeten was ) en verteld wat ik er van vond. Toen haar vriendje haar gedumpt had was ik opeens goed genoeg om de hele dag tegen aan te zeiken (argh ik wil niet dat hij me belt .. (minuut later) ik wil dat ie me belt etc etc etc). Als ik iets vertel of luistert ze niet of word het direct weer vergeten. (toen mijn moeder op bezoek was hadden ze het over ziekenhuizen /flauwvallen en vertelde mams over mijn longontstekingen 'ohhh dore dat heb je me nooit verteld!' 'Jawel vorige maand nog toen je vroeg hoe het ging tijdens mijn ziekenhuis opname/ herstel periode ) Ja ik krop nu alles op en daarom ben ik ook iedere keer kei sjaggo als ze thuis is maar ik heb geen om met haar in discussie te gaan want er word tegen me gepraat alsof ze tegen een van haar (vele) kleine broertjes /zusjes praat. Het is toch 'oh jaja ja goed we zullen het anders doen' (heeft tegen mij verteld dat ze haar beste eigenschap vond dat ze goed mensen kon manipuleren, nou dan weet ik genoeg). Ik heb er gewoon geen zin meer in. /bitchfest.
BabyBliss Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Tja als jij je best hebt gedaan dan is het misschien ook beter ook. Als ze zelf nog steeds niet in de gaten heeft hoe ze tegen je doet dan is ze misschien gewoon te egocentrisch om er iets aan te doen. En dat lijkt mij heel kut om mee samen te leven. En misschien voelt ze zich wel gewoon kut, maar dat is nog geen reden om het op jou af te reageren.
janine Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 En we gaan nog niet naar bed, nog lang nog niet, nog lang nog niet. Of toch wel? Mijn pc maakt zo'n verschrikkelijk geluid, ik heb echt het gevoel dat mijn ouders het boven nog horen
janine Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Nee, ventilators.. ik ga nu maar aangezien m'n vader nog moet werken vandaag en niet dat ik dalijk nog hier zit en hij staat op..
BabyBliss Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 heeft hij nachtdienst of ben je bang dat je daar blijft zitten tot 7 uur s ochtends?
janine Posted July 22, 2010 Posted July 22, 2010 heeft hij nachtdienst of ben je bang dat je daar blijft zitten tot 7 uur s ochtends? Tot 6 ja.. Toch maar niet gedaan alleen heb ik nog de helft van de nacht wakker gelegen :')
Buxomflirter Queef Posted July 22, 2010 Author Posted July 22, 2010 Ik werd om 6 uur wakker kon daarna pas weer slapen rond half 8 dus toen mijn wekker ging om 8uur was ik kei moe en heb ik nog twee uur gesnoozed
Buxomflirter Queef Posted July 22, 2010 Author Posted July 22, 2010 awwww......moest je huisgenoot weer in bad? Ze was wel op, maar ik denk dat ik gewoon nodig moest pissen
Buxomflirter Queef Posted July 22, 2010 Author Posted July 22, 2010 Oh god :LOL: net een heel pervy gesprek gehad over Tom Kirk met Lynda op haar facebook. Blijkt dat ze vrienden is met moeder Kirk
Oak Tree Posted July 22, 2010 Posted July 22, 2010 Oh god :LOL: net een heel pervy gesprek gehad over Tom Kirk met Lynda op haar facebook. Blijkt dat ze vrienden is met moeder Kirk
IngeVS Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 dat is nog wat? is het geen weg om dichter te geraken?! Zeg mensjes, is er iemand die meer weet over de remastered versie van Rated R van QOTSA? Je kan het blijkbaar nu pre-orderen via iTunes, maar de belgische is natuurlijk nog niet mee. Maar ik wil de cd, maar geen idee hoe het daarmee zit.
Recommended Posts