Jump to content

Recommended Posts

Fant de fem sangene som fikk flest stemmer som de ikke spiller til vanlig:

 

Assassin 2.7% (85 votes)

Butterflies & Hurricanes 2.9% (93 votes)

Unintended 3.9% (122 votes)

Bliss 4.5% (143 votes)

Citizen Erased 4.5% (143 votes)

 

Håper egentlig de spiller alle de! Særlig CE og Bliss! Og B&H. Og Assassin.

:p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Fant de fem sangene som fikk flest stemmer som de ikke spiller til vanlig:

 

Assassin 2.7% (85 votes)

Butterflies & Hurricanes 2.9% (93 votes)

Unintended 3.9% (122 votes)

Bliss 4.5% (143 votes)

Citizen Erased 4.5% (143 votes)

 

Her egentlig de spiller alle de! Slig CE og Bliss! Og B&H. Og Assassin.

:p

 

Hvis de spiller Butterflies and Hurricanes kan jeg dlykkelig!! :awesome:... Alle hadde vt brilliant!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
I'm coming to norway! :dance:

Need to find somewhere to stay though, I hope that not everything's sold out :erm:

 

You're coming to Norway? Great! :awesome: ... I'm sure there are places to stay. You should look into it as soon as possible.

 

And when will we get to know the support act? They said "very soon" ...been ages in my opinion!

 

Hotels:

http://www.bergen-guide.com/hotels.asp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
You're coming to Norway? Great! :awesome: ... I'm sure there are places to stay. You should look into it as soon as possible.

 

And when will we get to know the support act? They said "very soon" ...been ages in my opinion!

 

Hotels:

http://www.bergen-guide.com/hotels.asp

 

Well, now we know that the supporting band is White Lies. I can't say that I've heard of them :p Are they any good?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Når vil de første begynne å stille seg i kø?

Vi har tenkt å reise inn så tidlig som mulig, med planer om å stå helt fremst, men vi kommer nok ikke til å stille oss i kø før i 11/12-tiden. Men Golden Circle har jo egne innganger, og "reklamerer" jo med at det er kortere kø, så å være der 6 timer før portene åpner vil vel holde?

Noen som har litt bedre erfaring med konserter som kan si noe om dette? :p

Link to comment
Share on other sites

Når vil de første begynne å stille seg i kø?

Vi har tenkt å reise inn så tidlig som mulig, med planer om å stå helt fremst, men vi kommer nok ikke til å stille oss i kø før i 11/12-tiden. Men Golden Circle har jo egne innganger, og "reklamerer" jo med at det er kortere kø, så å være der 6 timer før portene åpner vil vel holde?

Noen som har litt bedre erfaring med konserter som kan si noe om dette? :p

Jeg vet ikke helt hvordan det er med Golden Circle, men da jeg var på Oslo Spektrum i fjor høst sto jeg fire-fem timer i kø, og kom ganske langt frem, bare en eller to personer forran meg :) Jeg har GA-billetter, så jeg tror jeg og venninnen min skal begynne å stå i kø ganske så tidlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke helt hvordan det er med Golden Circle, men da jeg var på Oslo Spektrum i fjor høst sto jeg fire-fem timer i kø, og kom ganske langt frem, bare en eller to personer forran meg :) Jeg har GA-billetter, så jeg tror jeg og venninnen min skal begynne å stå i kø ganske så tidlig.

 

Med Golden Circle er det egen inngang og jeg vet ikke om det blir noen kjempe stor kø.

.Jeg vil møte opp litt tidlig der, vet ikke hvor stort dette Golden Circle området er. Ikke så veldig stort tror jeg. Møter opp litt tidlig for å få god plass i den. Venstre siden foran scenen.. 6-7 timer før når du har Golden Circle virker som ganske lang tid å vente. Det er ca 20000 billetter er det ikke? De fleste er ikke Golden Circle. Hadde det vært GA, hadde det vært annerledes.

 

* Eget område på venstre side av scenen (sett fra nord – mot scene)

* Begrenset antall publikum – bedre plass

* Du slipper å være tidlig ute for å få god plass

* Bedre toalettfasiliteter

* Egen bar

* Mindre køer

* Sluse ut/inn foran scene

 

Skulle trodd Golden Circle MUSE blir noe slikt som dette:

http://i47.tinypic.com/n560j4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Med Golden Circle er det egen inngang og jeg vet ikke om det blir noen kjempe stor kø.

.Jeg vil møte opp litt tidlig der, vet ikke hvor stort dette Golden Circle området er. Ikke så veldig stort tror jeg. Møter opp litt tidlig for å få god plass i den. Venstre siden foran scenen.. 6-7 timer før når du har Golden Circle virker som ganske lang tid å vente. Det er ca 20000 billetter er det ikke? De fleste er ikke Golden Circle. Hadde det vært GA, hadde det vært annerledes.

 

For Golden Circle er det fortsatt inngang ved hovedinngangen, sikker på at det blir egen kø for GC?

Føler at det blir samme kø for GC, bare at de har egen inngang til GC-området.

Link to comment
Share on other sites

For Golden Circle er det fortsatt inngang ved hovedinngangen, sikker på at det blir egen kø for GC?

Føler at det blir samme kø for GC, bare at de har egen inngang til GC-området.

 

Jeg er en smule forvirret. Trodde det var en egen inngang for GC, men ser ut som det ikke er det.-. Skjønner ikke vitsen å stå i den normale køen når folk med GC skal inn på et eget område? Da må man jo møte opp evigheter før, ellers så blir de gode plassene i GC tatt. Hadde jo vært mest logisk med egen kø for GC.. Ikke vet jeg.. De reklamerer med at man ikke må møte opp kjempe tidlig med GC, men hvis de må stø i den normale køen må de jo stå der i timevis. Eller kanskje de har to køer med hovedinngangen.

 

EDIT:

 

"Inngang er gjennom hovedingang eller fra Bradbenken ved Thon Hotel Bryggen. NB! ta vare på billettgjenparten, denne må fremvises ved inngang til Golden Circle."

 

I dunno.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en smule forvirret. Trodde det var en egen inngang for GC, men ser ut som det ikke er det.-. Skjønner ikke vitsen å stå i den normale køen når folk med GC skal inn på et eget område? Da må man jo møte opp evigheter før, ellers så blir de gode plassene i GC tatt. Hadde jo vært mest logisk med egen kø for GC.. Ikke vet jeg.. De reklamerer med at man ikke må møte opp kjempe tidlig med GC, men hvis de må stø i den normale køen må de jo stå der i timevis. Eller kanskje de har to køer med hovedinngangen.

 

EDIT:

 

"Inngang er gjennom hovedingang eller fra Bradbenken ved Thon Hotel Bryggen. NB! ta vare på billettgjenparten, denne må fremvises ved inngang til Golden Circle."

 

I dunno.

 

Jeg er sikker på at jeg leste et sted at GC hadde egen inngang :wtf: Nå er jeg bare forvirret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på at jeg leste et sted at GC hadde egen inngang :wtf: Nå er jeg bare forvirret.

 

Trodde det samme... uhm.... Burde finne ut av dette før jeg reiser til Bergen. *is confused*.. Noen som vet mer om golden circle?

Link to comment
Share on other sites

ok guys. as some might know, the stage for finland is not the normal stadium tour stage. ive just been checking my pictures of bergenhus and it seems that we will be having the same stage at bergenhus as at finland, which means we might be getting satelittes.

 

ok, now for my attempt at Norwegian,

 

Oke kare mens noen kunne vite, er trinnet for finland ikke det normale stadionet turen trinnet. ive var akkurat sjekke mine bilder av bergenhus og det synes at vi vil ha det samme trinnet på bergenhus som på finland, som betyr vi kunne få satelittes.

 

and now for the picture...

13758_359358165626_34818675626_10213225_1590084_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...