Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Toch echt raar hoor... ik heb soms ook geen zin meer in een concert dat ik gepland had tot ik er ben, dan is het altijd fantastisch...

Als ze echt echt echt niet meer wil, wil ik heel misschien wel meegaan, maar ik kan het pas last minute laten weten :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal het onthouden. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er met dat ticket nu gaat gebeuren. Het is ook niet helemaal zeker wie waar nu voor betaald heeft. Mijn aandeel was allessinds heel hoog. Volgens mij heeft degene die afvalt niet eens betaald voor haar ticket en heb ik voor 2 tickets betaald.

Ik moet die daden van mij echt eens gaan bijhouden :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Als je echt niemand vindt, ben ik idd ook wel kandidaat... :$:p

 

En ja idd, ik heb het ook soms voor dat ik plots geen zin heb in een concert, idd heel raar... En om het helemààl raar te maken: mijn enthousiasme voor Muse in Wembley is plots zoek :erm: Heeft veel te maken met mijn plaatsen vrees ik, 'k weet het zelf niet goed :(

Link to comment
Share on other sites

ik heb nog nooit echt gehad dat ik geen zin had in concerten. Toch niet die waar ik voor betaal. Soms gebeurt het wel eens dat ik niet zo een zin heb in een concert waar ik ging tappen. Met Pink in november had ik dat heel hard... en terecht blijkbaar. Ik heb gedaan wat ik moest doen, heb een deel gezien en dan uit puur miserie vroeg naar huis gegaan. Maar verder... niet echt.... zelfs een derde keer night of the proms is niet erg... we amuseren ons wel achter den toog.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben daar ook nogal nonchalant in :rolleyes: ik ga ervan uit dat mensen netjes betalen, maar blijkbaar is dat niet altijd het geval :rolleyes:

 

als ik niet enthousiast meer ben dan heeft het vaak te maken met praktische dingen, de dagen voor werchter had ik er de vorige jaren echt geen zin in, gewoon heel dat gedoe met die campingen de laatste jaren, of van een concert terug graken met de trein enzo

maarja als ik mij daar elke keer door laat tegenhouden kom ik nergens meer :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

juist ja.

Ik heb nogal een, wat lijkt, lichte verslaving aan live muziek. Liefst ga ik echt naar concerten, tussendoor staan er dikwijls live dvd's op bij me.

Chance dat ik af en toe in het sportpaleis werk, anders is dat allemaal niet te betalen.

 

Trouwens, ik moet jullie teleurstellen. Het extra ticket is alweer bezet.

Ik wilde anders nog wel het dochtertje van een neef en nicht van me meenemen. Die is 6 jaar ofzo en grote fan van Muse. Echt geweldig om haar over de "zinger" van Muse te horen ratelen. Pure liefde!!! Er is nog hoop als er kinderen van 6 Muse verkiezen boven K3 :LOL:

Link to comment
Share on other sites

op haar 20ste naar K3 luisteren. Laten we maar hopen dat die tegen dan niet meer bestaan. En als ze een beetje van mij heeft, komt da allemaal goed.

Ik was al op vroege leeftijd into rock muziek. Nirvana, dEUS, Peppers.....

Link to comment
Share on other sites

Bwa goedkomen, ieder zijn ding hoor. Ik ben vrij laat (rond mijn 17de) echt into rock en alternatief gegaan en heb dan pas echt mijn muzikale smaak gevormd zeg maar, maar of dat betekent dat het goed gekomen is met mij? Ik heb evenveel respect voor goeie popmuziek, dus 't gaat met mij niet per se beter dan met pop-liefhebbers :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Klopt, eurostar kan je maar vanaf drie maanden op voorhand reserveren. Maak je dus geen zorgen, als je rond 11 juni meteen boekt, zal je wel plaatsen aan 't goedkoopste tarief vastkrijgen ;) Voor u zal dat waarschijnlijk 69EUR zijn... Ze hebben pas hun prijzen flink omhoog gedaan :rolleyes:

 

Wij gaan ook naar Wembley maar zijn nog aan't overwegen om met de auto te gaan, op de boot. Kost maar een 70 à 80 EUR per auto, of ge nu alleen of met vier gaat: zelfde prijs. Vorig jaar zijn we met z'n vieren naar Londen gegaan voor een weekje, op de boot, en een appartementje geboekt: alle prijzen gedeeld door vier = spotgoedkoop :LOL:

 

Voorlopig zijn we nog maar met twee, dus misschien kunt ge mee... Maar de vraag is of ge ook van plan zijt een week te blijven :) Zoniet zit ge natuurlijk wel nog met het "probleem" om terug te geraken.

 

EDIT: ik merk trouwens dat ge zegt dat ge al tot 15/08 kunt reserveren... Dus binnen een maand zal het misschien al lukken voor september.

Link to comment
Share on other sites

Bwa goedkomen, ieder zijn ding hoor. Ik ben vrij laat (rond mijn 17de) echt into rock en alternatief gegaan en heb dan pas echt mijn muzikale smaak gevormd zeg maar, maar of dat betekent dat het goed gekomen is met mij? Ik heb evenveel respect voor goeie popmuziek, dus 't gaat met mij niet per se beter dan met pop-liefhebbers :LOL:

 

ik ben ook niet anti-pop hoor, ik ga wel eens graag naar een danscafé en dan zijn de populaire liedjes toch het fijnst om op te dansen.

ik was wel al vroeger met rock en andere hardere muziek

ik vond metallica al geweldig toen ik 12 was ofzo :)

hoewel ik de typische beats van de jaren 90 ook geweldig vond en nog altijd vind :p

Link to comment
Share on other sites

Ik ben anti-bijna niks :LOL: Anti-wat slecht is, da's alles, en dan nog :facepalm:

 

Maar ik luisterde dus nog bijlange niet naar Metallica toen ik 13-14 was! Ik... Was toen gewoon nog geheel puberaal fout, op enkele uitzonderingen na. Ik had een postertje van Enrique Iglesias aan mijn muur hangen :LOL: Anderzijds hield ik ook wel van Oasis, The Verve, Cranberries, maar het bleef bij die "bekende" alternatieve Britse groepjes, ik ging bvb niet naar StuBru beginnen luisteren. Wat later werd ik nogal fan van Michael Jackson, dat ging al meer mijn "huidige" richting uit :)

 

Pas op mijn 16de (bijna 17) deed mijn pa mij luisteren naar The Beatles, The Rolling Stones, Deep Purple. Het beviel mij, en hij leerde me op een geheel andere manier naar muziek luisteren (klassiek geschoold muzikant...). Ik haalde cd's uit de bib van Aerosmith en AC/DC enzo, begon naar StuBru te luisteren en leerde groepjes als Muse en Placebo kennen, en dan was ik vertrokken voor mijn échte muziekverslaving :LOL:

 

90's muziek... Je zegt daar zoiets! Twee weken geleden naar Back To The 90's geweest in Antwerpen. Heb ik mij daar geamuseerd zeg!!! Echt geweldig, en zelfs totaaaal niet zo "fout" als men zou denken. Gewoon echt goeie 90's beats, geweldige dansmuziek. Ik was zo nuchter als wat, en toch heb ik van begin tot eind gedanst als een zotte!

Link to comment
Share on other sites

Hihi ik ben vorig jaar naar I love the 90's geweest, ook fantastisch. Hoewel ik moet zeggden dat de 80-90 fuiven die onze studentenvereniging elk jaar deed minstens even goe zijn :D

 

Mja ik luisterde naar metallica omdat dat op kamp met de scouts altijd aanstond en zo is dat stilletjes verder gegaan, toen ik in de lagere school zat luisterde ik sowieso niet echt radio...

Link to comment
Share on other sites

I love the 90ies!!! Ik wilde daar best nog wel heen.

Het punt met de 90ies is dat het met momenten zo fout was, dat het weer goed werd!!! Behoorlijk geschift, maar je moet er van houden.

De 80ies vind ik ook wel leuk. Echt bizarre muziekperiode. Maar altijd goed voor een feestje!!

Ik hou van heel veel verschillende genres. Alleen van R&B en Hiphop hou ik echt niet. Zo van die mensen als Beyonce, of nog erger... dieje vent van haar. Ik vermijd het liever.

 

Maar verder. Pop is wel leuk. Veel mensen lachen me uit met mijn cd's van roxette, maar het blijven wel één van mijn cd's die het meest gekopieerd worden. :p

Link to comment
Share on other sites

Haha ik heb cd's van Roxette gekregen bij mn 1e communie :p:D terwijl mn vriendjes toen de cd's van samson vroegen :LOL:

Ik vind R&B wel leuk om weg te gaan, ge kunt daar goed op dansen, maar ik zal dat thuis ook niet opzetten ofzo :happy:

Link to comment
Share on other sites

Klopt, eurostar kan je maar vanaf drie maanden op voorhand reserveren. Maak je dus geen zorgen, als je rond 11 juni meteen boekt, zal je wel plaatsen aan 't goedkoopste tarief vastkrijgen ;) Voor u zal dat waarschijnlijk 69EUR zijn... Ze hebben pas hun prijzen flink omhoog gedaan :rolleyes:

 

Wij gaan ook naar Wembley maar zijn nog aan't overwegen om met de auto te gaan, op de boot. Kost maar een 70 à 80 EUR per auto, of ge nu alleen of met vier gaat: zelfde prijs. Vorig jaar zijn we met z'n vieren naar Londen gegaan voor een weekje, op de boot, en een appartementje geboekt: alle prijzen gedeeld door vier = spotgoedkoop :LOL:

 

Voorlopig zijn we nog maar met twee, dus misschien kunt ge mee... Maar de vraag is of ge ook van plan zijt een week te blijven :) Zoniet zit ge natuurlijk wel nog met het "probleem" om terug te geraken.

 

EDIT: ik merk trouwens dat ge zegt dat ge al tot 15/08 kunt reserveren... Dus binnen een maand zal het misschien al lukken voor september.

 

Oke chill ;)

Ik denk dat we toch met Eurostar zullen gaan op ons eigen, ook omdat we waarschijnlijk maar enkel voor het concert gaan, en dus de dag erop al terug naar huis gaan. Ook zit ik met het "ellendige" feit dat het academiejaar 2010-2011 een week later dan normaal start, waardoor ik dus nog (laten we hopen van niet) herexamen kan hebben op 11 september...

Maar goed, zorgen voor later :D

Ik zou eigenlijk wel al achter een hotel moeten zien :erm:

Link to comment
Share on other sites

Oke chill ;)

Ik denk dat we toch met Eurostar zullen gaan op ons eigen, ook omdat we waarschijnlijk maar enkel voor het concert gaan, en dus de dag erop al terug naar huis gaan. Ook zit ik met het "ellendige" feit dat het academiejaar 2010-2011 een week later dan normaal start, waardoor ik dus nog (laten we hopen van niet) herexamen kan hebben op 11 september...

Maar goed, zorgen voor later :D

Ik zou eigenlijk wel al achter een hotel moeten zien :erm:

 

Mja da kunt ge best wel doen, wilt ge nog iets aan een deftige prijs en vooral met een goede ligging vinden... Er zijn wel een aantal hostels in Londen, véél hebt ge ni nodig he ;)

Link to comment
Share on other sites

ela! Alles nog goed met iedereen?

Ben beetje verveeld. Tis hier nogal kalm op mijn werk.

 

Net ook mail gekregen dat ik met dezelfde vzw waarvoor ik tap int sportpaleis ook op Werchter kan werken. Damn, had ik dat geweten, dan had ik nu al 300 euro uitgespaard en god weet wat ik ginder nog allemaal ga uitgeven.

Link to comment
Share on other sites

mmm, heb ik aan gedacht, maar toch maar niet.

De 2 met wie ik ga, zouden me vermoorden. Ik heb vorig jaar al moeten afzeggen om met hen te gaan. En de 3 jaren voordien ging ook al niet omdat ik in Afrika zat.

Het is dus de eerste keer in 5 jaar dat het eens zou lukken om samen te gaan.

 

 

btw... shiet niet op met Muse in de Afrekening. Ze gaan steeds weer een zware strijd aan met The Van Jets, maar verliezen steeds net.

Allen stemmen voor Muse in de Afrekening op stubru.be!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Op zich moet dat wel kunnen. Alles is hier vrijer.

Maar wat is havo?

Wij werken hier met termen als algemeen, technisch en beroeps secundair onderwijs. Ik ken er velen die univ deden na afstuderen in technisch secundair, wat soms eerder bedoelt is voor gewone hoge school.

Dus moet wel lukken.

Laat me even weten. Ik kan wel info bezorgen. Mijn vader is onder andere studie coach op een grote school.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...