Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

kleine eitjes zijn nooit te vertrouwen.

Zeker niet voor mij, als ze er zo één aan mij geven, moet ik gewoon heel voorzichtig zijn. Heb daar al rare blikken door gekregen, maar ja, een verkeerde inhoud kan behoorlijk slecht aflopen bij mij.

Link to comment
Share on other sites

ja waarbij je zeker weet dat de blauwe verpakking een melkchocolade eitje is :$:p:LOL:

het waren milka's... vroeger vond ik die wel lekker :rolleyes:

en nu stop ik met zagen :p

kheb nog 2 chocolade konijnen die ongetwijfeld wel lekker gaan zijn :p:$:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Oooh van de Milka's ken ik wel een paar lekkere: de rooie met van die krokante korrels erin en de donkergroene met een hele noot erin :happy: Maar de gewone met melk vind ik ook maar niks...

 

Mmm hiernet nog zo'n Tonkeys beestje gegeten: die zijn ook nog lekker! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

pfff, ik denk dat ik een overdosis chocolade heb gehad de laatste tijd. Voel me al een paar dagen een beetje misselijk en ik kan geen chocolade meer zien. Dat is binnen een week wel weer in orde :)

 

Eindelijk ist zover. Ik kan mijn kopie van out of this world: the story of muse gaan afhalen.

Komt weer niet goed met die biografieën, ik ben nog bezig in één van Dave Grohl en die van Anthony Kiedis... tegelijk. pfff

Link to comment
Share on other sites

De indrukwekkendste en tegelijk interessantste biografieën (van muzikanten dan) die ik tot nu toe heb gelezen waren die van Aerosmith en Michael Jackson.

 

Die van Aerosmith is een soort van autobiografie, "Walk This Way", leuk geschreven en altijd vanuit verschillende perspectieven. Je kreeg bvb het verhaal van Steven Tyler over een bepaalde gebeurtenis, en vervolgens het standpunt van een ander bandlid over dezelfde gebeurtenis. Vooral interessant als het over conflicten ging, want soms spraken ze mekaar haast tegen, en toch staat het allemaal in dat boek. Het lijkt echt een eerlijke autobiografie. En het verhaal is gewoon absurd, terwijl het wel degelijk werkelijkheid is hoe die mannen hebben geleefd. En ik blijf erbij dat ze in Europa zwaar onderschat zijn, die band is ronduit legendarisch.

 

En die biografie van MJ... Gewoon totaal erover, zelfs al is maar de helft van wat erin staat waarheid, dan nog lijkt het haast fictie, een mens zou voor minder zot worden. Maar die gast was ongelooflijk intelligent, VERRE van zot... Eigenlijk is het een verhaal om van te wenen, vanaf bladzijde 1. Met iets meer zekerheid over de bronnen, zou ik het eerder een studieboek voor psychologie-studenten noemen.

 

Sofieeee???? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Aerosmith lijkt me idd wel geweldig. En ze zijn idd legendarisch.

 

MJ? Heb ik zelfs nog nooit aan gedacht dat te lezen.

 

Ik heb ook een keer de biografie van Jim Morrison gelezen. Dat was echt geweldig om te lezen. Absoluut bizarre kerel... maar behoorlijk geniaal.

 

En ja nu... Dave Grohl en Anthony Kiedis. Allebei echt geweldig. Dave Grohl is dus echt wel een heel zachtaardig persoon. Maar heeft ontzettend veel meegemaakt.

Anthony Kiedis is echt een ongelooflijke klootzak... bij gebrek aan een beter woord. Maar zijn autobiografie is subliem. Hij is zo doodeerlijk.

Link to comment
Share on other sites

Dat verbaast me niks van Dave Grohl. Hij komt me idd ook zachtaardig over. Je komt hem ook nooit tegen in de roddelboekjes ofzo, hij lijkt een min of meer "normaal" leven te leiden, voor zover dat kan als rockster natuurlijk.

 

Aan de biografie van Kurt Cobain ben ik ook ooit begonnen, maar die heb ik niet beëindigd. Kon me echt niet boeien, al waren er wel van in't beginal stukken die triestig waren.

 

Die van Anthony Kiedis ben ik ook nog van plan te lezen. Maar echt, zo'n klootzak? Ben benieuwd :LOL:

 

Jim Morisson: OK, je hebt me nieuwsgierig gemaakt...

 

Oh en wat Muse betreft: ik heb ooit dat ene boek geleend in de bib, iets met Muscle Museum in de titel denk ik... BOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRIIIIIIIIIIING!!

Link to comment
Share on other sites

MJ? Heb ik zelfs nog nooit aan gedacht dat te lezen.

 

Ik heb ook een keer de biografie van Jim Morrison gelezen. Dat was echt geweldig om te lezen. Absoluut bizarre kerel... maar behoorlijk geniaal.

 

Eigenlijk is dit exact wat ik ook zou kunnen zeggen over dat boek van MJ dat ik gelezen heb, bedenk ik mij hier nu.

Link to comment
Share on other sites

Dat verbaast me niks van Dave Grohl. Hij komt me idd ook zachtaardig over. Je komt hem ook nooit tegen in de roddelboekjes ofzo, hij lijkt een min of meer "normaal" leven te leiden, voor zover dat kan als rockster natuurlijk.

 

Aan de biografie van Kurt Cobain ben ik ook ooit begonnen, maar die heb ik niet beëindigd. Kon me echt niet boeien, al waren er wel van in't beginal stukken die triestig waren.

 

Die van Anthony Kiedis ben ik ook nog van plan te lezen. Maar echt, zo'n klootzak? Ben benieuwd :LOL:

 

Jim Morisson: OK, je hebt me nieuwsgierig gemaakt...

 

Oh en wat Muse betreft: ik heb ooit dat ene boek geleend in de bib, iets met Muscle Museum in de titel denk ik... BOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRIIIIIIIIIIING!!

 

Dave Grohl... klopt echt he... buiten het feit dat hij laatst naar het ziekenhuis moest door een koffie-verslaving, hoor je daar nooit iets bizar van.

De bio van Kurt Cobain heb ik niet gelezen... maar na wat ik lees in die van Dave... geen zin meer, die was ook niet echt een toffe kerel.

Athony Kiedis is echt een klootzak... geniaal wel... maar verder.... het extreem stereotiep van sex, drugs and rock&roll... vooral de eerste 2 dan.

Jim Morrison was een genie... zowiezo... moest je trouwens het boek niet meer kunnen vinden... de film The Doors is een echt aanrader!!!

Link to comment
Share on other sites

Ik wist niet eens dat er biografieen van Muse waren :p

Ik vind dat iets voor als ge dood bent :rolleyes:

 

Ik heb dus nog nooit een bio gelezen :rolleyes:

Ik kijk wel graag op canvas naar zo'n dingen en bij belgacom tv heb je het uber-roddelkanaal: E! waar er wel vaak true hollywood stories voorbij komen en dan vind ik het ook leuk om daarnaar te kijken :$:D

Link to comment
Share on other sites

I mis die zender. Ik heb nu telenet.

Maar in Zuid-Afrika had ik een tijd sateliet tv en daar hadden we dat ook. Ik vond dat wel geweldig. Zeker als er niets anders is. Want ja, zelfs op sateliet tv zijn er veel momenten dat er niets goed te zien is. ;)

Link to comment
Share on other sites

toch wel geloofwaardig omdat zowel Steven, Liv als Bebe Buell zelf stukken van het verhaal vertellen ;)

Kheb maar een klein stukje gezien, maar wat ik gezien heb ging over de eerste ontmoeting tussen Liv en haar papa, die op da moment nog ni wist dat het haar papa was en Liv die dan haar halfzusje ziet en toch wel gelijkenissen opmerkt enzo

en hoe blij Steven Tyler was dat Liv dan uiteindelijk wist da ze zijn dochter was en hoe graag ze elkaar zien enzo :p twas wel lief

 

En Inge ik vind dat ook fantastisch om naar te kijken als er niks anders is :p

heb je bij telenet digitale tv trouwens discovery travel and living?

want dat is er hier om onbegrijpelijke reden verdenen en dat was mne andere zender waar ik naar keek als er niks te zien was :p

 

en wauw in Zuid-Afrika gewoond, sjiek!!

Link to comment
Share on other sites

wij hebben bij telenet geen Discovery Travel & living. Maar wij hebben basispakket met Prime Film. Bij het plus pakket zit die er wel bij samen met de andere discovery channels.

 

En ja, in Zuid-Afrika gewoond... was wel een feesje eigenlijk... over het algemeen bekeken. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Mja ik denk dat het bij ons nu ook in een of ander pakket zit... maar pfah eerst iemand verslaafd maken en het dan gaan afpakken of er extra voor moeten betalen :noey:

 

hoe lang heb je daar gewoond? was het een stage of uitwisseling ofzo?

zei ik al dat ik nieuwsgierig ben :rolleyes::p:$:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er 3 jaar gewoond en ben nu op een paar dagen na een jaar terug.

Ik heb er eigenlijk gewoon gewerkt. Ze hadden daar nederlandstaligen nodig en ik wilde altijd wel eens naar ginder, dus ja... gewoon gestopt met erover na te denken en gesolliciteerd hé.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...